Oletko ikäisesi näköinen?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
En. Olen 35-vuotias mies ja minua luullaan yleensä noin 22-24-vuotiaaksi. Näin ihmiset minulle jatkuvasti kertovat. Vuosi sitten joku jopa luuli 19-vuotiaaksi, mikä on jo aika äärimmäistä. Äskettäin tekoäly on olettanut minua 20-23-vuotiaaksi. Näytän poikkeuksellisen nuorelta, mistä ihmiset jaksavat kyllä muistuttaa. Itse olen toki tottunut omaan naamaani, mutta kieltämättä en koe suurta fyysistä muutosta esimerkiksi viimeisen kymmenen vuoden aikana, kun katson kuvia yms.
Oletko autistinen tms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Olen 35-vuotias mies ja minua luullaan yleensä noin 22-24-vuotiaaksi. Näin ihmiset minulle jatkuvasti kertovat. Vuosi sitten joku jopa luuli 19-vuotiaaksi, mikä on jo aika äärimmäistä. Äskettäin tekoäly on olettanut minua 20-23-vuotiaaksi. Näytän poikkeuksellisen nuorelta, mistä ihmiset jaksavat kyllä muistuttaa. Itse olen toki tottunut omaan naamaani, mutta kieltämättä en koe suurta fyysistä muutosta esimerkiksi viimeisen kymmenen vuoden aikana, kun katson kuvia yms.
Oletko autistinen tms?
En. Miksi? :D
Joo, joskus seuraavana aamuna jos edellisenä yönä on tullut valvottua ja olen syönyt huonoja ruokia.
Olen 50-vuotias mies, ja näytän tällä hetkellä parta ajamatta pyjamanhousuissa n. 50-vuotiaalta, mutta annas kun vedän farmarit ja tennarit jalkaan ja lähden lähikauppaan, niin on siinä söpöllä kassaneidolla taas ihmettelemistä nuorekkaan stailini kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko autistinen tms?
En. Miksi? :D
Ok. Olen kuullut, että he saattavat näyttää ikäistään nuoremmilta.
Olen 47 - vuotias ja nuoremman näköinen. Hurjimmat arviot ovat 30v, mutta nyt ei ole neljään vuoteen ole kysytty papereita kaupan kassalla. Parhaat ystäväni ovat 47v ja 46v. Ovat selvästi minua vanhemman näköisiä. Sitten jotenkin se ryhti ja a olemus vanhentaa heitä myös. Ovat vähän niin kuin kumarassa ja hitaita.
Olen 46. Vielä muutama vuosi sitten sanottiin paljon nuoremman näköiseksi mitä olin. Luulen, että nyt on päinvastoin. Ainakin kun peilistä katsoo.
Olen aina näyttänyt ikäistäni vanhemmalta. Teininä se oli ihan mahtava juttu kun pääsi alaikäisenä baariin ja portsarit vain hauskaa iltaa toivottelivat ovella.
m42
34. Joo, oon mielestäni. Monien mielestä näytän usein paljon nuoremmalta mut tää on mun versio ikääntymisestä eikä oo kokemusta muusta.
Olen kohta 50 ja en tiedä olenko ikäiseni näköinen mutta minulla on jaloissa suonikohjuja joten jalkani ovat hirveät. Monilla eläkeläisilläkään ei ole niin paljon suonikohjuja kuin minulla.
36-vuotias mies, ja omasta mielestäni näytän tasan omanikäiseltäni. Ja hyvä niin. Tämä on juuri hyvä ikä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 47 - vuotias ja nuoremman näköinen. Hurjimmat arviot ovat 30v, mutta nyt ei ole neljään vuoteen ole kysytty papereita kaupan kassalla. Parhaat ystäväni ovat 47v ja 46v. Ovat selvästi minua vanhemman näköisiä. Sitten jotenkin se ryhti ja a olemus vanhentaa heitä myös. Ovat vähän niin kuin kumarassa ja hitaita.
Minulta kysyttiin myös papereita aika pitkään, viimeisen kerran 46-vuotiaana (olen nyt 50). Stockalla oli yksi kassarouva, joka kysyi papereita joka kerta - jos halusin piristystä, menin hänen kassalleen oluttölkin kanssa.
Mutta ihmiset arvioivat ikää aika eri tavalla: yksi työkaverini arvoi tuolloin minun olevan 35 ja toinen 48. Jälkimmäisen mukaan silmistä ja niiiden ympäriltä näkee iän kohtuullisen hyvin. Vaimon mukaan näytin tuolloin välillä pikkupojalta ja välillä papparaiselta. Kyllä se oikea ikä jossain näkyy, vaikka olisi hoikka ja ns. hyvin säilynyt - olemus, liike tai sitten ne silmät.
Ensin pitäisi tietää, minkä näköinen on ikäiseni. Onko siihen jokin standardi. Onko YLE:n urheilutoimittaja Mika Saukkonen 60 v miehen vertailupohjan keskiverto.
En kait ole koska pääsin ravintolaankin 16 vuotiaana ja sain kaupoista olutta. Joskus kysyivät papereita niin vilautin KT korttia.
42 ja pari vuotta sitten vielä luultiin 30-vuotiaaksi monesti. Nykyään kuljen hampuusinnäköisenä niin ei tarvitse todistella omaa ikäänsä enää tässä iässä. Vapauttavaa.
Nukkuu, syö ja urheilee niin ei rupsahda.