Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut näyttävät jopa 15-20v nuoremmilta kuin mitä ovat?

Vierailija
08.05.2024 |

Esim.40+v ikäistä n.25v ikäiseksi?

Kommentit (251)

Vierailija
241/251 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua luullaan kans 10v nuoremmaksi, olen 60v,  aikuisena se on hyvä juttu mutta nuorena ei. Äitiäni luullaan myös 70v, ja hän on yli 80..  Mä syön terveellisesti, en polta enkä juo, liikun, ei ole ylipainoa, hyvä hehkuva iho kun en ole auringolla pilannut, lyhyet nuorekkaat hiukset ja pukeudun urheilullisesti tyyliin verkkarit/ reisitaskuhousut. Äitini on samanlainen, liikkuu paljon ym. 

Kaunotar57v tässä moi!

Minua luullaan 40 vuotiaaksi

Kehoni on hoikka ja muodokas.

Hiukset pitkät vaaleat ja paksut

Iho sileä ja vaalea /en ota aurinkoa) Silmät suuret ja siniset

Sääret ja reidet siöleät (ei selluliittiä, maksaläiskiä, ei ruyppyjä)

Ikääntymisen merkit: silmäpussit , vatsan iho roikkuu hiukan vaikka urheilen , samoin selässä iho velttoa.. Näytän aikuiselta...kuinka kauan..en tiedä?Minulle on sanottu , että : kauneus ilmeisesti nuorentaa.

Vierailija
242/251 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä nuorekas on, jos on luomu eikä ole vielä harakanvarpaita eikä otsaruttuja kun 1-10 vuotta nuoremmilla näyttää jo olevan. Olen siis 47 vuotta vanha enkä koskaan tehnyt mitään naamalleni.

Huvittavinta tässä on se, että ilman meikkiä näytän ihan lapselta ja en ole esim. Kuin Vappu Pimiä (46) tai Martina (41) ym jotka ilman meikkejä ovat 50-58v näköisiä koska luomet roikkuu ja ryppyjä on.

he taikonut meikillä itsensä noin 48v näköiseksi. Olen sen ikäinen, että voi sanoa kaikki ikäiseni taikonut meikillä 5 vuotta iästä pois. 

itse näytän meikillä 40 v ja ilman 30v. Ja tämän on todennut asiantuntija ja ihosta tietävät.

Kaunotar57v vastaa

En juurikaan meikkaa, ohot sävyttävä värivoide, nude huulipuna ja nestemäinen poskipuna. Aikuisena ei kannata meikata arkena raskaasti. Toki meikkaan kun menen ilta tapahtumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/251 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunotar57v:llä on hyvä Geeniperimä.

Ihotyyppi. Jos on rasvainen iho, ryppyjä tulee hitaammin. Jos on myös hieman ihonalaista rasvakerrosta, rypistyy hitaammin kuin hyvin hoikka. 

Kasvonpiirteet, eli suuret silmät ja täyteläiset huulet saavat näyttämään nuoremmalta. Siksi niitä tavoitellaan myös kirurgisin toimenpitein.

Mainitakseni asioita joihin voi itse vaikuttaa, niin hyvä ryhti, hymy, ja valpas ja eloisa olemus saavat myös vaikuttamaan nuoremmalta kuin on. 

OHIS

Vierailija
244/251 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunotar57v:llä on hyvä Geeniperimä.

Ihotyyppi. Jos on rasvainen iho, ryppyjä tulee hitaammin. Jos on myös hieman ihonalaista rasvakerrosta, rypistyy hitaammin kuin hyvin hoikka. 

Kasvonpiirteet, eli suuret silmät ja täyteläiset huulet saavat näyttämään nuoremmalta. Siksi niitä tavoitellaan myös kirurgisin toimenpitein.

Mainitakseni asioita joihin voi itse vaikuttaa, niin hyvä ryhti, hymy, ja valpas ja eloisa olemus saavat myös vaikuttamaan nuoremmalta kuin on. 

OHIS

Kiitos, ihoni o kuiva, mutta hoidan sitä helläästi Chanelin tuotteilla

Kaunotar57v

Vierailija
245/251 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin siksi että keskiarvo ei vääristy. Monet kun näyttävät 15-20v ikäistään vanhemmilta. Sitä se ylipaino, tupakka ja viina teettävät.

Vierailija
246/251 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geeneistä varmaan 80% ainakin kiinni. Puhun omasta kokemuksestani, koska en ole terveellisen elämäntavan perikuva (tosin en nyt vastakohtakaan), mutta silti näytän nuorelta vuodesta toiseen. Yksinkertaisesti geeneistä kiinni. Ja vaikka kuulostaa ehkä new age-hömpältä tai jotain, uskon, että hyvä ja nuorekas asenne myös vaikuttaa ulkonäköön ja olemukseen yllättävänkin paljon. 

Vierailija
247/251 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tällainen Keanu Reevesin, tai vielä paremmin Nicola Coughlanin, naamainen. Ikää tulee lisää, mutta naaman muoto pysyy pääasiassa samana. Molemmat vanhempani näyttävät myös ikäistään nuoremmilta, erityisesti isän puolella. 

Yhdistetään tähän vielä 153cm pituus, korkea ääni, pyöreä naama ja omituinen tapa pukeutua, niin helposti luullaan äkkivilkaisulla ikäistään nuoremmaksi. Juuri viime viikolla kysyin kirjastossa lainaamani pelin perään ja kirjaston täti hyvin seikkaperäisesti selitti varaushyllystä, että "Näetkö tuolla tuollaisen valkean hyllyn, missä on muovisia isoja lappuja ja niissä isoja mustia numeroita?"  

Joskus 30v. ostin pelin kaupasta, maksoi uutena sen 70€. Kassa löi sen ja pienen hiljaisen hetken jälkeen kysyi, että tiedänhän, että tämä maksaa 70€? Joo, tiedän, ihan palkkarahoilla ostan enkä viikkorahoilla :D

Opiskelin 25-vuotiaana ja minua pidettiin naapurien t

Näytät lapselta...rässä oli kysymts nuorelta näyttämiseltä , EI VAUVALTAnäyttämiseltä

Vierailija
248/251 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
249/251 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelua..eikö aihe kiinnosta?

Vierailija
250/251 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella poikkeuksellista, että nelikymppinen voisi mennä keskimääräisestä 25-vuotiaasta. Ehkä poikkeuksellisen rupsahtaneesta sellaisesta, muttei tavallisesta. Yleensä ihminen voi parhaimmillaan näyttää 10 v ikäistään nuoremmalta, joskus harvoin 15 v. Ainoastaan vanhuksena voi potentiaalisesti näyttää tätäkin enemmän ikäistään nuoremmalta, muttei nuorempana.

Minä näytän helposti 20v vaikka olen yli 40v jos vähän panostan ulkonäköön. Kun olin 20-30 luultiin että olen teini ikäinen kun menin baariin sai usein näyttää ajokortin ovimiehille. Mulla on molemmilla puolilta paljon vanhaksi eläneitä ja en juo enää ja enkä myöskään koskaan ole polttanut.

Eli feikkaat todella pahasti. Sentin kerros meikkiä naamaan. Ethän kuitenkaan koskaan ajattele että olet sen näköinen miksi itsesi feikkaat...

Vierailija
251/251 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin siksi että keskiarvo ei vääristy. Monet kun näyttävät 15-20v ikäistään vanhemmilta. Sitä se ylipaino, tupakka ja viina teettävät.

Paitsi ylipaino kyllä nuorentaa. Tai jos katsoo näitä ennen ja jälkeen kuvia joissa on laihdutettu 50 kiloa niin lähes poikkeuksetta niissä on tullut vuodessa kymmenen vuotta ikää lisää. Harvoin on ulkonäkö parantunut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan