Miksi jotkut näyttävät jopa 15-20v nuoremmilta kuin mitä ovat?
Kommentit (236)
Mun yksi tohtoriopiskelijakollega on tällainen. On jotain 40, mutta kaikki luulee että on saman ikäinen meidän muiden kanssa 25-32v.. Kaikki aina järkyttyy kun kuulee että sillä on useampi lapsi ja vanhin tyyliin lukiossa. Sen iho on täysin rypytön, itse olen 28 ja jo ryppyjä enempi kuin tuolla. Ei edes ole mitenkään ulkonäkökeskeinen vaan sellainen perustutkijatyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Olen lähes 50 vee ja en ole eläissäni tavannut ihmistä joka näyttäisi yli 10 vuotta ikäistään nuoremmalta (hoidoissa käyneet voi olla erikseen). En siis ihan äkkiä usko näihin "näytän 15-20 vuotta ikääni nuoremmalta."
Johtuu varmaan siitä, ettet tiedä ihmisten oikeita ikiä. Minä olen tavannut kaksi naista, toinen kolmen ja toinen viiden lapsen äiti, jotka molemmat näyttivät samanikäisiltä kuin vanhin teini-ikäinen lapsensa. Toiselle myytiin bussissa vahingossa lastenippu, kun lapset olivat vielä vauvoja ja taaperoita.
Molemmat pienikokoisia, babyface-naamoja, mutta toiselle heistä tapahtui äkkirupsahdun noin 45v. iässä. En ollut tuntea, hän alkoikin näyttää ikäänsä vanhemmalta.
Miehissä tunnen kaksi babyfacea, he molemmat alkoivat näyttää ikäisiltään vasta yli viisikymppisinä, kun tuli kunnolla ryppyjä. Hekin hyvin pienikokoisia.
Koko vaikuttaa isosti siihen, että luullaan nuoreksi ja jopa lapseksi. Pieni koko ja babyface. Muiden kohdalla ikä ei yleensä oikeasti mene paljon pieleen, max. 10 vuotta tai sitten on kyse vain kohteliaisuudesta.
Multa kysyttiin tänään papereita ku ostin pari juomaa kavereille kaupasta. Ite oon lopettanut juomisen nuorena.
Mua on kans koko ikäni sanottu nuoremman näköiseksi ku mitä oon. Viime vuonna arvioitiin alle 30v ikää mulle. Niin vaikea kuvitella, et täs ois kyse "kohteliaisuuksista".
Musta saa kans helposti hönön baby facen vaikutelman.
M33
Toki geenit on yksi asia. Esim jotkut nuoret näyttävät ikäistään vanhemmilta.
Mutta aurinko, alkoholi , tupakka ja valvominen, meikkivoiteet vanhentaa. Jatkuva ihon rasvaaminen, koska mitä enemmän rasvaa sitä enemmän joutuu rasvaamaan. Kova fyysinen kuntoilu etenkin ulkona, siis aurinko tässä. Jos katsotte niiden ihoa jotka laittavat meikkivoidetta jatkuvasti niin ilman meikkivoidetta iho on aika huono.
Olen 40v nainen ja arvioidaan 25-28v näköiseksi ja myös luonne on sellainen. Eronnut ja lapset on isompia niin ne hommat on jo pulkassa. Parhaiten viihdyn alle kolmekymppisten kanssa kun on samat mielenkiinnon kohteet. Olen yrittänyt tapailla itseni ikäisiä ja vähän vanhempia miehiä eikä heidän ulkonäössään ole mielestäni mitään vikaa vaikka olisi mahaa ja hiukset harventuneet mutta useimmat on vaan niin tylsiä ettei tule mitään. Eivät halua baariin tai yökerhoon ja jos kerran mennään niin se on jo saavutus jonka jälkeen aivan poikki. Ei ehdi/jaksa jne niin olen sitten mennyt tapaamisen jälkeen kotiin ja lähtenyt sitten yksin tai nuorempien kavereiden kanssa viihteelle. Tärkeämpää kuin ulkonäkö on kaikki muu, ei minua haittaa vaikka joku olisi ikäisensä näköinen tai vanhemmankin mutta jos on tylsää seuraa niin vaikeaa siinä on olla.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään todella monet parantelee ulkonäköään erilaisin pistoksin ym. Se on paljon yleisempää kuin moni osaa edes kuvitella. Ja myös tosi harva kertoo kenellekään (tai juuri kenelläkään) hoidoista.
Ja 99 % itseään 15 v nuoremmilta näyttävistä ovat käyneet läpi yhden tai useampia leikkauksia.
Osaisitkoa nimetä ketään? Et.
kaikki martinat, ainot, tuksut, sun muut tekosarjan makkarahuulet näyttävät jokainen 5-20 vuotta ikäänsä vanhemmilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään todella monet parantelee ulkonäköään erilaisin pistoksin ym. Se on paljon yleisempää kuin moni osaa edes kuvitella. Ja myös tosi harva kertoo kenellekään (tai juuri kenelläkään) hoidoista.
Ja 99 % itseään 15 v nuoremmilta näyttävistä ovat käyneet läpi yhden tai useampia leikkauksia.Osaisitkoa nimetä ketään? Et.
kaikki martinat, ainot, tuksut, sun muut tekosarjan makkarahuulet näyttävät jokainen 5-20 vuotta ikäänsä vanhemmilta.
Samaa mieltä, olin tosi hämmästynyt eräästäkin, kun kuulin hänen ikänsä. Luulin 15 vuotta vanhemmaksi
Vierailija kirjoitti:
Mun yksi tohtoriopiskelijakollega on tällainen. On jotain 40, mutta kaikki luulee että on saman ikäinen meidän muiden kanssa 25-32v.. Kaikki aina järkyttyy kun kuulee että sillä on useampi lapsi ja vanhin tyyliin lukiossa. Sen iho on täysin rypytön, itse olen 28 ja jo ryppyjä enempi kuin tuolla. Ei edes ole mitenkään ulkonäkökeskeinen vaan sellainen perustutkijatyyppi.
Jotain 40eli37 ei siinä iässä kuulukaan olla ryppyjä, koska ihminen vanhenee 40 jälkeen ja sittenkin vasta hiljalleen.. joten jollain alle 45-vuotiailla ei ede kuulu olla ryppyjä.
sanna Marin 37.. ;`nyt ja mistä veto, että ottaa lisää ryppyjä kun kymmenen vuotta kuluu ja on 47.
yleensä 45-40 loppuu se hehkutus rypyttömyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lähes 50 vee ja en ole eläissäni tavannut ihmistä joka näyttäisi yli 10 vuotta ikäistään nuoremmalta (hoidoissa käyneet voi olla erikseen). En siis ihan äkkiä usko näihin "näytän 15-20 vuotta ikääni nuoremmalta."
Johtuu varmaan siitä, ettet tiedä ihmisten oikeita ikiä. Minä olen tavannut kaksi naista, toinen kolmen ja toinen viiden lapsen äiti, jotka molemmat näyttivät samanikäisiltä kuin vanhin teini-ikäinen lapsensa. Toiselle myytiin bussissa vahingossa lastenippu, kun lapset olivat vielä vauvoja ja taaperoita.
Molemmat pienikokoisia, babyface-naamoja, mutta toiselle heistä tapahtui äkkirupsahdun noin 45v. iässä. En ollut tuntea, hän alkoikin näyttää ikäänsä vanhemmalta.
Miehissä tunnen kaksi babyfacea, he molemmat alkoivat näyttää ikäisiltään vasta yli viisikymppisinä, kun tuli kunnolla ryppyjä. Hekin hyvin pienikokoisia
Tässäpä,se tulikin ilmi. Yleensä kun ikää alkaa oleen 45+ niin alkaakin kummasti tulla ryppyjä eikä enää luvullakaan nuoremmaksi.
40 on aivan eri ikä kuin vaikka 47.
sama ikäero kuin 52 ja 59 joista toinen on viisikymppinen ja toinen kuusikymmentä .
Vierailija kirjoitti:
Multa kysyttiin tänään papereita ku ostin pari juomaa kavereille kaupasta. Ite oon lopettanut juomisen nuorena.
Mua on kans koko ikäni sanottu nuoremman näköiseksi ku mitä oon. Viime vuonna arvioitiin alle 30v ikää mulle. Niin vaikea kuvitella, et täs ois kyse "kohteliaisuuksista".
M33
Se, että henkkarit kysytään ei tarkoita että näyttäisit alaikäiseltä. Ne kysytään jos kassa arvioi, että voisit MAHDOLLISESTI olla 30 tai alle.
Suku geenit ja terveelliset elämän tavat.,
Minä olin 28 kun sain tytön. Meitä luullaan usein siskoksiksi. Ensin luulin että miehet vain yrittää imartelee mutta kun naisetkin sanoo samaa niin on kai uskottava että näyttää nuoremmalle kuin on
Vierailija kirjoitti:
M33
Multa kysytty aina papereita, luulin että tämä on ihan kaikilta kysyttävä asia jos on vähän päälle 30v. Äitiltäni taidettiin kysyä vielä päälle 40v. Nyt hän sanoi sitten (64v) että kysyttiin ekan kerran onko eläkelippua (bussissa).
Vierailija kirjoitti:
Minä olin 28 kun sain tytön. Meitä luullaan usein siskoksiksi. Ensin luulin että miehet vain yrittää imartelee mutta kun naisetkin sanoo samaa niin on kai uskottava että näyttää nuoremmalle kuin on
Mää alotin työt naisvaltaisessa paikassa niin mut esiteltiin "tyttösenä" ... Olen 33v. . Oli kyllä vanhempi nainen joka esitteli mut tuli vähän kummallinne olo että apua, luuleko ne nyt et oon joku teini :D Mua on aina luultu erehdyksestä kyllä nuoremmaksi.
Joo tuli vaan muuten vaan mieleen tää ku muutenkin saanut kuulla koko ikänsä, et näytän ikäistäni nuoremmalta
Olen pyrkinyt pitämään huolta ihon heleydestä, jotta hehku säilyy. Hampaita olen myös hoitanut hyvin.
Aurinkosuoja, ruskettumisen välttely ja tupakoimattomuus ovat tärkeitä. Alkoholia vain pieniä määriä, eikä viikoittain. Säännölliset käyn kosmetologilla, mikroneulaus ja syväkosteuttavat hoidot ovat aika tehokkaita pitämään ihon kiinteänä ja tasaisena.
Silmäluomien leikkausta olen harkinnut, mutta aina se on siirtynyt eteenpäin. Nyt jo 60+, ehkä menen lähivuosina. En kuitenkaan haluaisi näyttää leikellyltä. Tavoite on sellainen iätön ja hyvin hoidettu ulkonäkö, useimmat veikkaavat että noin 40, kun eivät osaa päättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää alotin työt naisvaltaisessa paikassa niin mut esiteltiin "tyttösenä" ... Olen 33v. . Oli kyllä vanhempi nainen joka esitteli mut tuli vähän kummallinne olo että apua, luuleko ne nyt et oon joku teini :D Mua on aina luultu erehdyksestä kyllä nuoremmaksi.
Vanhemmat ihmiset usein pitävät vielä kolmekymppisiäkin nuorina tyttösinä tai poikina eli ei välttämättä luullut sua ikäistään ainakaan kovin paljon nuoremmaksi. Mutta eihän tuollainen tytöttely työpaikalla mukavaa ole.
Muuten, miksi 37-vuotiaissa on vielä rypyttömyyden hehkuttajia, mutta ei enää 47-vuotiaissa?
niinpä:D
Johtuisko ihan vaan faktasta että iho alkaa tosissaan ikääntyä 45 jälkeen ja 45 on ikä, jota voi vatsa ikääntyväksi ihoksi kutsua.
Nuoren ulkonäön salaisuus on viettää paljon aikaa sisällä eikä tupakoi tai käytä alkoholia.