Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut näyttävät jopa 15-20v nuoremmilta kuin mitä ovat?

Vierailija
08.05.2024 |

Esim.40+v ikäistä n.25v ikäiseksi?

Kommentit (236)

Vierailija
181/236 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35v. ja täysin on kiinni laittaitumisesta se, minkä ikäiseltä näytän. Meikittä, hiukset ponnarilla ja silmälasit kasvoilla olen ikäiseni näköinen.

Mutta sitten kun on piilolinssit, kevyt meikki (tyyliä vain meikkivoide ja kulmaväri) ja hiukset nätisti vaikka letillä, olen saatujen kommenttien perusteella jopa huomattavan nuoremman näköinen.

Vierailija
182/236 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään todella monet parantelee ulkonäköään erilaisin pistoksin ym. Se on paljon yleisempää kuin moni osaa edes kuvitella. Ja myös tosi harva kertoo kenellekään (tai juuri kenelläkään) hoidoista. 

Ja 99 % itseään 15 v nuoremmilta näyttävistä ovat käyneet läpi yhden tai useampia leikkauksia. 

Höpöhöpöjuttuja taas. Minä ja minun lähisukuni naiset eivät ole leikkauttaneet muuta kuin hiuksensa ja näytämme 10 - 15 v. ikäämme nuoremmilta. En itse ole sitä sanonut, vaan kanssaihmiset, viimeksi teatterireissullani. Kerroin, että täytän ensi vuonna 80 v. niin eivät meinanneet uskoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/236 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sporttisilla miehilläkin pallomaha paljastaa iän, sellainen kumpu.

Vierailija
184/236 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siksi kun nykyisin nuoret näyttävät ikäistään vanhemmilta.

Vierailija
185/236 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 37 v ja poltan ja juon myös välillä. Huumeitakin on tullut käytettyä reippaasti ihan koko skaalalta. Mut kai mul on hyvät geenit kun papereita edelleen kysytään kaupassa ja muutenkin luullaan selkeästi ikäistäni nuoremmaksi tai sit se johtuu elintavoistani. No jossakin kohtaa varmasti myös se rupsahtaminen alkaa.

Vierailija
186/236 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi monille on niin tärkeää näyttää ikäistään nuoremmalta?

Ei se ole tärkeää. Se on usein itsestä riippumaton juttu. Joskus siitä on haittaakin. Kuten kumppanin etsinnässä, kun oman ikäiset luulevat  nuoremmaksi ja ohitavat sen vuoksi, Nuoremmat voivat kiinnostua mutta kun kuulevat iän, niin he perääntyvät.

Juuri näin! Myös työelämässä siitä saattaa monesti olla haittaa. Kokemusta on.

Vierailija
187/236 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 41v mies ja näytän 25v kundilta kauluspaita ja raybanit otsalla.

Vierailija
188/236 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän terveellisesti enkä ryyppää.

M40

Vierailija
189/236 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 30 vuotias, mutta minua luullaan usein teiniksi. Epäilen syyksi lyhyyteni sekä söpöt kasvoni. Voi olla että käyttäydynkin lapsekkaasti, koska olen koko ikäni kuullut siitä miten voin muka olla niin ja niin vanha. Ehkä joskus minuakin aletaan kohdella kuin aikuista.

Olin samanlainen, joskus 37-38-vuotiaana loppui tuo, joten älä huoli, kaipaat vielä joskus tuota aikaa. 

Miksi sitä aikaa kaipaisi? Minusta se on aina ollut hyvin vaivaannuttavaa.

Vierailija
190/236 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isosisko on tollanen. Ärsyttää kun mua pidetään vanhempana kuin häntä vaikka se on mua 5vuotta vanhempi. Samat geenit meillä on. En tiedä mistä johtuu.

Mua luullaan monesti pikkusiskoksi vaikka olen isosisko. Olen 3 vuotta vanhempi. Veikkaan että johtuu siitä että olen häntä 10 cm lyhyempi.

Vierailija
191/236 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geeniperimä.

Ihotyyppi. Jos on rasvainen iho, ryppyjä tulee hitaammin. Jos on myös hieman ihonalaista rasvakerrosta, rypistyy hitaammin kuin hyvin hoikka. 

Kasvonpiirteet, eli suuret silmät ja täyteläiset huulet saavat näyttämään nuoremmalta. Siksi niitä tavoitellaan myös kirurgisin toimenpitein.

Mainitakseni asioita joihin voi itse vaikuttaa, niin hyvä ryhti, hymy, ja valpas ja eloisa olemus saavat myös vaikuttamaan nuoremmalta kuin on. 

Vierailija
192/236 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei ole yhtään mukavaa näyttää ikäistään nuoremmalle. Haluaisin näyttää naiselle naisena, enkä tyttöselle naisena. Pelottaa, että tässä käy niin, että tulee äkkirupsahdus. Missään vaiheessa ei näytä naiselle, vaan on tyttönen-tyttönen-tyttönen - oho vanha kurppa!

Minäkin olen inhonnut näyttää tytöltä aikuisena naisena. Viimein nyt nelikymppisenä alan pikkuhiljaa näyttää naiselta!

Vierailija
193/236 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ääni, pukeutumistyyli, meikkaaminen tai meikkaamattomuus, hiukset ja pieni koko sekä sirot kasvot tekevät tuon yhdessä. Ei esimerkiksi rypytön iho. Se on kokonaisuus. Esimerkiksi ääni vaikuttaa paljon ja olemus.

Vierailija
194/236 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu myös paljon miten käyttäytyy ja niinkuin joku sanoi niin ääni. Itselläni on todella hento, vaimea "arka" ääni ja mua on luultu puhelimessa esim alaikäiseksi kun olin 29v. Lisäksi olen estynyt, arka ja ujo ihmisten parissa ja jopa 17-vuotiaat (jos yleistää) teinitytöt ovat minua itsevarmempia ja rohkeampia. Mutta ihan tuohon 15-20 v uotta nuoremmaksi jotakuta luultaisiin en usko. 

Vierailija
195/236 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon yks tälläinen. Oon 46v mies mutta silti kysellään henkkareita. Olen aina vihannut aurinkoa.  

Olen aina syönyt terveellisesti, en tupakoi, en juo.   Vanhempieni puolelta geenit myös hyvät. Mutsi varsinkin huomattavasti nuoremman näköinen, monesti huuli pyöreänä ihmetelty miksi olet eläkkeellä 50v nainen. Ja ikää on 65.

Vierailija
196/236 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi monille on niin tärkeää näyttää ikäistään nuoremmalta?

Ei se ole tärkeää. Se on usein itsestä riippumaton juttu. Joskus siitä on haittaakin. Kuten kumppanin etsinnässä, kun oman ikäiset luulevat  nuoremmaksi ja ohitavat sen vuoksi, Nuoremmat voivat kiinnostua mutta kun kuulevat iän, niin he perääntyvät.

Juuri näin! Myös työelämässä siitä saattaa monesti olla haittaa. Kokemusta on.

Puhumattakaan siitä, miten rasittavaa se hämmästely on, kun ikä lopulta selviää esim kollegalle. Mieluummin eläisi ilman jatkuvaa ikähuomiota.

Oltiin juuri kaverin kanssa Pariisissa, käytiin lasillisella ja tutustuttiin joihinkin paikallisiin miehiin siinä illan mittaan. Ne miehet ihan tosissaan kysyi, että oltiinko äiti ja tytär. Kaveri loukkaantui niin että hyvä ettei alkanut itkeä, oli tosi karsea tilanne. Hän on siis 39 ja minä 42, mutta koska geenit ja epäterveelliset elämäntavat, olen jotenkin säilynyt vauvanaamana. No sen enempää ei sitten juteltu niiden miesten kanssa, aika nopsaan tajusivat luikkia tiehensä kun totuus selvisi 😅

Vierailija
197/236 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä vanhentavat ihoa:

1. Aurinko (ja ettei käytä päivittäin, myös talvella, aurinkorasvaa)

2. Alkoholi/tupakka/päihteet

3. Huono uni/univaje

4. Ravinneköyhä ruoka.

Vierailija
198/236 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luultiin 33 vuotiaana 18 vuotiaaksi. Olin hyvässä kunnossa ja minulla on pienet kasvot ja nuorekas ääni, näistä syistä uskon että vaikutin huomattavasti nuoremmalta.

Vierailija
199/236 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut ovat näyttäneet samalta viimeiset 15 vuotta? Ei siis välttämättä ikäistään nuoremmalta usein he näyttävät iättömiltä tai ikäistään vanhemmilta, mutta puksuttavat menemään samalla naamalla vuosikymmenen tai kaksi ja toiset taas vanhenee/ muuttuu ihan silmissä.

Keanu Reevesistä kulkee meemi, että mies on vampyyri, kun näyttää aina vaan samalta, vaikka aikaa olisi kulunut jo 20 vuotta.

https://i.pinimg.com/736x/5b/02/40/5b0240560350fdf0ec55dc30ad145355--ke…

Vierailija
200/236 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin alkossa ja kaupassa töissä, niin aina sanottiin että kysykää vaan niiltä vanhemmiltakin naisilta papereita välillä, kun se näyttää piristävän heitä kuvittelemaan, että näyttävät nuoremmilta. Heh.