Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tiesitte että puoliso on se oikea?

Vierailija
16.05.2024 |

Itse en ole vielä rakastumista kokenut. Mietinpä siis, jos olet ollut jo tovin yhdessä rakastamasi kumppanin kanssa, miten tiesit että hän on se oikea? Oliko se jo silloin kun näit hänet, että joku hänessä iski tuon tunteen? Vai onko se tullut vasta jossain tilanteessa kuukausien tai vuosien päästä? Mietin tällä hetkellä miten voin tietää kenen kanssa haluan todella viettää elämäni, ja onko se todella joku juttu että kyllä sen sitten tietää. Mistä? : D Onko se vain tunne vai konkreettisempaa? Tuleeko sitä edes?

Kommentit (241)

Vierailija
201/241 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tove Janssonin viisaus: "Ensimmäistä rakkautta luulee aina viimeiseksi ja viimeistä ensimmäiseksi." Tämä pitää paikkansa.

Vierailija
202/241 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olikin se ilkeä ;-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/241 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vaan tietää.

Vierailija
204/241 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tove Janssonin viisaus: "Ensimmäistä rakkautta luulee aina viimeiseksi ja viimeistä ensimmäiseksi." Tämä pitää paikkansa.

Ei ole ainakaan omalla kohdallani pitänyt paikkaansa.

Vierailija
205/241 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tosi huono ihastumaan mutta lasteni isä vei jalat alta kävelemällä vastaan. Kolmannella tapaamiskerralla muutettiin yhteen ja yhdessä oltiin 20v. 

Eron jälkeenolin 6v yksin, kaikenlaisia virityksiä oli, mutta ei mitään ihmeempää. Kunnes nykyinen avopuolisoni tuli vastaan Tinderissä ja ekalla kerralla kun tavattiin, tiesin kolmessa sekunnissa, että tässä on mies, jonka haluan. Nyt asutaan yhdessä ja on häistäkin puhuttu. En edes tiedä mikä näissä on ollut se juttu, jotenkin vaan tuntunut siltä, kuin olisi kotiin tullut

Vierailija
206/241 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ei ollu parempaakaan tyrkyllä. Piti tyytyä tuohon naiseen mikä nyt on.

Vierailija
207/241 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih! Tiesin, sillä tunne oli molemmin puolin vahva, ja kaikki tuntui natsaavan. Ja olimmehan niin kypsässä iässäkin jo. Olin väärässä.

Ps. Mitä opin. Odota edes pari vuotta, kun pahin ihastusvaihe menee ohi. Sitten vasta suhdetta voi alkaa punnita ja arvottaa.

Vierailija
208/241 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen vuoden seurustelun jälkeen ymmärsin, että tässä on elämäni mies ja hänen kanssaan menen naimisiin. En ole katunut, yhdessä jo yli 40 vuotta.

Vierailija
209/241 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kaikinpuolin riittävän hyvä. Ulkonäkö, paino, luonne, ikä. Olin jo hieman epätoivoinen, 33-vuotias ilman aiempia suhteita, niin ajattelin että tämä kelpaa minulle jos vain kelpaan hänelle. Kelpasin ja sitten aloimmekin samantien tekemään jälkikasvua ja muutettiin yhteen jne.

Vierailija
210/241 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tiedä tuosta. Ihastusta ensisilmäyksellä oli, mutta kesti sitten vain reilut 25 vuotta ja tuli ero. Nyt en uskalla oikein enää mihinkään suhteeseen heittäytyä, lyhyeksi näköjään jäävät ;O)

Vierailija
211/241 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeita voi olla monia. Vaikka joku tuntuisi tänään siltä, että hän on juuri se oikea, ja vaikka hän olisi ollut se oikea jo 10 vuotta, niin on täysin mahdollista, että jo vuoden päästä hän ei enää ole se oikea. Ja siinä kohtaa se alkaa koko ajatus häipyä mielestä, että hän olisi edes koskaan ollut se oikea. Sill tavalla se ihmismieli toimii. Siksi mitään oikeaa ei kannata edes etsiä. 

Vierailija
212/241 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt, eikä ollut.

Vierailija
213/241 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut tosi huono ihastumaan mutta lasteni isä vei jalat alta kävelemällä vastaan. Kolmannella tapaamiskerralla muutettiin yhteen ja yhdessä oltiin 20v. 

Eron jälkeenolin 6v yksin, kaikenlaisia virityksiä oli, mutta ei mitään ihmeempää. Kunnes nykyinen avopuolisoni tuli vastaan Tinderissä ja ekalla kerralla kun tavattiin, tiesin kolmessa sekunnissa, että tässä on mies, jonka haluan. Nyt asutaan yhdessä ja on häistäkin puhuttu. En edes tiedä mikä näissä on ollut se juttu, jotenkin vaan tuntunut siltä, kuin olisi kotiin tullut

Miksi ihmeessä erosit lastesi isästä?

Vierailija
214/241 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesin siitä kun haki minut treffeille porche 911 carrera gts:ällä ja näytti asuntonsa katajanokalla ja myös se vaikkutti, kun ranteessa heilui rolex submariner.

Vierailija
215/241 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden seurustelun jälkeen olin asiasta ihan varma. Tuli esiin puolin ja toisin kiinnostavia asioita. Aviossa 47 vuotta. En vaihtaisi.

Vierailija
216/241 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä erosit lastesi isästä?

Meillä ei ollut loppuajasta enää mitään yhteistä, mies reissasi ja harrasti, minä olin lasten kanssa kotona. Käytiin pariterapiassakin mutta siitä ei ollut apua. Lopulta erottiin mutta nyt 6v erosta meillä on tosi hyvät välit ja lasten asiat on aina saatu sovittua. Kai se oli klassinen "kasvettiin erilleen."

Vierailija
217/241 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneton koko elämän väärän kanssa.  Näin se menee monella.     Vanhana ei erota enää.

Vierailija
218/241 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista voi kukaan tietää.

Vierailija
219/241 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sILLÄ oli se soikea

Vierailija
220/241 |