Myyn asuntoa, hintaa EN ALENNA EUROAKAAN
Ostaja maksaa JUURI SEN, mitä vaadin tai jää nuolemaan näppejään.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Lainaajat max 10v..kyllä elämässä pitää olla muutakin kun asuminen
Pitkällä laina-ajalla saa vain pelivaraa, eli itselläni ei ole mitään ongelmaa ottaa vaikkapa 30 vuoden asuntolainaa vaikka maksukyky riittäisikin paljon lyhyempään lainaan. Lainanhan voi maksaa pois heti kun haluaa.
"Pyh, se myyjä oli jo laittanut +30% lisää pyyntiin todelliseen käypään hintaan verrattuna. 😂"
Ei kyllä ollut. Siinä hetkessä vaan mietin, että hyväksyttiinpä tarjous nopeasti, mutta olen tosi tyytyväinen tähän asuntokauppaan, kun noita hintoja nyt olen katsellut muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Lainaajat max 10v..kyllä elämässä pitää olla muutakin kun asuminen
Ei olle 10v lainaajat saa lainaa koska ovat alaikäisiä eikä ole tulojakaan.
Jos puhut laina-ajasta niin 10v ei riitä 300 000€ maksamiseen kovinkaan monella okt asujalla. Varsinkin kun se eka 10v on yleensä lapsiperheessä aikaa kun rahat menee vaippoihin, tarhamaksuihin ja kouluikäisellä moniin muihin asioihin.
Tyhmyydestä sakotetaan pyyntihinnan ja myyntihinnan välinen hinta juuri sinulta. Jos olisit viisas, myisit silloin kun tarjous on kohtalainen. Jos kohde vanhenee, kaikki ajattelevat, että siinä on joku vika. Saat odotella monta vuotta seuraavaa ostajaa.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyydestä sakotetaan pyyntihinnan ja myyntihinnan välinen hinta juuri sinulta. Jos olisit viisas, myisit silloin kun tarjous on kohtalainen. Jos kohde vanhenee, kaikki ajattelevat, että siinä on joku vika. Saat odotella monta vuotta seuraavaa ostajaa.
Mikä kiire mulla on myydä. Jos ei mee kaupaksi kuolen tänne vanhuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Etsin itse juuri asuntoa. Ei minulla ole mitään hajua siitä, kuinka kauan kohteet ovat olleet myynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku alkais tinkaamaan niin nostaisin hänen kohdallaan hintaa
No sinulla on paljon opittavaa asunto kaupoista. Tsemppiä
Ja sulla siitä ettei kaikkien oo pakko myydä. Jos ei mee miljoonalla kaupaksi niin sit ei mee mutta halvemmalla en myy.
🤭🤭🤭🤭🤭
Ei tartte huutaa, tietty pyydät sen mitä haluut!
Eriasia on tuleeko kauppoja.
Vierailija kirjoitti:
Joko menee kaupaksi tai ei
Nehän ne vaihtoehdot on vaikka hintaakin laskisi
Asuminen sattuu kyllä olemaan kohtuullisen merkittävä osa elämää.