Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitaa olla aika lyödä käsineet tiskiin. Olen 38 vuotias pitkäaikaistyötön mies enkä löydä naista.

Vierailija
18.05.2024 |

Minusta on koko elämäni juoruttu, että olen kaappihomo, kun minulla ei ole ketään. 

Käyn salilla ja lenkillä useasti viikossa, tapaan ihmisiä, mutta kukaan ei lämpene, yleensä kaikki ovat varattuja tai en vain muuten kelpaa.

Lisäksi minulla ei ole varaa elättää lasta koska olen työtön, eikä työllistyminen kovin todennäköiseltä.

Kommentit (124)

Vierailija
1/124 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista.

Vierailija
2/124 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä muuttuu vaikka lyöt hanskat tiskiin...? 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/124 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla pitkäaikaistyötön.

38-vuotias.

Vierailija
4/124 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön mutta seurustelen 8 vuotta jo. Tunnen myös kavereita jotka saaneet lapsia naisen kanssa vaikka olivat työttömänä. Sinun pitää vaan hakeutua paikkoihin missä naisiin voi tutustua kuten baarit ja tapahtumat ja sitten rohkeasti menet juttelee naisille. Yks kaverini 36 v oli työtön 10 vuotta ja löysi naisen ja tekivät lapsenkin. Joten ei sinun aikasi ole vielä ohi.

Vierailija
5/124 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä olet heittäytynyt pitkäaikaistyöttömäksi, etkä ole opiskellut uutta ammattia tai muuttanut työn perässä sinne, missä sitä on?

Vierailija
6/124 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta mopo

Vierailija
7/124 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sulla vielä toivoa on. Olet vasta 38. 

Vierailija
8/124 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

38-vuotias.

Pitkäaikaistyötön tarkoittaa yli vuoden työttömänä ollutta.

Vierailija
9/124 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla hyvä vaihtoehto. Harvalla toimii se, että se parisuhde vaan hankitaan kun niin on päätetty tai sitä halutaan. Ja jollain tapaa se ihan jutustelussakin voi olla aistittavissa, että tällä on motiivina jotain. Vois melkein sanoa, että kannattaa luovuttaa, mutta silti jatkaa ulkoilua yms sosiaalisia toimintoja

Vierailija
10/124 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä olet heittäytynyt pitkäaikaistyöttömäksi, etkä ole opiskellut uutta ammattia tai muuttanut työn perässä sinne, missä sitä on?

Nykyään ei ole riittävästi työpaikkoja heille joiden kognitiiviset kyvyt ja sosiaaliset taidot ei ole kovin hyvät. Ennen saattoi vaan kävellä tehtaaseen töihin. 

Vierailija
11/124 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

38-vuotias.

Olen ollut melkein 20 vuotta työtön paria keikkatyötä lukuun ottamatta.

Ap

Vierailija
12/124 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

38-vuotias.

Ap

Oletko yrittänyt pikaruokaloihin? Ainakin ne ovat palkanneet ihmisiä viime aikoina. 

Vierailija
13/124 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ei ole riittävästi työpaikkoja heille joiden kognitiiviset kyvyt ja sosiaaliset taidot ei ole kovin hyvät. Ennen saattoi vaan kävellä tehtaaseen töihin. 

Miksi tollainen reppana haluaa parisuhteen, kun et pysty edes itsestäsi huolehtimaan?

Vierailija
14/124 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhelihakeitto tulille ja pyydät jonkun kuuman mimmin syömään. Siitä se lähtee ja toimii varmasti!

Vierailija
15/124 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tollainen reppana haluaa parisuhteen, kun et pysty edes itsestäsi huolehtimaan?

Mikä sulla on? Etkö hahmota, että inhimilliset toisen lajitoverin kans kanssakäymiset ei oo riippuvainen "kyvystä huolehtia itsestään"

Vierailija
16/124 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään se, että sinun on "pakko" saada nainen, ei tee dinus houkuttelevaksi. Eli elä omaa elämääsi, hanki elämääsi muita sisältöä, se tekee sinut kiinnostavaksi. Kaljan juonti pois, jos sitä teet, älä tupakoi, ja pleikkarin ym pelaaminenkin on negatiivista. Pidä koti siistinä ja opettele tekemään ruokaa, jos et jo osaa. 

Koita löytää työpaikka. Se, että on työtön, karkottaa heti ison osan ihmisistä. Kukaan ei halua toisen elättäjksi, ja tulee myös mieleen passiivinen ihminen. Jos olet ollut noin pitkään työtön, sinun pitäisi päsätä opiskelemaan, tai johonkin vaikka oppisopimuksella. 

Raskaanliikenteen kuljettajista on pulaa, jos sellainen koulutus löytyy. Tai löytyisikö jotain kiinteistöhuolto työtä, nurmikonleikkuuta ja käsilumityöntekoa, josta voisi edestä koneella tehtäviin töihin? Keväällä ja syksyllä rengasliikkeet ottavat paljon sesonki työntekijöitä. 

Vierailija
17/124 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihmisen perustarve. 

Vierailija
18/124 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

38-vuotias.

Ap

Oletko yrittänyt pikaruokaloihin? Ainakin ne ovat palkanneet ihmisiä viime aikoina. 

Ei ne keski-ikäisiä palkkaa. 

Vierailija
19/124 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lohta 60 enkä löydä miestä. Onkohan sulla kuitenkin jotain toivoa. 

Vierailija
20/124 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos keskittyisit etsimään sitä työtä tai uudelleenkouluttautumaan, jos nykyisellä tutkinnolla ei tärppää? Kannattaisi myös vaihtaa paikkakuntaa, jos työtä löytyy muualta. Siitä se elämä sit aukenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi