Minä, 52, olin eilen ekoilla tindertreffeilläni!
Kirjoiteltiin aika kauan ja tyyppi toivoi jonkin aikaa jo tapaamista. Yllättäen eilen meillä oli menoa samalla suunnalla ja sovittiin näkevämme. Jo kaukaa näin, että oli juovuksissa. Juteltiin henkeviäkin, mutta kuulemma kova tarve oli saada kunnolla. Tässä kohtaa olisi voinut jo lähteä, mutta kun olin ekoilla treffeillä, päätin katsoa loppuun. Juttelin, minne olen menossa huomenna, mutta ei hän reagoinut vihjailuihin. Ehkä halusin tarkistaa markkina-arvoni, koska ei ollut minun makuuni tämä mies. Ilmassa oli jännästi tuntemus, että ajatteli samoin. Tyyppi halusi toiseen paikkaan. Halusin lähteä jo kotiin (yksin). Erotessamme kuvittelin, että halaa tai antaa pusun, mutta pysyi parin metrin päässä. Hän suuntasi seuraavaan baariin. Ei tullut mitään kiitos ym. viestiä enää illan aikana. Normisti ennen illat viestitteli ahkerasti.
Nyt on pää auki. Jännä huomata, ettei se kuitenkaan mukavalta tunnu, kun toinen ei pidä sinua kiinnostavana. Pitääkö kukaan?
Ei kun kohti uusia pettymyksiä, tai sitten jään sulattelemaan tätä ikuisuuteen
Kommentit (29)
Nainen menee alkoholisti miehen kanssa treffeille. EI kelpaa raitis mies
Kiltti mies kirjoitti:
Nainen menee alkoholisti miehen kanssa treffeille. EI kelpaa raitis mies
ap: en tiennyt, että on alkoholisti, jos nyt oli
No mä olen vajaa 2 vuoden aikana käynyt Tinder-treffeillä 22 eri miehen kanssa ja kaikki miehet ovat olleet mukavia ja treffit menneet hyvin, mutta yli puolet heistä on antanut minulle pakit. Mutta kyllä niihin pakkeihinkin tottuu ja turtuu.
En ymmärrä? Olisit siis halunnut, että lähmii kännissä kun olette kasvotusten pari sanaa vaihtaneet?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä? Olisit siis halunnut, että lähmii kännissä kun olette kasvotusten pari sanaa vaihtaneet?
En olisi halunnut, mutta luulin että se olisi
Christiiina kirjoitti:
No mä olen vajaa 2 vuoden aikana käynyt Tinder-treffeillä 22 eri miehen kanssa ja kaikki miehet ovat olleet mukavia ja treffit menneet hyvin, mutta yli puolet heistä on antanut minulle pakit. Mutta kyllä niihin pakkeihinkin tottuu ja turtuu.
Miten he antaa pakit yleensä?
Sanovat suoraan jo treffeillä, kiitos, mutta ei kiitos?
Eivät enää viestittele?
Poistavat sinut?
Eli olisit halunnut miehen kiinnostuvan sinusta, vaikket itse kiinnostunut miehestä? Eli olisit vain halunnut pönkittää egoasi?
Ihmiset ei osaa edes seurustella nykyään.
Et kiinnostunut miehestä, mutta olisit halunnut miehen kiinnostuvan sinusta. Itsetunto ilmeisesti huono ja kerjäät ihailua.
Vierailija kirjoitti:
Et kiinnostunut miehestä, mutta olisit halunnut miehen kiinnostuvan sinusta. Itsetunto ilmeisesti huono ja kerjäät ihailua.
No sitähän kirjoitin jo avauksessa. Erosi 30 parisuhteesta ja ei kokemusta pätkääkään treffailusta.
Itse suunnilleen samanikäisenä naisena, tosin ehkä kokeneempana, en olisi edes halunnut mitään halauksia saati yhteydenottoja jälkeenpäin tuolta mieheltä.
Kunnolla saamisen puhuminen, kännissä treffeille tuleminen jne. Näiden jälkeen en ko. mieheltä olisi kaivannut itselleni minkäänlaista egon pönkitystä.
Päinvastoin, jopa olisin harmistunut jos olisi alkanut pussailla tms.
Sul on ehkä nyt se vaihe menossa että jos joku vähän osottaa kiinnostusta, niin innostut siitä A et sen vuoksi, että olet itse kiinnostunut vaan B koska sulla on tunne, että jes joku tykkää musta vaikka itse et tuntis samoin.
siinä sitten hyväksyy kaikenmaailman alkoholistit yms, koska mies on ehkä mukava jne.
tuli elettyä 5v tommoses vääristyneessä maailmassa. Paranin, kun aloin arvostamaan itseäni enkä täyttämään tyhjyyttä deittailulla vaan kaikel muulla
Saitko siis munaa vai et? Se jäi tuosta epäselväksi
Mä olen hyvin tottunut siihen ettei toinen pidä minua kiinnostavana. Se on lähtöasetukseni ihmisten tapaamisessa. Edes alle 30 veenä hoikkana perusnättinä ei varmaan puoletkaan tapaamistani miehistä pitänyt minua riittävän kiinnostavana (halusivat isorintaisia kaunottaria). Nyt olen 40 enkä voi kuvitellakaan että kukaan mies vilkaisisi minuun päinkään.
Vierailija kirjoitti:
Saitko siis munaa vai et? Se jäi tuosta epäselväksi
Miten sä vielä olet elossa, jossa olet noin tyhmä?
Aika normikessi.