Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten tiesitte että puoliso on se oikea?
Itse en ole vielä rakastumista kokenut. Mietinpä siis, jos olet ollut jo tovin yhdessä rakastamasi kumppanin kanssa, miten tiesit että hän on se oikea? Oliko se jo silloin kun näit hänet, että joku hänessä iski tuon tunteen? Vai onko se tullut vasta jossain tilanteessa kuukausien tai vuosien päästä? Mietin tällä hetkellä miten voin tietää kenen kanssa haluan todella viettää elämäni, ja onko se todella joku juttu että kyllä sen sitten tietää. Mistä? : D Onko se vain tunne vai konkreettisempaa? Tuleeko sitä edes?
Kommentit (241)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
En usko mihinkään tuollaiseen, että olisi yksi oikea jokaiselle. Olen kuitenkin naimisissa rakastamani ihmisen kanssa, enkä missään nimessä halua elää ilman häntä. Ensimmäisillä treffeillä oli jotenkin todella kivaa: meillä oli juteltavaa ja puolisoni vaikutti fiksulta tyypiltä. Tokilla treffeillä olin epävarma, että tunnenko häntä kohtaan muuta kuin kaveruutta. Kolmansilla treffeillä tiesin, että tykkään hänestä enemmän kuin ystävästä. Sitten ensimmäisten kuukausien aikana meille tuli kummallekin tunne, että menemme jossain vaiheessa naimisiin. Meillä on yhdessä hyvä olla, meillä on samanlaiset arvot, haluamme tulevaisuudelta samoja asioita, haluamme toisillemme hyvää, meillä on yhdessä hauskaa, olemme toistemme parhaita ystäviä, pidän itsestäni puolisoni seurassa jne. Oli ja on vain jotenkin itsestäänselvää, että tässä me nyt olemme yhdessä, nyt ja tulevaisuudessa. En ole mitenkään kyseenalaistanut sitä. Ei ole tarvinnut kysä, että haluanko tätä, sillä ei jotenkin ole muuta vaihtoehtoa.
Nyt naimisissa 3 vuotta, yhdessä 5,5 vuotta.