Miksi jotkut näyttävät jopa 15-20v nuoremmilta kuin mitä ovat?
Kommentit (236)
Todella poikkeuksellista, että nelikymppinen voisi mennä keskimääräisestä 25-vuotiaasta. Ehkä poikkeuksellisen rupsahtaneesta sellaisesta, muttei tavallisesta. Yleensä ihminen voi parhaimmillaan näyttää 10 v ikäistään nuoremmalta, joskus harvoin 15 v. Ainoastaan vanhuksena voi potentiaalisesti näyttää tätäkin enemmän ikäistään nuoremmalta, muttei nuorempana.
Vierailija kirjoitti:
Todella poikkeuksellista, että nelikymppinen voisi mennä keskimääräisestä 25-vuotiaasta. Ehkä poikkeuksellisen rupsahtaneesta sellaisesta, muttei tavallisesta. Yleensä ihminen voi parhaimmillaan näyttää 10 v ikäistään nuoremmalta, joskus harvoin 15 v. Ainoastaan vanhuksena voi potentiaalisesti näyttää tätäkin enemmän ikäistään nuoremmalta, muttei nuorempana.
Mikäs ainoan oikean totuuden torvi se siellä toitottaa? Etkä edes vastannut kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Minä näytän helposti 20v vaikka olen yli 40v jos vähän panostan ulkonäköön. Kun olin 20-30 luultiin että olen teini ikäinen kun menin baariin sai usein näyttää ajokortin ovimiehille. Mulla on molemmilla puolilta paljon vanhaksi eläneitä ja en juo enää ja enkä myöskään koskaan ole polttanut.
Mun isosisko on tollanen. Ärsyttää kun mua pidetään vanhempana kuin häntä vaikka se on mua 5vuotta vanhempi. Samat geenit meillä on. En tiedä mistä johtuu.
Mua sanotaan usein 10 v nuoremman näköiseksi. Olen aikuisaikanani aina juonut paljon vettä, syönyt vähän sokeria ja vältellyt hiilareita muutenkin ja ottanut vain vähän aurinkoa.
Toisaalta myös polttanut 10v tupakkaa ja vetänyt viinaa paljon. Geenit on varmaan aika hyvät koska en ole ainakaan usein sairastelevaa tyyppiä.
Ei kukaan näytä noin paljon nuoremmalta kuin ehkä plastiikkakirurgian avulla.
Kasvonpiirteet ja yleinen olemus tekee sen. Mua luullaan alle kolmekymppiseksi vaikka oon yli 40.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. En ole tietääkseni koskaan erehtynyt kenenkään iässä 10 vuotta enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. En ole tietääkseni koskaan erehtynyt kenenkään iässä 10 vuotta enempää.
Et sitten ole tavannut minua :)
Vierailija kirjoitti:
Mun isosisko on tollanen. Ärsyttää kun mua pidetään vanhempana kuin häntä vaikka se on mua 5vuotta vanhempi. Samat geenit meillä on. En tiedä mistä johtuu.
Mä voin pistää paremmaksi. Mun äitiä on luultu mua nuoremmaksi. Arvaa miten rupsahtanut olo tosta on tullut?? Näytän kyllä ikäistäni vanhemmalta ja äiti ikäistään nuoremmalta mutta jotain rajaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs ainoan oikean totuuden torvi se siellä toitottaa? Etkä edes vastannut kysymykseen.
Vastasinpas. Ketjun ensimmäinen viesti on myös minun. Menepäs nyt muualle riehumaan, urpo.
Joku geeni. Tiedän yhden suvun, jossa on näitä nuoren näköisiä ihmisiä.Vanhemmat näyttivät ihan lastensa sisaruksilta eli tosiaan yli 40-vee äiti olisi mennyt lastensa sisaruksena. Kolmekymppisen nuoren miehen isä näytti poikansa ikäiseltä. Tämä mies isä)oli tämän nuoren näköisen naisen serkku.
Vierailija kirjoitti:
Joku geeni. Tiedän yhden suvun, jossa on näitä nuoren näköisiä ihmisiä.Vanhemmat näyttivät ihan lastensa sisaruksilta eli tosiaan yli 40-vee äiti olisi mennyt lastensa sisaruksena. Kolmekymppisen nuoren miehen isä näytti poikansa ikäiseltä. Tämä mies isä)oli tämän nuoren näköisen naisen serkku.
Meilläkin on puolet suvusta todella nuoren näköisiä, 17-vuotiasta luultiin juuri alakouluikäiseksi jne.
Nykyään todella monet parantelee ulkonäköään erilaisin pistoksin ym. Se on paljon yleisempää kuin moni osaa edes kuvitella. Ja myös tosi harva kertoo kenellekään (tai juuri kenelläkään) hoidoista.
Ja 99 % itseään 15 v nuoremmilta näyttävistä ovat käyneet läpi yhden tai useampia leikkauksia.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään todella monet parantelee ulkonäköään erilaisin pistoksin ym. Se on paljon yleisempää kuin moni osaa edes kuvitella. Ja myös tosi harva kertoo kenellekään (tai juuri kenelläkään) hoidoista.
Ja 99 % itseään 15 v nuoremmilta näyttävistä ovat käyneet läpi yhden tai useampia leikkauksia.
Ei niistä tarvi kertoa. Ainakin he, jotka käyttävät itse, näkevät suoraan toisen naamasta käyttääkö hänkin. Tiedän kokemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näytän helposti 20v vaikka olen yli 40v jos vähän panostan ulkonäköön. Kun olin 20-30 luultiin että olen teini ikäinen kun menin baariin sai usein näyttää ajokortin ovimiehille. Mulla on molemmilla puolilta paljon vanhaksi eläneitä ja en juo enää ja enkä myöskään koskaan ole polttanut.
Wow sinulta kysyttiin papereita kaksikymppisenä!!! No kyllä minultakin nyt kolmekymppisenä kysytään niitä jatkuvasti, mutten siltikään usko, että voisin nelikymppisenä mennä 25-vuotiaasta. Ja "jos vähän panostan ulkonäkööni", eli keinotekoisesti meikkaat rypyt ja muut ikääntymisen merkit piiloon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti näytät 😄 en ole eläissäni nähnyt 40 vuotiasta joka näyttäisi 20 vuotiaalta, toisinpäin kyllä.
Olen pysynyt sinkkuna ja säilönnyt itseni alkoholilla.
En sano, että tämä olisi paras valinta. Eikä sinkkuus ollut pelkästään oma valintani.
T : Melkoisen nuorekas viisikybänen ääliö, joka elää nelikybäisen tapaan.
T: aina kysystään papereita, jos ostan alkoholia.
Lähinnä hyvät geenit. Hyvät elämäntavat vähemmissä määrin.