Jos mies on kiinnostunut naisesta
...panostaako hän aina enemmän pukeutumiseen ym. tietäessään, että tapaa tämän vai onko kuten tavallisesti ja toivoo olevansa normaalina arkiversionaan riittävä?
Kommentit (50)
Vai voiko erityisestä panostamattomuudesta päätellä, että ei kiinnosta?
Olen itse nainen, ja mulla panostamattomuus tarkoittaa usein kiinnostuksen puutetta (olen tietysti perushuoliteltu).
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin olevan mieskohtaista.
Kerro lisää. Mitä tämä kertoo miehen tyypistä?
Riippuu siitä tekeekö nainen yhtään mitään joka viestisi miehelle että kiinnostus on edes vähän huomioitu.
Minä pukeudun normaalistikin ihan siististi ja asiallisesti. En minä pukua treffeille laittaisi sen merkiksi, että olen kiinnostunut. Kyllä farkkujen ja kaulus- tai poolopaidan pitää silloinkin riittää.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä tekeekö nainen yhtään mitään joka viestisi miehelle että kiinnostus on edes vähän huomioitu.
Mikä tällaiseksi riittäisi?
Minä olen tehnyt omaa tutkimusta tästä. Aloin tämän vuoden alusta ostamaan vaatteita ja pukeutumaan niin, että värit sopivat keskenään yhteen. Kyllä naiset katsovat enempi ja saa huomioita. Myös hymyä tulee ja jotkut ovat aloittaneet keskustelua. Selvästi näin pitää vaatteilla huijata, jos haluaa huomiota.
Itse naisena yritän sillä pienellä lisäpanostuksella näyttää kiinnostukseni, ja tulkitsen miehen ulkoiseen habitukseen panostamattomuuden aina kiinnostuksen puutteeksi - voin toki olla vääräsdä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tehnyt omaa tutkimusta tästä. Aloin tämän vuoden alusta ostamaan vaatteita ja pukeutumaan niin, että värit sopivat keskenään yhteen. Kyllä naiset katsovat enempi ja saa huomioita. Myös hymyä tulee ja jotkut ovat aloittaneet keskustelua. Selvästi näin pitää vaatteilla huijata, jos haluaa huomiota.
Kerro lisää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää!
No pitää katsoa, että kengät on hyvät, ei saa olla rikkinäiset ja niiden tulee sopia värinä kokonaisuuteen. Sitten tietysti jos käyttää vaikka lippistä, sen tulee olla värillisesti suhteessa kenkiin. Myös tietenkin housut ja pusero / takki pitää olla värisävyiltään sellaisia, että kokonaisuus toimii.
Niin ja joka päivä eri vaatteilla töihin. Samoja puseroita ei pidä käyttää.
Vaatteilla pitää olla joku 3-5 erilaista vaihtoehtoa, joita voi vaihdella. Esimerkiksi minulla oli tänä kesänä 8 eri lenkkarit, joita käytin monenlaisten shortsien ja t-paitojen ja lippisten kera.
Vierailija kirjoitti:
Minä pukeudun normaalistikin ihan siististi ja asiallisesti. En minä pukua treffeille laittaisi sen merkiksi, että olen kiinnostunut. Kyllä farkkujen ja kaulus- tai poolopaidan pitää silloinkin riittää.
Poolopaitoja ei pidä kuin homot.
Vierailija kirjoitti:
Itse naisena yritän sillä pienellä lisäpanostuksella näyttää kiinnostukseni, ja tulkitsen miehen ulkoiseen habitukseen panostamattomuuden aina kiinnostuksen puutteeksi - voin toki olla vääräsdä.
Meinaatko, että me miehet tuon huomaisimme? Tai älyäisimme, että tavalliset vaatteet viestisivät kiinnostuksen puutteesta? Johan on...
No. Minulla tuore tapailu. Ensitapaaminen oli pieni lenkki. Molemmilla ulkoiluvaatteet. Sen jälkeen on tapailtu kahvilla kotosalla. Jutellen. Sohvalla. Päällä hupparia ja tavallista kotivaatetta.
Arkisin töissä? Minä; Hyvinkin smart casualista aina jakkupukupäiviin. Juhlimaan lähtiessä ilman muuta mekkoa päälle. Kotona todellakin tykkään ottaa rennimmin.
Hän? Töissä työnantajan tarjoamat turvavaatteet ja liikkeelle lähtiessä fiinimpää. Kotonaan rennommin.
Naureskeltu, että kiinnostus on molemminpuolista, mutta että mitä pukeutumisella vaikutuksen tekemiseen tulee, niin lähdetty sieltä, mistä on rutkasti varaa toista osapuolta matkan varrella ällisyttyttää.
Mulle sopii oikein hyvin, että mies tulee treffeille hyvissä, sään mukaisissa ulkoiluvaatteissa 😄 Koska etsin miestä, joka viihtyy vesillä, metsissä ja ylipäätään ulkona. Eikä tartte olla mitään fjellu-tasoa edes. Jos mennään syömään, riittää siistit arkivaatteet, esim neule ja farkut. Juhlat yms sitten tietysti tilaisuuden mukaan.
Mulle merkkaa paljon se, että voin nähdä, että mies on olemukseltaankin sen oloinen, että perusasiat on kunnossa, eli hoidetut hampaat, hiukset kuosissa, puhdas tuoksu ja siistit, ehjät vaatteet.
Pukeudun eri lailla naisen iästä riippunen, koska 13v nainen arvioi miehen vaatetuksen täysin toisella tavalla kuin 31v nainen.
Mulle on ihan ok, josmies ei ole erityisesti panostanut, mutta se tuntuu helposti kiinnostuksen puutteelta.Siksi kysyin enkä tuomitakseni mitään tai ketään. Mietin lähinnä, että onko näissä tilanteissa vielä toivoa?
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvin pukeutuminen oo mitään huijaamista. Kyllä tyyli merkkaa enemmän kuin luonnon antama ulkonäkö.
Silloin kun olen ollut ihastunut johonkin naiseen, niin en ole sinänsä panostanut sen enempää pukeutumiseen. En tiedä, olisiko pitänyt.
Sanoisin olevan mieskohtaista.