Ns. puutteessa parisuhteessa oleva mies: kumpi on pahempi fyysinen panetus vai se, ettei tule halutuksi?
Tämän foorumin todellisuudessahan miehen puute on osaamattomuutta runkata. Tai että miehelle riittää kunhan saa jotain "reikää", mitä tahansa ja kenen tahansa. Itse pohdiskelen kesi-ikäisenä miehenä, jolla fyysinen panetus ei enää tunnu suoranaisena "kipuna" kropassa kuten nuorena, että pahinta haluttoman kumppanin kanssa ehkä olisi se, ettei tule halutuksi.
Miten sinulla?
Kommentit (123)
Minäkin etsin sivusuhdetta, koska vaimo ei ole kahteen kuukauteen enää lämmennyt seksille vaan hoitelee aina itse itsensä satisfyerillä kun olen poissa kotoa. On itse asiassa sanonutkin asiasta keskusteltuamme, että voin hakea seksini mistä huvittaa. Kai se on lähdettävä laivalle tai mummotunneliin.
M51
Fyysinen panetuksen hoito on aikalailla elinehto, mutta sen saa hoidettua omin käsin. Eihän se tietenkään tunnu ollenkaan samalta kuin seksi vaimon kanssa, mutta hoitaa sen panetuksen tunteen. Sen sijaan sitä tunnetta, että toinen haluaa, ei saa hoidettua muulla, kuin tuntemalla, että toinen haluaa. Sen takia parisuhteessa pahempi juttu on se, jos toinen ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Fyysinen panetuksen hoito on aikalailla elinehto, mutta sen saa hoidettua omin käsin. Eihän se tietenkään tunnu ollenkaan samalta kuin seksi vaimon kanssa, mutta hoitaa sen panetuksen tunteen. Sen sijaan sitä tunnetta, että toinen haluaa, ei saa hoidettua muulla, kuin tuntemalla, että toinen haluaa. Sen takia parisuhteessa pahempi juttu on se, jos toinen ei halua.
Minusta masturbointi ei kuulu hyvään parisuhteeseen. Teinipoikana tuli runkattua niin paljon että välillä oli vehje vereslihalla, mutta kun naisen makuun pääsi ja pitkään parisuhteeseen, niin on mennyt vuosia ilman runkkausta. Joskus kun oli ollut vaikka useamman päivän erossa työmatkan tms takia, niin silloin saatoin runkata.
Alun ihastumisen ja rakastumisen jälkeen ja suhteen tasaannuttua on säännöllinen ja turvattu seksin saanti se juttu, jonka takia kannattaa olla parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä vastauksia lukiessa tulee tunne, että alan minäkin pettää halutonta miestäni. Hänellä ovat testosteronit romahtaneet ja hän ei ole halunnut seksiä yli vuoteen. Olen luullut, että pettäminen olisi väärin, mutta näköjään se on miesten ykkösratkaisukeino vastaavassa tilanteessa.
N50+
Niin tässä kyselyssähän yli 90% miehistä ilmoittaa pahinta olevan se, että oma kumppani ei koe miestään haluttavaksi. Tätä on kai aika vaikea ratkaista pettämällä. Se lienee hyvä ratkaisu niille 10%:lle joiden pahin ongelma on panetus. Sinun kannattaa varmaan tehdä ihan omat ratkaisusi ja jos mulkku kuin mulkku poistaa kutkan jalkovälistäsi niin problem easily solved.
Minulla on ollut sivusuhteita ja on nytkin, kun omalta vaimolta ei saa mitään läheisyyttä. Ei kyse ole pelkästä panemisedta, vaan m
En minäkään haluaisi miestä, jolla on sivusuhteita.
Tietääkö vaimo sivusuhteistasi? Ehkäpä hän haluaa erota heti, kun saa tietää. Ole mies ja kerro. Nyt toimintasi on valheellista ja petollista, suhteen toisella osapuolella on oikeus päättää itse siitä, haluaako olla pettävän puolison kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta masturbointi ei kuulu hyvään parisuhteeseen. Teinipoikana tuli runkattua niin paljon että välillä oli vehje vereslihalla, mutta kun naisen makuun pääsi ja pitkään parisuhteeseen, niin on mennyt vuosia ilman runkkausta. Joskus kun oli ollut vaikka useamman päivän erossa työmatkan tms takia, niin silloin saatoin runkata.
Alun ihastumisen ja rakastumisen jälkeen ja suhteen tasaannuttua on säännöllinen ja turvattu seksin saanti se juttu, jonka takia kannattaa olla parisuhteessa.
Itse ns. vedän käteen ainakin pari kertaa viikossa, ja tiedän, että vaimonikin tykkää leikkiä leluillaan vähintään yhtä usein. Ja silti väittäisin, että meidän parisuhteessa myös seksi toistemme kanssa on sekä taivaallisen ihanaa, että sitä on aivan riittävästi. Masturbointi ei mielestäni ole pois parisuhteen seksistä.
Moni mies on siinä tilanteessa, että tietää, ettei naista kiinnosta seksi, ja sitä harrastetaan vain pakosta tai miehen aloitteesta.
Miesten tulisi haluta omaa puolisoaan ja näin meilläkin oli ennen. Ennen mieheni valitti juuri siitä, kun mä en tehnyt aloitteita, mutta totuuden nimissä en ikinä ehtinyt, kun hän oli niin aktiivinen! Mutta aina olin mukana ja seksi oli mahtavaa. Nyt on jotain tapahtunut ja tätä on jo jatkunut kuukausia. En saa edes halausta, paitsi pyytäessä ja silloin oikein tunnen, kun toisen vartalo jähmettyy inhotuksesta (?) kun joutuu kanssani halaamaan. Ei edes pientä pusua olla enää vaihdettu. Lopulta tämä kärjistyi omalta osaltani siihen, että lähdin viettämään tyttöjen iltaa ja join ehkä muutaman liikaa ja päädyin suutelemaan toista.
En halua pettää enkä sitä enää aiokaan tehdä. Mutta kyllä se vaan sattuu, kun toinen ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Meillä vaimo taas haluaa pitää kierukan kun on ihan karmeat kuukautiset. Itsellä piuhat on poikki joten kumien kanssa ei tarttis tusailla. Vituttaa vaan kun talot ja autotallit niin on tässä kärvisteltävä.
Niin. Tunnetusti kukaan kenellä on autotalli ei ole koskaan eronnut. Kaikkia heitä vain vituttaa elämänsä loppuun saakka.
Nostan tämän ylös, kun aihetta sivuavaa keskustelua aihe vapaan puolella.
Fyysisen puolen nyt hoitelee omin käsin, mutta täydellinen hellyyden ja läheisyyden puuttuminen on kyllä mielelle raskasta.
Uppaan tämän kun, toisessa aihetta sivuavassa ketjussa tulosta penättiin.
Miehet ovatkin huomattavasti monimutkaisempia kapistuksia kuin palstan (nais)kommentoinnista voisi keskimäärin päätellä. Olipa yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovatkin huomattavasti monimutkaisempia kapistuksia kuin palstan (nais)kommentoinnista voisi keskimäärin päätellä. Olipa yllätys.
Toisaalta heittäisin palloa myös miesten suuntaan. Ihan omilla kommenteillanne annatte usein ymmärtää että ette ole kovinkaan monimutkaisia. Esimerkiksi miehen potenssiongelmiin vaikuttaa teidän mukaanne aina ja välittömästi se jos eteen tuodaan nuori ja kaunis nainen. Ei kuulosta kovin monimutkaiselta.
Mä osaan masturboida ihan hyvin joten vastaan ton halutuksi tulemisen. En koe että olen erityisen haluttu nytkään kun itse joudun tekemään alotteen seksiin tyttöystävälle aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta heittäisin palloa myös miesten suuntaan. Ihan omilla kommenteillanne annatte usein ymmärtää että ette ole kovinkaan monimutkaisia. Esimerkiksi miehen potenssiongelmiin vaikuttaa teidän mukaanne aina ja välittömästi se jos eteen tuodaan nuori ja kaunis nainen. Ei kuulosta kovin monimutkaiselta.
Palstan mukaanhan heteromies on täysin sieluton otus joka ei muuta halua kuin nussia täysposliinia alipainoista teiniä tai mielellään viittä, joka reikään ja herää vaikka kuolleistakin jos sille tarjoaa ass to mouth tai muita kakkasettejä. Jos mies tekee mitään muuta kuin näitä edellämainittuja on hän joko tyytynyt taikka salaa homo _segsuaali.
Mikäli miehen odotetaan tuottavan naiselle nautintoa tai jos joku mies jopa itse haluaisi että nainen on oikeasti halukas ja kertoo todellisista toiveistaan, on se mahdollisesti feminististä hapatusta taikka miehen henkistä alistamista sillä feminiinienergiassaan tukevasti tönöttävä kaunotar antaa velvollisuudesta ja saa miehen niin toivoessa orgasmin jo tissin kouraisusta.
...Ei vaan, palstalla kyllä oppii suunnilleen että ei kelpaa mikään miehille eikä kaikille naisillekaan. Ja että hämmentävän moni kirjoittaja yleistää oman kokemuksensa tai toiveensa koskemaan aivan kaikkia. Joko yksinkertaisuuttaan, katkeruuttaan tai provoiluaan.
Mä tarvitsen suhteen jonkun samassa tilanteessa olevan miehen kanssa. Kotona ei ole ollut seksiä noin kolmeen vuoteen. Ero ei tule kysymykseen (pitkä tarina), mutta seksiä ja halutuksi tulemisen tunnetta kaipaan niin paljon.
N49
Tietenkin se, ettei tule halutuksi. Kun toinen vaan torjuu koko ajan, eikä läheisyyttä ole kuin äärimmäisen harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Mä tarvitsen suhteen jonkun samassa tilanteessa olevan miehen kanssa. Kotona ei ole ollut seksiä noin kolmeen vuoteen. Ero ei tule kysymykseen (pitkä tarina), mutta seksiä ja halutuksi tulemisen tunnetta kaipaan niin paljon.
N49
Tämä! T. M55
Raskainta on se, ettei ole puolisolle millään tavalla haluttu. Lampputolppakin vastaa halaukseen lämpimämmin.
Minulla on ollut sivusuhteita ja on nytkin, kun omalta vaimolta ei saa mitään läheisyyttä. Ei kyse ole pelkästä panemisedta, vaan myö siitä, että joku haluaa sinua. Eronneita on paljon ja monella varmasti sama tilanne. Nyt suhde lähellä asuvaan eronneeseen naiseen, jonka kanssa on helppo ja mukavaa tavata muutenkin kuin seksin merkeissä. En kuitenkaan enää tässä vaiheessa elämää koe tarvetta erota