Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille tullut vastaan tosielämän tilanteita, joissa paha saa palkkansa, karma kostaa tms, jos tiedätte mitä tarkoitan.

Vierailija
06.05.2024 |

Esim. ihminen tekee jotain pahaa toiselle, ja kohtaa itse saman tilanteen omassa elämässään. Itse olen kohdannut näitä tilanteita useamman. En ole siis mitenkään taikauskoinen, mutta nämä on aika mielenkiintoisia. 

Kommentit (157)

Vierailija
21/157 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläaste-aikaisen kiusaajani pikkuveli kuoli syöpään jo 22-23 vuotiaana.

Vierailija
22/157 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiusannut mua mutta oli koulussa tosi paha häirikkö ja koulukiusaaja, siis ihan hakkasi pienempiään ym. No, istui linnassa ja kuoli johonkin huumeporukan väkivaltaan parikymppisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/157 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvey Weinstein. 

Vierailija
24/157 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja Bill Cosby 🤮 T. 23

Vierailija
25/157 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikansa kun jaksaa odottaa, tulee näkemään sen päivän kun karma kostaa. Joskus riittää muutama kuukausi, joskus menee vuosia. Minä jaksan odottaa. Esimerkiksi minun sairauksilleni nauranut sairastui itse. Minua kiusannut pomo sai potkut. Muita odotellessa.....

Vierailija
26/157 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sottapyttykämppis (aikuinen nainen). Asuttiin yhdessä 2 vuotta. Kaikki siivoaminen oli minun harteilla, omat pyykkinsä sentään pesi itse ja vei roskia. Kahden vuoden aikana kämppis tiskasi ehkä 10 kertaa ja kerran pesi lattiat. Muutoin pölyt, imurointi, lattianpesu, kylppärin siivous, tiskit, ikkunat, yleinen järjestys ymv. oli minun harteilla. Olin kerran siivoamatta 3kk ajan ja oli pakko palata takaisin siivoamaan, kun kämppä oli kuin sikolätti ja keittiössä oli niin hirveästi banaanikärpäsiä, että näytti kuin rutto olisi levinnyt ilmaan. Minkäänlainen järkipuhe ei auttanut sottapyttyyn. Jätti loppusiivouksenkin poismuutossa minun harteille.

Sottapyttykämppis löysi itselleen miesystävän ja muutti pian hänen luokseen asumaan, ja minä muutin pienempään kämppään. Miesystävä osoittautui samanlaiseksi sottapytyksi kuin kämppis, eikä ole kuulemma kertaakaan kaikkien yhdessäolovuosien aikana siivonnut. Röhnöttää vaan ideologisena työttömänä ja paasaa politiikasta, tämä entinen kämppis saa siivota kaiken.

Olen kieltämättä salaa hieman tyytyväinen.

Vierailija
27/157 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi todella ilkeä nuori mies, joka arvotti ihmiset vaatteiden, kellojen ja autojen mukaan. Kaikki ns.köyhät oli hänelle yhdentekeviä ja kohteli kuin roskaa. Sai tosiaan vaikeasti sairaan lapsen, mutta ei tästä voinut mitenkään ajatella, että karma kosti.... Lapsi parka, jos niin kävi. 

Itse en voi ollenkaan ymmärtää tätä, että ylihintaisia merkkivaatteita käyttävä olisi mukamas paremman väen porukkaa kuin tavallisen t-paidan käyttäjä ilman rumaa merkkiä rinnassa.

Muutenkin nämä maaniset "luxusmerkki" palvojar elävät siinä harhassa, että ovat kovinkin halutt7a seuraa ja siksi oikeuttavat törkynsä kaikkia ulospäin köyhiä kohtaan; paitsi jos kyseessä onkin Mark Zuckerberg, taitanee kelkka kääntyä

28/157 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kiusaajani pamahti p.aksuksi heti peruskoulusta päästyään. Yksi v.ittumainen sukulainen, joka leventeli vakituisella virallaan, joutuikin töistä pois ja ajaa nyt taksia. 

Vierailija
29/157 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin ilkeilyä pitkään, kun kaveri kehuskeli terveillä urheilevilla lapsillaan. Pahoitin mieleni. Omat lapset sairastuivat jo pieninä krooniseen sairauteen. Nyt tällä henkilöllä on syöpä, myös puolisolla terveysongelmia.

Vierailija
30/157 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaaja tuli vastaan ja vaikutti asunnottomalta.

Vierailija
31/157 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut yksin jättänyt koulukiusaaja oli yksi harvoista, jotka tulivat samaan lukioon. Minulla oli siellä tuttuja, hän jäi yksin.

Vierailija
32/157 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltit kärsii, sen olen huomannut ja pahat ei saa palkkaa 🤨

Vierailija
33/157 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottelen.

Vierailija
34/157 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja Bill Cosby 🤮 T. 23

Lue uutisia! Cosby vapautettu, ja Harwey myös pian.

Vierailija
35/157 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kaverina serkku nuorena, joka harrasti sellaista piilovidduilua ja muiden ihmisten haukkumista. En tajunnut kaikkia juttuja ennenkuin hän oli vahingoniloinen vanhempieni erotessa kun isäni löysi nuoremman naisen. Meni reilu 15  vuotta niin hänen miehensä löysi nuoremman naisen ja jätti hänet yksinhuoltajaksi. 

Vierailija
36/157 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naureskelin nuorempana ihmisten moninaisille ruoka-allergioille. Rehellisesti sanottuna epäilin, että joku saattoi keksiä koko allergiansa. Sain sittemmin hyvin allergisen lapsen. :) Eli sain oppia kantapään kautta, että ruoka-allergia voi olla ihan oikea asia.

Vierailija
37/157 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti jokaiselle täälläkin on karma kostanut. Jokainen on tehnyt vääryyttä ja jokainen saa myös kokea sitä. 

Vierailija
38/157 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua yläasteella kiusanneen tytön pikkusisko joutui koulukiusatuksi ja lopulta tämä pikkusisko päätti päivänsä.

Lähetin sitten kiusaajalle osanottoni- kortin, johon kirjoitin: "Sen olisi pitänyt olla Sinä"

Terveisiä Suskille 😍🖕🖕🖕

Toivoo rasvaletti

Vierailija
39/157 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Stalin kuoli omaan pissaansa

Säälittävä pelle huvitti vielä kuolleessaan 😂🤣

Ei säälittävä pelle. Hirmuhallitsija, joka tapatti valtavan määrän ihmisiä. Vaarallinen, mielisairas roisto hän oli. 

Vierailija
40/157 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma tulee monelle törkeästi läheisiään ja muita kohdeleelle vastaan. Ennemmin tai myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan