Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitaa olla aika lyödä käsineet tiskiin. Olen 38 vuotias pitkäaikaistyötön mies enkä löydä naista.

Vierailija
18.05.2024 |

Minusta on koko elämäni juoruttu, että olen kaappihomo, kun minulla ei ole ketään. 

Käyn salilla ja lenkillä useasti viikossa, tapaan ihmisiä, mutta kukaan ei lämpene, yleensä kaikki ovat varattuja tai en vain muuten kelpaa.

Lisäksi minulla ei ole varaa elättää lasta koska olen työtön, eikä työllistyminen kovin todennäköiseltä.

Kommentit (124)

Vierailija
81/124 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei edes tiskarin hommia löydy niin vaihdan alaa vartijaksi. Turha jäädä hakkaamaan päätä seinään.

Koti, työ ja perhe - that s my jackpot.

Vierailija
82/124 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene intiaan siellä on kuulema 700 miljoonaa naispuolista tyyppiä,koita onnea siellä,sukukypsiä varmaan 500 miljoonaa,valkkaa vaan joku,anna lehmä saat vaimon.

Kela ei maksa etuuksia Intiaan. Millä rahalla sä luulet että ap ja kaltaisensa Intiaan lähtee ja siellä elää?

Poikarakkaudella. Reikä se on peppureikäki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/124 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmainen pikku vinkki. Madallat omaa vaatimustasoasi. Varmasti joku sinut huolii. 

Ei huoli, kestävät parisuhteet ei perustu säälille.

Vaadin kauniin naisen. Ap

Vaadit ja vaadit. Sinä voit vaatia vaikka kuun taivaalta,mutta et saa.

Vierailija
84/124 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en pysty työttömänä naisena elättämään lasta enkä niitä välttämättä edes itselleni halua. Eli kelpaat kyllä oikein hyvin 🙂

Vierailija
85/124 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi olla pitkäaikaistyötön.

38-vuotias.

Olen ollut melkein 20 vuotta työtön paria keikkatyötä lukuun ottamatta.

Ap

Eli taas tämä sama jankuttaja. Joka on ollut koko elämänsä työtön. Et edes ole halunnut tehdä töitä. Ja nyt olet työkyvyttömyyseläkkeellä mt-syistä. Ja ihmettelet, miksi et löydä naista. Ja joka toinen viikko jankutat täällä, että mihinkä ammattin lähtisit opiskelemaan,josta saisit työpaikan,jossa tienaisi 5000 euroa/ kk. Sinun taustallasi et mitään. Lähde puhelinmyyjäksi, perusta OF tili ja tee HC pokea tai Wolt kuskiksi. Noissa voit itse päättää tulotasostasi.

En jaksa polkea pyörällä. Ap

Etpä tietenk

Ei nii johan jo sanoin että se ei jaksa edes hanskaansa hinkata.

Vierailija
86/124 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön mutta seurustelen 8 vuotta jo. Tunnen myös kavereita jotka saaneet lapsia naisen kanssa vaikka olivat työttömänä. Sinun pitää vaan hakeutua paikkoihin missä naisiin voi tutustua kuten baarit ja tapahtumat ja sitten rohkeasti menet juttelee naisille. Yks kaverini 36 v oli työtön 10 vuotta ja löysi naisen ja tekivät lapsenkin. Joten ei sinun aikasi ole vielä ohi.

Ja kuka voitti tässä yhtälössä, ei ainakaan tuo kaverisi nainen tai lapsi

Vierailija
87/124 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei edes tiskarin hommia löydy niin vaihdan alaa vartijaksi. Turha jäädä hakkaamaan päätä seinään.

Tiedän yhden järjestyksenvalvojan. Sen koulutus on 40 tuntia kaikkiaan. Nyt se on koko kaupunginosan vahti omasta mielestään.

Vierailija
88/124 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmainen pikku vinkki. Madallat omaa vaatimustasoasi. Varmasti joku sinut huolii. 

Ei huoli, kestävät parisuhteet ei perustu säälille.

Vaadin kauniin naisen. Ap

Vaadit ja vaadit. Sinä voit vaatia vaikka kuun taivaalta,mutta et saa.

Sää saa edes naapurin vanhaa lehmää enää ku 2023 tammikuussa se  on  onneksi jälleen lailla kiellettyä.

Vierailija
89/124 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon nelikymppinen työtön nainen eikä mulle miehen työttömyys oisi mikään este. Olisi paljon yhteistä aikaa.

Sama täällä. Nelikymppinen nainen, jolle todellakin kävisi myös työtön mies, sillä ehdolla, että vähäiset rahat ei menisi ainakaan juopotteluun. Itse pistin korkin kiinni reilu neljä vuotta sitten, joten en missään nimessä haluaisi juopottelevaa ja pahimmassa tapauksessa minunkin rahoillani elävää pummia. 

Ei haittaa siis jos molemmat satuttaisikin olemaan työttömiä, voisi tosiaankin olla enempi yhteistä aikaa, mutta voitaisiin samalla myös tsempata ja kannustaa toisiamme hakemaan työtä, ehkäpä hieman aktiivisemmin. Kun on kumppani, joka arvostaa ja on samalla viivalla, voisi olla jopa helpotuskin. Siitä sitten nousta yhdessä kohti parempaa taloudellista tilannetta. 

Vierailija
90/124 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon nelikymppinen työtön nainen eikä mulle miehen työttömyys oisi mikään este. Olisi paljon yhteistä aikaa.

Sama täällä. Nelikymppinen nainen, jolle todellakin kävisi myös työtön mies, sillä ehdolla, että vähäiset rahat ei menisi ainakaan juopotteluun. Itse pistin korkin kiinni reilu neljä vuotta sitten, joten en missään nimessä haluaisi juopottelevaa ja pahimmassa tapauksessa minunkin rahoillani elävää pummia. 

Ei haittaa siis jos molemmat satuttaisikin olemaan työttömiä, voisi tosiaankin olla enempi yhteistä aikaa, mutta voitaisiin samalla myös tsempata ja kannustaa toisiamme hakemaan työtä, ehkäpä hieman aktiivisemmin. Kun on kumppani, joka arvostaa ja on samalla viivalla, voisi olla jopa helpotuskin. Siitä sitten nousta yhdessä kohti parempaa taloudellista tilannetta. 

Annatko b-rappua? Ap

Vierailija
91/124 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko hankkia työpaikka ja miettiä myöhemmin naisia kun se on enemmän realistista. Kukaan nainen tuskin haluaa elätettäväkseen elämäntapaluuseria jos on muita vaihtoehtoja. 

Vierailija
92/124 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en pysty työttömänä naisena elättämään lasta enkä niitä välttämättä edes itselleni halua. Eli kelpaat kyllä oikein hyvin 🙂

Saako anaalia kans? Ap

Vierailija
93/124 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko hankkia työpaikka ja miettiä myöhemmin naisia kun se on enemmän realistista. Kukaan nainen tuskin haluaa elätettäväkseen elämäntapaluuseria jos on muita vaihtoehtoja. 

Olen hakenut 1000 paikkaan. Nyt haluan ja vaadin kauniin naisen. Ap

Vierailija
94/124 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee.

Vierailija
95/124 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne olet hävittänyt sen naisen? Kokeile laittaa katoamisilmoitus naapuristoosi. 

Vierailija
96/124 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hakenut 1000 paikkaan. Nyt haluan ja vaadin kauniin naisen. Ap

Et tule koskaan saamaan minkäänlaista naista. 😏 Vietät koko elämäsi yksin köyhyydessä 🤭

Vierailija
97/124 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä! Joko Allu on taas palstailemassa?

Vierailija
98/124 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea ketjua, mutta hyvä ap. Opiskele lähihoitajaksi. Sulla menee siihen pari vuotta, kun vähän panostat. 100% varma työpaikka, suurin osa työkavereista naisia.

Ratkaisinko just sun ongelman, mutta ratkaisu ei kelpaa syystä xxx?

Vierailija
99/124 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konalan parasiittiko täällä valittaa nyt naisenpuutettaan? Mene töihin, omat rahansa tienaava mies on naisten mieleen enemmän kuin krooninen kelalokki.

Vierailija
100/124 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konalan parasiittiko täällä valittaa nyt naisenpuutettaan? Mene töihin, omat rahansa tienaava mies on naisten mieleen enemmän kuin krooninen kelalokki.

Näinhän se menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi