Hävettää käydä kaupassa näin joulun aikaa
Muut ostavat jouluruokia kärryt pullallaan ja minä ostan pari maitoa ja leipää ja jotain leivän päälle. En kehtaa ostaa tavallisia ostoksia mitä arkisin ostan. Vietän joulun yksin niin en laita jouluruokia.
Kommentit (13)
Aika itsekeskeistä luulla, että ketään kiinnostaa sun ostokset. Sä et ole maailman napa.
Oikeasti ketään ei kiinnosta sun ostokset.
Osta toki reteesti kinkku, lohi, nautaa ja kanaa.
Niin ostan mäkin vaikka kuuluun yliverotettuun keskiluokkaan.
Joo, häpeä nyt sitäkin, sinä maailman tärkein ihminen ja parempi kuin muut.
Vierailija kirjoitti:
Aika itsekeskeistä luulla, että ketään kiinnostaa sun ostokset. Sä et ole maailman napa.
Varmaan kulki puhelin kädessä ja teki someen juttua, miten hävettää, kun kuvittelee, että jotain kiinnostaisi
Osta lanttua ja porkkanaa, ne on terveellisiä raasteenakin.
Minä olen vegaani ja aina ostan ison joulukinkun hämäykseksi.
"Mitähän ne muutkin ajattelee kun mulla oli kalkkunaa korissa possun sijaan!? Vajoan maan alle!"
Itse katson aina tarkasti, mitä köyhemmät ostaa Prismassa ja nostan ostoskoriini kalliita tuotteita, kun huomaan, että katselevat. Poistan kalliit tuotteet sitten huomaamatta autioilla käytävillä ostoskoristani, näin säästän rahaa.
Ostin juuri kaupasta kalliita suklaakonvehtirasioita koska hävetti olla köyhä. Siihen meni koko seuraavankin kuun budjetti.
Miksi ihmeessä, aloittaja, et laita itsellesi jouluruokia, lanttulaatikkoa ja vaikka pientä kinkkua? Ei kai yksin asuvan tarvitse vain maitoa juoda ja voikkuleipää syödä.
Ai kauheeta. Kävin tänään kaupassa ja ostin vain kissoille ruokapusseja ja kuivamuonaa. Mahtoivatko kaikki nyt katsoa ja luulla, että syön nuo itse.
Mistä kukaan tietäisi vaikka tekisit vaan täydennysostoksia?