Miksi aikuisetkin juo suomessa maitoa?
Maito on tarkoitettu ihmis ja eläinvauvoille, ei aikuisille. Ei ihme että ihmisillä on kaikenlaisia vatsavaivoja.
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
Minä juon maitoa, koska maito tekee kaikesta ruoasta parempaa. Se sopii ihan kaikkien kanssa burritoista, bologneseen ja sushiin.
Niin, chilin polte talttuu nopeiten maitotuotteila. Jos chilin päälle kiskaisee vettä, polte vain äityy pahemmaksi.
Miksi jotkut aikuiset ihmiset vaivaa päätään toisten juomisilla?
Mä olen ollut juomatta maitoa yli 20 vuotta eikä mua kyllä kiinnosta peen vertaa juoko muut maitoa vai ei.
IKINÄ EN OLE MAITOA JUONUT ENKÄ JUO.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä sama meuhkaaminen, eli Ap ei ole vieläkään saanut mieleistä vastausta. Suomessa on muuten hyvä juoda maitoa etenkin talviaikaan, jotta saadaan D-vitamiinia edes jostakin ja paremminhan se imeytyy kroppaan nestemuodossa kuin juustoa järsimällä. Täällä ei tuo aurinko paista talviaikaan niin tehokkaasti kuin eteläisemmissä maissa.
Maitoon lisätty d-vitamiini on d2 vitamiinia joka ei imeydy hyvin. Jos on huolissaan d-vitamiinitasoistaan, paras on ottaa ravintolisää purkista ja juurikin D3 muotoa.
Kannattaa niistä purkeista vetää sitä deetä yliannoksia niin maksa sanoo poks!
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä sama meuhkaaminen, eli Ap ei ole vieläkään saanut mieleistä vastausta. Suomessa on muuten hyvä juoda maitoa etenkin talviaikaan, jotta saadaan D-vitamiinia edes jostakin ja paremminhan se imeytyy kroppaan nestemuodossa kuin juustoa järsimällä. Täällä ei tuo aurinko paista talviaikaan niin tehokkaasti kuin eteläisemmissä maissa.
Maidossa ei ole luonnostaan d-vitamiinia, se on siihen lisätty. Sama syödä purkista. Ruuan olomuoto ei vaikuta rasvaliukoisen d-vitamiinin imeytymiseen. Juustosta imeytynee hieman paremmin suuremman rasvapitoisuuden vuoksi, jos jotain vastakkainasettelua halutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sullahan se menee tunteisiin kun ei saisi juoda maitoa saatananhuora."
Hyvä kun sain herätettyä tunteita, vaikka olet vähän liian helppo kohde😅
No jos sä itse ihmisiä läskiksi täällä haukut, vaikkei ne ole, niin mitä sinä oikein odotat? Sivistynyttä käytöstäkö? Voithan sä vetää vaikka parhaat proteiinit afrikkalaisten neekereidenkyrvistä omasta puolestasi.
Persujuntin itkuporkuraivari on kyllä aina yhtä hellyyttävä😅
Mitkä raivarit? Itsehän sinä haukut automaattisesti maitoa juovia läskeiksi.
En ole haukkunut. Koita vielä harjoitella sitä luetun ymmärtämistä niin ei tule kuviteltua asioita ja nähtyä olemattomia vihollisia.
Kuka täällä sitten kirjoitti läskeistä?
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos sä itse ihmisiä läskiksi täällä haukut, vaikkei ne ole, niin mitä sinä oikein odotat? Sivistynyttä käytöstäkö? Voithan sä vetää vaikka parhaat proteiinit afrikkalaisten neekereidenkyrvistä omasta puolestasi.
En ole haukkunut. Koita vielä harjoitella sitä luetun ymmärtämistä niin ei tule kuviteltua asioita ja nähtyä olemattomia vihollisia.
Kyllä ole haukkunut kiistät itse omat sanomisesi. Eikä minulla ole mitään tekemistä sinun pedofiliasia ja persujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska suomalaiset ihmiset syövät luokattoman huonosti ja eivät ymmärrä ruoan ja viinin liittoa. Sivistysmaissa kuten ranska, italia jne. ruoka on tärkeä osa kulttuuria ja myös viini.
Näissä sivistysmaissa on myös eniten maksakirroosia Euroopassa. Maksan kannalta kaikista pahinta on päivittäinen tissuttelu.
Se ei silti tarkoita, että maitoa olisi syytä litkiä litratolkulla. Ihan vettäkin voi juoda.
Vierailija kirjoitti:
Kuule mulla koski vuosia mahaan kun join kaikkea muuta paitsi maitoa...
Hapotetut vedet aiheuttaa eniten vatsavaivoja sekä makeutusaineet.
Miksi ulkomailla juodaan paljon viiniä vaikka se aiheuttaa syöpää?
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö joku syö lihaa nykyaikana?
Tieten tahtoen haluaa suolistosyövän. Aatella.
Papujen syöjä taas haluaa jatkuvat ilmavaivat, aatella. Moni ilmavaiva kääntyy ummetukseksi, joka pahana ollessaan myös voi tehdä suolistosyöpiä, aatella, ja pukamat siihen päälle, ai ai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole haukkunut. Koita vielä harjoitella sitä luetun ymmärtämistä niin ei tule kuvitelt
Minä kirjoitin mutta en "haukkunut automaattisesti maitoa juovia läskeiksi" vaan niitä jotka kävi alapeukuttamassa kommenttia maidon sisältämästä sokerista.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ollaan geneettisesti sopeuduttu käyttämään maitoa aikuisenakin. Maidossa on tosi laadukasta proteiinia ja runsaasti hivenaineita.
Nyt meni jo huumorin puolelle!
Eli evoluution myötä Suomen alueella asuvat ihmiset ovat ainoina nisäkkäinä sopeutuneet maitoon aikuisiällä :)
Aika erikoinen tulkinta. (valion harrastama mainonta kouluissa ehkä kuitenkin se oikea syy)
Nyt taitaa peran prse olla ripulissa maidon vuoksi.
Katsos maito on hyvin terveellinen juoma vauvasta vanhuuteen ja hyvän makuinenkin. Toisilla on vaan sellaiset sisuskalut ettei maitoa kestä. Olisi kyllä kauheata.
Kahvia en ole kylläkään koskaan juonut.
55vee.
En tunne itseasiassa ketään, joka joisi aterialla maitoa tai maitotuotteita. Ehkä se on boomereiden harrastuksia.
"Kyllä ole haukkunut kiistät itse omat sanomisesi. Eikä minulla ole mitään tekemistä sinun pedofiliasia ja persujen kanssa."
En ole haukkunut ja seison aina sanojeni takana. Se ei auta vaikka kuinka jankkaisit niin valheesi ei muutu todeksi. Minuun ei toimi ns. Trump efekti.
Vierailija kirjoitti:
En tunne itseasiassa ketään, joka joisi aterialla maitoa tai maitotuotteita. Ehkä se on boomereiden harrastuksia.
Kyllä n.40 vuotiaat ainakin tuntuu juovan maitoa. Käypä katsomassa jossain lounaspaikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maitoon lisätty d-vitamiini on d2 vitamiinia joka ei imeydy hyvin. Jos on huolissaan d-vitamiinitasoistaan, paras on ottaa ravintolisää purkista ja juurikin D3 muotoa.
Kannattaa niistä purkeista vetää sitä deetä yliannoksia niin maksa sanoo poks!
Luulenpa että vähemmän siitä haittaa on kuin teidän kannabiksesta ja muista eineksistä mitä syötte.
"Ihmisiä ei kiinnosta tajuta mitä ruoka-aineissa on. Jos ihminen on liikkuja ja hoikka, niin maidon "maitosokeria" ei tarvitse pelätä."
Totta. Mutta ikävä kyllä suurin osa suomalaisista ei kuulu määrittelemääsi ryhmään ja juovat silti paljon maitoa.