Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitaa olla aika lyödä käsineet tiskiin. Olen 38 vuotias pitkäaikaistyötön mies enkä löydä naista.

Vierailija
18.05.2024 |

Minusta on koko elämäni juoruttu, että olen kaappihomo, kun minulla ei ole ketään. 

Käyn salilla ja lenkillä useasti viikossa, tapaan ihmisiä, mutta kukaan ei lämpene, yleensä kaikki ovat varattuja tai en vain muuten kelpaa.

Lisäksi minulla ei ole varaa elättää lasta koska olen työtön, eikä työllistyminen kovin todennäköiseltä.

Kommentit (124)

Vierailija
41/124 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konalan jauhelihamies: Kukaan ei lämpene sinulle, koska olet sietämätön paskajankkaajaja.

Asiallisien neuvojen kysyminen on jankkaamista?

Ap

Vierailija
42/124 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene intiaan siellä on kuulema 700 miljoonaa naispuolista tyyppiä,koita onnea siellä,sukukypsiä varmaan 500 miljoonaa,valkkaa vaan joku,anna lehmä saat vaimon.

Kela ei maksa etuuksia Intiaan. Millä rahalla sä luulet että ap ja kaltaisensa Intiaan lähtee ja siellä elää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/124 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala palomieheksi, poliisiksi, sotilaaksi, lääkäriksi tai lentäjäksi. Niistä naiset tykkää, usko pois vain. Joku juntti siivooja tai talkkari niin ei naitset katsokkaan.

Toinen helpompi vaihtoehto on hankkia itsensä vankilaan, ilmainen ylläpito ja naiset tykkää linnakundeista, tulee kuulemma rakkauspostiakin ympäri vuoden ja voi saada selliinkin oman "nallen"

Tuo ammatti on pelkkää bullshittiä. Yhdessäkin dokkarissa joka kertoi pelimiehistä yksi lääkäri oli mukana kurssilla ja valitti että hänelle oltiin valehdeltu että muka saisi naisia sitten kun valmistuisi.

Jos olet tavismies, niin hiljaista on, vaikka olisit miljonääri. Korkeintaan saat jonkun gold diggerin tyyliin kiira korpi, tai maisa torppa. Ja silloinkin nekin vaan jännä miesten jäminä ja makuuhuoneessa aika hiljaista.

Kuinka vieraantunut todellisuudesta voi olla? Totta helkkarissa syrjäytynyt kuvittelee, että muiden elämä on sellaista kuin julkkiksilla tai sensaatiodokkareissa. Se johtuu siitä, ettei sitä oikeaa elämää edes suostuta elämään, vaan vingutaan kotona netin välityksellä muille. 

Vierailija
44/124 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vammaispalvelujen piiriin nää hitaalla käyvät oikeasti kuuluu. Niistä pitäisi ottaa jo nuorena koppi ja järjestää niille suojatyöpaikka ja kehityksen seuranta. Ei niistä mitään tule, kun ne jätetään oman onnensa nojaan 🤷

Näinhän ennen tehtiinkin. Nykyään vain syrjäytetään yhteiskunnasta kokonaan. 

Vierailija
45/124 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konalan jauhelihamies: Kukaan ei lämpene sinulle, koska olet sietämätön paskajankkaajaja.

Ap

Tajuatko yhtään todellisuutta? Tajuatko sinä kuinka paljon jankutat täällä? Oletko aivovammainen? 

Vierailija
46/124 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolella ihmisistä on keskimääräistä alhaisempi ÄO. Joillain merkittävästikin. Enää ei ole työpaikkoja heille. 

Vierailija
47/124 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuinka vieraantunut todellisuudesta voi olla? Totta helkkarissa syrjäytynyt kuvittelee, että muiden elämä on sellaista kuin julkkiksilla tai sensaatiodokkareissa. Se johtuu siitä, ettei sitä oikeaa elämää edes suostuta elämään, vaan vingutaan kotona netin välityksellä muille. "

Mitä siinä nyt oli muka valheellista? 

Vierailija
48/124 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen m38. Olen kyllä kokopäiväisesti työssä mutta ei siitä ole mitään hyötyä naisten saamisessa. Siitä on ennemmin haittaa. Ei jaksa kuin syödä ja nukkua kotona vapaa ajalla. Paremmat mahdollisuudet oli kun juopottelin liiton rahoilla vapaana työnteosta. Nykyäänhän sekin on pilattu. Joutuu pupukurssille ja rahoja leikataan 2 kk jälkeen. 500 päivää liiton rahoilla oli elämäni parasta aikaa.

Vierailija
49/124 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vammaispalvelujen piiriin nää hitaalla käyvät oikeasti kuuluu. Niistä pitäisi ottaa jo nuorena koppi ja järjestää niille suojatyöpaikka ja kehityksen seuranta. Ei niistä mitään tule, kun ne jätetään oman onnensa nojaan 🤷

Mä tiedän yhden tällaisen tapauksen. Sillä on suojatyöpaikka huoltomiehen apumiehenä kiinteistöpalveluyrityksessä. Parempi niin, kuin yksin ja syrjäytyneenä kotonaan, vuodesta toiseen.

Vierailija
50/124 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikä vamma sulla on? Onko sulla down-syndrooma? Kehitysvamma? CP?

Vierailija
51/124 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän yhden tällaisen tapauksen. Sillä on suojatyöpaikka huoltomiehen apumiehenä kiinteistöpalveluyrityksessä. Parempi niin, kuin yksin ja syrjäytyneenä kotonaan, vuodesta toiseen.

Paljonko saa palkkaa? Onko mitään hyötyä tehdä työtä.

Vierailija
52/124 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nelikymppinen työtön nainen eikä mulle miehen työttömyys oisi mikään este. Olisi paljon yhteistä aikaa.

Vierailija
53/124 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala palomieheksi, poliisiksi, sotilaaksi, lääkäriksi tai lentäjäksi. Niistä naiset tykkää, usko pois vain. Joku juntti siivooja tai talkkari niin ei naitset katsokkaan.

Toinen helpompi vaihtoehto on hankkia itsensä vankilaan, ilmainen ylläpito ja naiset tykkää linnakundeista, tulee kuulemma rakkauspostiakin ympäri vuoden ja voi saada selliinkin oman "nallen"

Tuo ammatti on pelkkää bullshittiä. Yhdessäkin dokkarissa joka kertoi pelimiehistä yksi lääkäri oli mukana kurssilla ja valitti että hänelle oltiin valehdeltu että muka saisi naisia sitten kun valmistuisi.

Jos olet tavismies, niin hiljaista on, vaikka olisit miljonääri. Korkeintaan saat jonkun gold diggerin tyyliin kiira korpi, tai maisa torppa. Ja silloinkin nekin vaan jännä miesten jäminä ja makuuhuoneessa aika hiljaista.

Kyllä se hyvällä ammatilla naiset huomioi, lääkärikin pyörii kokoajan naisten seassa sairaalassa. Hyvin tienaava kyllä kiinnostaa ja jos on vielä jännitystä mukana, naapuri on ammatiltaan kuulemma taistelusukeltaja, sillä riittää kyllä naisia mitä olen seurannut ikkunasta kun ovi käy.

Vierailija
54/124 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolella ihmisistä on keskimääräistä alhaisempi ÄO. Joillain merkittävästikin. Enää ei ole työpaikkoja heille. 

Sehän se. Eivät hekään silti jää toistamaan samaa kysymystä vuosiksi, aamusta iltaan. Päivässä tältä samalta aloittajalta tulee useampi aloitus samasta aiheesta, arvioidaan nyt (alakanttiin) vaikka kaksi samaa ketjua/pvä. Se on varovaisesti arvioituna päälle 700 samaa ketjua vuodessa. Kerrotaan se muutamalla vuodella, jolloin näitä on tullut päivittäin. Se on kutakuinkin 2000 samaa aloitusta, täsmälleen samalla kysymyksellä.

Vieläkään ei riitä, vaan ap odottaa edelleen sitä oikeaa vastausta. Sellainen ihminen ei ole mitään muuta kuin vajaaälyinen. Tyhmyydelleen ei mitään voi, eikä oikeastaan mielisairaudellekaan. Aloittajan pitäisi olla holhouksessa, ei noin pidä kenenkään elää. 

Vierailija
55/124 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihan terve olen lääkärin mukaan

Ap

Vierailija
56/124 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tyyppi esittelee itsensä "normaalina". Todellisuudessa sillä on monta mielenterveysdiagnoosia.

Vierailija
57/124 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Et ole terve missään nimessä. LuulosairausKIN sinulla on.

Vierailija
58/124 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Se ei kertakaikkiaan ole mahdollista. Sinulla on pakko olla vaikeita mielenterveysongelmia. Kai sen ymmärrät, kun kuka tahansa täälläkin näkee sen. Sun todellinen tilanteesi on varmasti paha, pahempi kuin annat ymmärtää. Jonkun pitäisi ravistella sinua, että ymmärtäisit. 

Vierailija
59/124 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitään sen palkka-asioista, mutta ainakin sen elämä näyttää mielekkäämmältä kuin sun. Työssä voi käydä muistakin syistä, kuin pelkkä raha.

Vierailija
60/124 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitään sen palkka-asioista, mutta ainakin sen elämä näyttää mielekkäämmältä kuin s

Ja mistähän sinäkin sen mielekkyyden tiedät?

Tuohan on kokoomuksen märkä uni. Oikeastaan kaikkien työssäkäyvien pitäisi maksaa työnantajalleen siitä, että saa käydä siellä töissä, kun sehän on niin ratkiriemukasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan