Some - nuorten naisten toistensa ylistÀmiskanava
Oot ihana!!!
Ite oot!!! đđđ
jne. YmmÀrrÀ, jos kyse olisi 12-vuotiaista, mutta ettÀ aikuisista.
Kommentit (28)
EipÀ tuosta haittaakaan ole, toisin kuin nettikiusaamisesta.
TÀmÀn olen huomannut. Kaunotar! Wau mikÀ nainen! Oot rakas ja upee. Ilmeisesti miehet eivÀt kehu naisiaan tarpeeksi pitÀÀ sitten naisporukalla korjata sekin vaje.
Av - nuorten naisten haukkumiskanava
Ootte kauheita!!!
Nuoret naiset sitÀ tÀtÀ tota mutta aina vÀÀrÀÀ!!!!
jne.
YmmÀrtÀisin, jos kyse olisi 12-vuotiaista, mutta ettÀ aikuiset tÀÀllÀ jatkuvasti nÀykkimÀssÀ ja solvaamassa. Kuvottavaa.
Somekuplassa elÀjÀt eivÀt osaa kÀsitellÀ erimielisyyksiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Voi siitÀ haittaa olla. Tuollaisella toiminnalla pudotetaan aina jotkut muut ulos, ja aiheutetaan kelpaamattomuuden tunnetta. Nettikiusaamista sekin on.
Esim. ei hehkuteta joitakin toisia ihmisiÀ, saati tykÀtÀ heidÀn postauksistaan. Tai edes pyydetÀ kaveriksi.
MitÀ se nyt sitten haittaa? Ilmeisesti et ole itse nuori nainen, joten miksi edes heidÀn viesteilyjÀÀn luet? EiköhÀn tuota kehumista ole ollut aina, nyt se vaan on somessa.
Ja miksi tuo kohdistuu aina niihin ns. suosituimpiin. Muut jÀÀvÀt ulos porukasta.
Vierailija kirjoitti:
Somekuplassa elÀjÀt eivÀt osaa kÀsitellÀ erimielisyyksiÀ.
Tai sitten niitÀ erimielisyyksiÀ ei tuoda someen, mikÀ on erittÀin viisasta. Likapyykki pestÀÀn kotona.
Vierailija kirjoitti:
MitÀ se nyt sitten haittaa? Ilmeisesti et ole itse nuori nainen, joten miksi edes heidÀn viesteilyjÀÀn luet? EiköhÀn tuota kehumista ole ollut aina, nyt se vaan on somessa.
MistÀ niin pÀÀttelet? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi siitÀ haittaa olla. Tuollaisella toiminnalla pudotetaan aina jotkut muut ulos, ja aiheutetaan kelpaamattomuuden tunnetta. Nettikiusaamista sekin on.
Esim. ei hehkuteta joitakin toisia ihmisiÀ, saati tykÀtÀ heidÀn postauksistaan. Tai edes pyydetÀ kaveriksi.
NÀinhÀn se on reaalimaailmassakin. Ei kaikki ole kaikkien kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Pinnallisemmaksi on meininki mennyt. Ja jollain tapaa lapsellisemmaksi ja aivottomammaksi somen myötÀ.
Vierailija kirjoitti:
Onko siitÀ mitÀÀn hyötyÀkÀÀn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NÀinhÀn se on reaalimaailmassakin. Ei kaikki ole kaikkien kavereita.
Joo mutta some tuo sen kaikkien nÀhtÀville.
Tv.ssÀkin on ihan samaa "keskinÀisen kehun kerhoilua". Esim. TÀhdet, tÀhdet -ohjelmassa pitÀÀ etsiÀ sitÀ heikointa lenkkiÀ juurikin siitÀ, jota kehutaan vÀhiten/maltillisimmin. TÀmÀ on tÀtÀ nykyaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi tuo kohdistuu aina niihin ns. suosituimpiin. Muut jÀÀvÀt ulos porukasta.
NiinhÀn se on, ettÀ nÀtit saa jossain elÀmÀnvaiheessa enemmÀn huomiota. Sitten kasvetaan aikuisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkÀÀn. Kauniista sanoista ja kehuista ei ole mitÀÀn hyötyÀ, joten ÀlkÀÀ missÀÀn tapauksessa koskaan sanoko kenellekÀÀn mitÀÀn kaunista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinnallisemmaksi on meininki mennyt. Ja jollain tapaa lapsellisemmaksi ja aivottomammaksi somen myötÀ.
No oliko se meno ennenkÀÀn sen parempaa? Kauniit ovat olleet kautta aikain esim luokan suosituimpia, sitÀhÀn se nuoruus on. Aina on ollut enemmÀn ja vÀhemmÀn suosittuja ja ihailtuja.
Vierailija kirjoitti:
MikÀ estÀÀ niitÀ muita kehumasta toisiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin sille ketÀ kehutaan. Mukavaahan tuollaista olisi itsekin kuulla.
Aiheuttaa kyllĂ€ myötĂ€hĂ€peÀÀ đ