Miksi aikuisetkin juo suomessa maitoa?
Maito on tarkoitettu ihmis ja eläinvauvoille, ei aikuisille. Ei ihme että ihmisillä on kaikenlaisia vatsavaivoja.
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sullahan se menee tunteisiin kun ei saisi juoda maitoa saatananhuora."
Hyvä kun sain herätettyä tunteita, vaikka olet vähän liian helppo kohde😅
Et sä ole mitään tunteita herättänyt. Ei kukaan tule lopettamaan maidonjuontia sen takia, koska sinusta tuntuu ettei sitä saa ihminen juoda. Syötkö pelkkää kasvismössöä blenderistä? Kato ihmiset ei pitkään kattele ja kuuntele näitä ruoka-ainepoliiseja.
En herättänyt en, ihan ilosta kiroat pärräät ja yrität määritellä millainen olen...
En ole sanonut ettei sitä ihminen saa juoda vaan sanoin että moni ei edes tajua että maidossa on sokeria. Koita keskittyä ettei tule kuviteltua asioita.
En omista blenderiä enkä ole kasvissyöjä. Silti ymmärrän että maidossa on aikuiselle turhaa "piilosokeria" aika paljon.
Minun maailma ei ole niin mustavalkoinen kuin tunnut kuvittelevan.
Riippuu varmaan taustasta. Koko sukuni ties kuinka moneen polveen on juonut maitoa satoja vuosia ja olleet karjatilallisia. On täysin luonnollista, normaalia ja terveellistä että minäkin juon maitoa. Jos ihminen ei kestä maito niin hän on geneettisesti muutenkin vajaa ja viallinen.
N60
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä ole mitään tunteita herättänyt. Ei kukaan tule lopettamaan maidonjuontia sen takia, koska sinusta tuntuu ettei sitä saa ihminen juoda. Syötkö pelkkää kasvismössöä blenderistä? Kato ihmiset ei pitkään kattele ja kuuntele näitä ruoka-ainepoliiseja.
En herättänyt en, ihan ilosta kiroat pärräät ja yrität määritellä millainen olen...
En ole sanonut ettei sitä ihminen saa juoda vaan sanoin että moni ei edes tajua että maidossa on sokeria. Koita keskittyä ettei tule kuviteltua asioita.
En omista blenderiä enkä ole kasvissyöjä. Silti ymmärrän että maidossa on aikuiselle turhaa "piilosokeria" aika paljon.
Ihmisiä ei kiinnosta tajuta mitä ruoka-aineissa on. Jos ihminen on liikkuja ja hoikka, niin maidon "maitosokeria" ei tarvitse pelätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos sä itse ihmisiä läskiksi täällä haukut, vaikkei ne ole, niin mitä sinä oikein odotat? Sivistynyttä käytöstäkö? Voithan sä vetää vaikka parhaat proteiinit afrikkalaisten neekereidenkyrvistä omasta puolestasi.
Persujuntin itkuporkuraivari on kyllä aina yhtä hellyyttävä😅
Miksi ihmisen ruoka on nykyään riitelyn aihe? 60 vuotta sitten syötiin mitä oli tarjolla eikä inisty tai tuli selkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos sä itse ihmisiä läskiksi täällä haukut, vaikkei ne ole, niin mitä sinä oikein odotat? Sivistynyttä käytöstäkö? Voithan sä vetää vaikka parhaat proteiinit afrikkalaisten neekereidenkyrvistä omasta puolestasi.
Mitkä raivarit? Itsehän sinä haukut automaattisesti maitoa juovia läskeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä sama meuhkaaminen, eli Ap ei ole vieläkään saanut mieleistä vastausta. Suomessa on muuten hyvä juoda maitoa etenkin talviaikaan, jotta saadaan D-vitamiinia edes jostakin ja paremminhan se imeytyy kroppaan nestemuodossa kuin juustoa järsimällä. Täällä ei tuo aurinko paista talviaikaan niin tehokkaasti kuin eteläisemmissä maissa.
Maitoon lisätty d-vitamiini on d2 vitamiinia joka ei imeydy hyvin. Jos on huolissaan d-vitamiinitasoistaan, paras on ottaa ravintolisää purkista ja juurikin D3 muotoa.
Juon maitoa, koska maitoa juomalla ruoka maistuu minusta paremmalta. Makusasia siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ole mikään muu kuin maitotrolli.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on halpaa, hyvää ja ravitsevaa? Miksi pyyhitperseesi etkä pese sitä?
Siksi, koska afrikassa kuolee paljon lapsia janoon
Vesi, ulosteperäisetbakteerit on lavantauti, salmonella, norovirus ja paljon muuta mukavaa...
T:ap
Minä juon maitoa, koska maito tekee kaikesta ruoasta parempaa. Se sopii ihan kaikkien kanssa burritoista, bologneseen ja sushiin.
En kyllä tiedä yhtäkään maitoa juovaa aikuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä raivarit? Itsehän sinä haukut automaattisesti maitoa juovia läskeiksi.
En ole haukkunut. Koita vielä harjoitella sitä luetun ymmärtämistä niin ei tule kuviteltua asioita ja nähtyä olemattomia vihollisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on halpaa, hyvää ja ravitsevaa? Miksi pyyhitperseesi etkä pese sitä?
Siksi, koska afrikassa kuolee paljon lapsia janoon
Vesi, ulosteperäisetbakteerit on lavantauti, salmonella, norovirus ja paljon muuta mukavaa...
T:ap
Afrikassa on kuule kohta parempi meno kuin täällä länsimaissa kun infra valmistuu.
Parempi kuin viina. Näillä on muinoin lapset pidetty elossa perheissä. Syö sinä vaan jauhopussias.
Maito on tarkoitettu niille, jotka haluavat sitä juoda apina.
Kuule mulla koski vuosia mahaan kun join kaikkea muuta paitsi maitoa...
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä älyvapaita aloituksia. Maito on terveellinen ruokajuoma ja maitotuotteet yleensäkin. Jos ihminen haluaa juoda maitoa, se on hänen asiansa. Aloittaja on varmaan viininlipittäjä joka luulee olevansa fiksu kun kyykkyviinejä ruoan kanssa kittaa.
Miksi maidon ainoa korvike on mielestäsi viini? Itse ainakin käytän ruoka- ja muuna arkijuomana ihan vettä. Muutaman kerran vuodessa viiniä.
Vieläkö joku syö lihaa nykyaikana?
Tieten tahtoen haluaa suolistosyövän. Aatella.
Älä nyt takerru siihen maitosokeriin. Ei se vaarallista ole. Eihän sitä muuten myytäisi ihmisille. ;)