Olen käyttänyt noin 8 vuotta deittisovelluksia eikä naista ole löytynyt vielä. Kauan sinulla kesti?
Tinderiä ka badoota olen käyttänyt eniten. En ole vielä kertaakaan seurustellut elämässäni koska ei vaan sopivaa naista löydy tai en sitten vaan ole tarpeeksi hyvä mies naisille.
Kauanko sinulla on kestänyt siihen että löydät kumppanin?
M32
Kommentit (172)
Tuollaiset Ig-vosuja naisystävikseen haaveilevat tyypit on naurettavia. Koko naistyyppiähän ei ole olemassakaan vaan se on kuvakulmilla, filttereillä ja meikeillä aikaansaatu. Eivät ne näytä luonnossa tuolta. Kertoo kyllä karua kieltään tästä nettisukupolvesta. Sitten haukutaan sitä ihan normaalia ja nättiä naista joka on onnistuttu huijaamaan suhteen tapaiseen ja vihjaillaan sille, että mikset näytä tuolta tai tuolta...lässyn lää.
Meni viikko. Tiesin täsmälleen mitä olin etsimässä, mutta sellaista ei ole tarjolla usein. Kävi tsägä. Tästä on aikaa reilu kaksi vuotta nyt, lapsemme syntyi hiljan.
"Muutaman kerran treffeillä."
Voi jeesus:D Ja vielä ihmettelet miksi et saa naista? Kokeile edes yhdet treffit kerran kuukaudessa. Ihan varmasti löytyy potentiaaleja ehdokkaita. Ja jos ei löydy niin ainakin viestittelyssä sosiaalinen silmä harjaantuu....jos harjaantuu.
Itsellä meni 10 vuotta aviopuolison löytymiseen. En seurustellut etsintäaikana.
Ap, olet jo 32- vuotias, etkä ole vakisuhteessa. Kyllä sinussa on jotain vialla, ja pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laske ap tasoasi. Yrittät itsellesi liian korkeatasoisia naisia.
Eli minun pitäisi kelpuuttaa kumppaniksi sellainen nainen josta en viehäty? En kyllä edes pidä rimaa liian korkealla vaan naisen tulee olla kaunis,normaalipainoinen ja mt ongelmaton.
Mieluummin sinkkuna kuin huonon kumppanin kanssa.
M32
Oman tasoinen kumppani. Jos et viehäty oman tasoisesta kumppanista, niin sitten olet loppuikäsi yksin. Ja tyydyt siihen. Ja lopeta sitten valittaminen. Et ole komea,joten et voi vaatia, että nainen on kaunis. Tavallisen näköisen miehen rahkeet riittää tavallisen näköiseen naiseen, ei kauniiseen naiseen
Mistä tiedät etten ole komea? En ole kertonut itsestäni mitään. Voin kertoa että olen +180cm, normaalipainoinen ja
Mitenkäs se mielenterveyspuoli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli minun pitäisi kelpuuttaa kumppaniksi sellainen nainen josta en viehäty? En kyllä edes pidä rimaa liian korkealla vaan naisen tulee olla kaunis,normaalipainoinen ja mt ongelmaton.
M32
Mutta ehkä tuo onkin se ongelma, että et pidä rimaa niin korkealla. Minä olen (kuulemma) kaunis, olen normaalipainoinen eikä ole mt-ongelmia, mutta en ikinä lämpenisi miehelle, jolla on vain nämä kriteerinä/toiveena kumppanille. Uskallanpa myös veikata, että se näkyy sinusta, että haet vain tiettyä ulkonäkötyyppiä ja ainoa henkinen toive on ettei ole mt-ongelmia. Tämän seurauksena varmaan päädyt yrittämään sellaisia naisia, jotka kokevat, että ette ole persoonien, arvomaailman, ajattelutapojen ja elämäntyylien perusteella yhteensopivia ja he eivät kiinnostu - he kun hakevat tällaista yhteensopivuutta. Sinä et tietysti ymmärrä, miksi saat pakit, kun sinulle se ulkonäkömatch olisi riittänyt. Mutta näille naisille sinä olisit ollut huono vaihtoehto, koska yhteensopivuutta ei heidän mielestään ollut. Eli toisin sanoen et löydä naista juuri siksi, että rimasi on niin matalalla etkä oikeasti etsi sopivaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Oman tasoinen kumppani. Jos et viehäty oman tasoisesta kumppanista, niin sitten olet loppuikäsi yksin. Ja tyydyt siihen. Ja lopeta sitten valittaminen. Et ole komea,joten et voi vaatia, että nainen on kaunis. Tavallisen näköisen miehen rahkeet riittää tavallisen näköiseen naiseen, ei kauniiseen naiseen
Mistä tiedät etten ole komea? En ole kertonut itsestäni mitään. Voin kertoa että olen +180cm, normaalipainoinen ja
Just. Oletomasta mielestä komea, ja äiti ja sukulaistädit on komeaksi kehuneet🤣👏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Eli et ole komea, vaan ihan keskiverto.
Jotain noin neljä kuukautta meni ja sitten poistin tinderin.
Ei siksi että olisin sieltä jotain löytänyt vaan siksi että tulin lopputulokseen ettei sieltä kuitenkaan tule mitään löytymään.
AP on 8 vuotta etsinyt naista nettideiteiltä, mutta vielä ei ole tärpännyt.... pitäiskö sun päätellä tästä jotain, ap?
Vierailija kirjoitti:
"Muutaman kerran treffeillä."
Voi jeesus:D Ja vielä ihmettelet miksi et saa naista? Kokeile edes yhdet treffit kerran kuukaudessa. Ihan varmasti löytyy potentiaaleja ehdokkaita. Ja jos ei löydy niin ainakin viestittelyssä sosiaalinen silmä harjaantuu....jos harjaantuu.
En minä noin usein treffeille pääse vaan muutaman kerran vuodessa korkeintaan. Ehkä en vaan ole tarpeeksi rikas ja komea naisille.
M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Tässähän se ongelmasi tiivistyykin. Mielestäsi kumppani on huono, jos hän ei ole täysin terve ja kaunis. Yritä nähdä pintaa syvemmälle ja ihastua naisen persoonaan, eikä ulkokuoreen. Jos ei onnistu, kannattaa olla sitten yksin.
Kaikki tuntemani naiset, joilla on mt-ongelmia, ovat muuten pitkissä parisuhteissa hyvien miesten kanssa.
Nussisitko itseäsi ap. Sitähän minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Tässähän se ongelmasi tiivistyykin. Mielestäsi kumppani on huono, jos hän ei ole täysin terve ja kaunis. Yritä nähdä pintaa syvemmälle ja ihastua naisen persoonaan, eikä ulkokuoreen. Jos ei onnistu, kannattaa olla sitten yksin.
Kaikki tuntemani naiset, joilla on mt-ongelmia, ovat muuten pitkissä parisuhteissa hyvien miesten kanssa.
Eli sinun mielestä minun pitäisi kelpuuttaa kumppaniksi sellainen nainen joka ei ole kaunis? Miksi te naiset saatte vaatia miehiltä ulkonäköä ja statusta mutta miehet ei saa vaatia naisilta edes kauneutta?
M32
Olisiko suonikas kulli ja kookkaat kivekset kuitenkin se sun juttusi.
Tinderin käyttöönotosta meni 4,5 vuotta, että löysin oman naiseni. Nyt olemme olleet yhdessä 4,5 vuotta ja naimisissakin jo muutaman vuoden. Mitkään muut treffit eivät johtaneet pidempiin suhteisiin. Saatoin nähdä jonkun kerran tai tapailla korkeintaan ehkä kaksi kuukautta jotain, mutta sitten ne aina tyssäsivät. Sain kyllä muutaman kaverin sieltä, mutta nekin ovat oikeastaan lopahtaneet myös. Välillä pidin taukoa Tinderin käytöstä. Treffailin enimmäkseen miehiä, mutta etenkin loppuvaiheessa myös naisia.
Minun ongelmani taisi olla se, että oikeasti halusin parisuhteen naisen, enkä miehen kanssa. Mutta oli siellä yksi mies, jonka kanssa olisin halunnut jatkaa tapailua, mutta hän ei halunnut. Vain muutama mies oli sellainen, jotka olisivat halunneet jatkaa tapailua kanssani, mutta minä en heidän kanssaan. Suurimmaksi osaksi siis uusia treffejä ei tullut, koska kumpikaan ei ollut kiinnostunut. Veikkaan, että olen Tinderin kautta nähnyt 20-30 ihmistä. Kävin treffeillä hyvin erilaisten ihmisten kanssa ja etenkin alussa annoin mahdollisuuksia monille. Monesti alussa oli hauskaa, mutta jossain vaiheessa kiinnostus vain lopahti, kun alkoi tutustumaan toiseen paremmin. Lopulta varmaan jotain valikointia pitää tehdä, sillä jotain yhteistä maaperää mielestäni pitää olla.
Koin myös ajoittain Tinder-väsymystä ja tällöin ei jaksanut ehdottaa treffejä tai nähdä ketään ja veikkaan, että sitä kokivat muutkin. Mielestäni ei kannata pitkään jutella Tinderissä, vaan ehdottaa lyhyen keskustelun jälkeen treffejä, sillä muutoin tuhlaa vain aikaansa.
Nykyisen puolisoni kanssa ehdotin treffejä ensimmäisen illan jälkeen. Koin, että hän pystyi keskustelemaan Tinderissä kiinnostavasti. Hän vaikutti fiksulta. Minulla ei kuitenkaan ollut treffeille mitään kummallisempia odotuksia, sillä minulla oli kokemusta niin monista ensitreffeistä. Viihdyin ekoilla treffeillä todella hyvin. Meillä oli paljon keskusteltavaa ja mielestäni hän oli kiinnostava. Hän mysö kertoi minulle jälkikäteen, että hänkin viihtyi. Kuitenkin vasta kolmansilla treffeillä tunsin ensimmäisen kerran, että pidän hänestä romanttisella tavalla. Tokien treffien jälkeen olin jopa miettinyt, että kenties näistä ei tule mitään (koska en tuntenut häntä kohtaan romanttisia tunteita). Nyt meillä on todella hyvä suhde ja olemme toistemme parhaita ystäviä.
N32
Mistä tiedät etten ole komea? En ole kertonut itsestäni mitään. Voin kertoa että olen +180cm, normaalipainoinen ja kasvoista melko komea.
Miten saat käännyttyä asian niin että en ole komea ja minun pitäisi kelpuuttaa kumppaniksi ylipainoinen tai ruma nainen?
M32