Miksi aikuisetkin juo suomessa maitoa?
Maito on tarkoitettu ihmis ja eläinvauvoille, ei aikuisille. Ei ihme että ihmisillä on kaikenlaisia vatsavaivoja.
Kommentit (140)
Minä kirjoitin mutta en "haukkunut automaattisesti maitoa juovia läskeiksi" vaan niitä jotka kävi alapeukuttamassa kommenttia maidon sisältämästä sokerista.
Eli haukuit kuitenkin. Mä ainakin alapeukutin sitä sun kommenttia sen vuoksi, että vaikutat todella ylimieliseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä sama meuhkaaminen, eli Ap ei ole vieläkään saanut mieleistä vastausta. Suomessa on muuten hyvä juoda maitoa etenkin talviaikaan, jotta saadaan D-vitamiinia edes jostakin ja paremminhan se imeytyy kroppaan nestemuodossa kuin juustoa järsimällä. Täällä ei tuo aurinko paista talviaikaan niin tehokkaasti kuin eteläisemmissä maissa.
Maitoon lisätty d-vitamiini on d2 vitamiinia joka ei imeydy hyvin. Jos on huolissaan d-vitamiinitasoistaan, paras on ottaa ravintolisää purkista ja juurikin D3 muotoa.
Kannattaa niistä purkeista vetää sitä deetä yliannoksia niin maksa sanoo poks!
Luulenpa että vähemmän siitä haittaa on kuin teidän kannabiksesta ja muista eineksistä mitä syötte.
Kannabiksesta ja muista eineksistä? Vähän niinkuin kahvista ja muista pakasteistakin vai?😂
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut aikuiset ihmiset vaivaa päätään toisten juomisilla?
Mä olen ollut juomatta maitoa yli 20 vuotta eikä mua kyllä kiinnosta peen vertaa juoko muut maitoa vai ei.
Joku haluaa taistella maitoteollisuutta vastaan ja trollata. Kattokaapa mitä itse vedätte ja sitten kattokaapa niitä kylpyhuonennee kemikaalipurkkeja. 20-40 kemiallista ainetta, jotka on eroteltu kaivostoiminnan yhteydessä ja muun kemianteollisuduen sivutuotteena. Että joku jaksaa tarttua johonkin maitosokeriin.
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä ole haukkunut kiistät itse omat sanomisesi. Eikä minulla ole mitään tekemistä sinun pedofiliasia ja persujen kanssa."
En ole haukkunut ja seison aina sanojeni takana. Se ei auta vaikka kuinka jankkaisit niin valheesi ei muutu todeksi. Minuun ei toimi ns. Trump efekti.
Kyllähän haukuit, myönsit sen tuossa aiemmin. Ei ole mitään merkitystä ketä haukuit ja miksi vaan sillä on merkitystä, että haukuit.
Vierailija kirjoitti:
Minä kirjoitin mutta en "haukkunut automaattisesti maitoa juovia läskeiksi" vaan niitä jotka kävi alapeukuttamassa kommenttia maidon sisältämästä sokerista.
Eli haukuit kuitenkin. Mä ainakin alapeukutin sitä sun kommenttia sen vuoksi, että vaikutat todella ylimieliseltä.
Eli en haukkunut kuitenkaan "automaattisesti maitoa juovia ihmisiä"
Sinä vaikutat myös todella ylimieliseltä kun koitat puhuakin muiden puolesta. Se on yleensä narsistin merkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä sama meuhkaaminen, eli Ap ei ole vieläkään saanut mieleistä vastausta. Suomessa on muuten hyvä juoda maitoa etenkin talviaikaan, jotta saadaan D-vitamiinia edes jostakin ja paremminhan se imeytyy kroppaan nestemuodossa kuin juustoa järsimällä. Täällä ei tuo aurinko paista talviaikaan niin tehokkaasti kuin eteläisemmissä maissa.
Maitoon lisätty d-vitamiini on d2 vitamiinia joka ei imeydy hyvin. Jos on huolissaan d-vitamiinitasoistaan, paras on ottaa ravintolisää purkista ja juurikin D3 muotoa.
Luulenpa että vähemmän siitä haittaa on kuin teidän kannabiksesta ja muista eineksistä mitä
Jos sä olet käännyttämässä ihmisiä pois ruoka-aineista niin tuhlaat vaan kallista ja ainutkertaista elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä vaikutat myös todella ylimieliseltä kun koitat puhuakin muiden puolesta. Se on yleensä narsistin merkki.
Ai mä olen ylimielinen kun tuon esille sen tosiasian, että haukuit muita. :D Lapsellisesti teet vielä musta narsistin kun en taputa sua päähän kun haukut muita. :D Pointti tässä oli se, että haukuit muita. Ei se keitä ja miksi. Sä tässä nyt yrität epätoivoisesti väittää, että et muka haukkunut vaikka niin teit. En yritä puhua toisten puolesta vaan tosiasia on se, että sä haukuit muita.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö joku syö lihaa nykyaikana?
Tieten tahtoen haluaa suolistosyövän. Aatella.
Miljardit ihmiset syövät lihaa, koska se on terveellistä, luonnollista ja ravitsevaa. Syövät tulevat liikkumattomuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä ole haukkunut kiistät itse omat sanomisesi. Eikä minulla ole mitään tekemistä sinun pedofiliasia ja persujen kanssa."
En ole haukkunut ja seison aina sanojeni takana. Se ei auta vaikka kuinka jankkaisit niin valheesi ei muutu todeksi. Minuun ei toimi ns. Trump efekti.
Kyllähän haukuit, myönsit sen tuossa aiemmin. Ei ole mitään merkitystä ketä haukuit ja miksi vaan sillä on merkitystä, että haukuit.
Enhän haukkunut. Sillä on merkitystä onko tehnyt sen asian josta syytetään. Sillä ei ole siinä yhteydessä merkitystä onko tehnyt jotain muuta. Kannattaa koittaa pysytellä totuudessa niin maailmaa on paljon helpompi hahmottaa.
Et sinäkään varmaan tunnustaisi kiihottamista kansanryhmää-vastaan jos olisit suuttunut jollekin henkilökohtaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mä olen ylimielinen kun tuon esille sen tosiasian, että haukuit muita. :D Lapsellisesti teet vielä musta narsistin kun en taputa sua päähän kun haukut muita. :D Pointti tässä oli se, että haukuit muita. Ei se keitä ja miksi. Sä tässä nyt yrität epätoivoisesti väittää, että et muka haukkunut vaikka nii
Mene sinä maitosokeripoliisi nyt syömään niitä ankeita pakasteitasi ja juomaan sitä riistokahvia, josta tulee vatsahaava ja ahdistusoireita. Minä teen makaronilaatikon MAIDOSTA! Sen terveellistä ja ravitsevaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enhän haukkunut. Sillä on merkitystä onko tehnyt sen asian josta syytetään. Sillä ei ole siinä yhteydessä merkitystä onko tehnyt jotain muuta. Kannattaa koittaa pysytellä totuudessa niin maailmaa on paljon helpompi hahmottaa.
Et sinäkään varmaan tunnustaisi kiihottamista kansanryhmää-vastaan jos olisit suuttunut jollekin henkilökohtaisesti.
Kyllähän haukuit. Myönsit sen itsekin, että käytit sanaa läski. Se on haukkumista vaikka miten yrittäisit kääntää asiat toisin. Koita itse pysytellä totuudessa ja myöntää se tosiasia, että haukuit läskeiksi täällä muita.
Tuo sun viimeinen lause nyt oli ihan täyttä huttua ja vedit totaalisen överiksi. Ihan turha uhriutua kun itse mokasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se hassua kun tarkemmin ajattelee että äidinmaidolle yökötellään mutta sitten huoletta vedetään eläimestä tullutta maitoa.
No se äidinmaito ei ole kulkenut monen eri vatsan kautta ja valmistunut pelkistä heinäkasveista. Lisäksi eihän naiselta tule maitoa kuin silloin kun se spermattu raskaaksi ja synnytyksen jälkeen. Ja lehmiltä sitä tulee aika paljon enemmän. Ja nainen voi myös syödä epäterveellisesti. Kaikkea elävää voi syödä. Ollaanb syöty ihan kaikkea kun oltiin vielä panssarikalana valtameressä 380+ miljoonaa vuotta sitten.
Ei lehmäkään tuota maitoa kuin poikimisen jälkeen. Ihan samalla tavalla kuin ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mä olen ylimielinen kun tuon esille sen tosiasian, että haukuit muita. :D Lapsellisesti teet vielä musta narsistin kun en taputa sua päähän kun haukut muita. :D Pointti tässä oli se, että haukuit muita. Ei se keitä ja miksi. Sä tässä nyt yrität epätoivoisesti väittää, että et muka haukkunut vaikka nii
Kyllä sinä olet ylimielimen kun koitat laitya sanoja suuhuni ja syyttelet minua asioista joita en ole tehnyt. Ja "lapsellisesti" auot päätäsi kun valhe ei mene läpi vaikka kuinka jankkaat. Pointti tässä oli se että yritit syyttää minua asiasta jota en ole tehnyt ja sen jälkeen aloit jankkaamaan muuttaaksesi valheesi todeksi. Ja edelleen yrität epätoivoisesti roikkua valheessasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"
Läskit tieteenkieltäjä juntit alapeukuttamassa porukalla.
"Ei varmasti ole maidossa sokeria kun minä niin sanon"😂
"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mä olen ylimielinen kun tuon esille sen tosiasian, että haukuit muita. :D Lapsellisesti teet vielä musta narsistin kun en taputa sua päähän kun haukut muita. :D Pointti tässä oli se, että haukuit muita. Ei se keitä ja miksi. Sä tässä nyt yrität epätoivoi
Siis mitä sä mulle raivoat???? Ei mua kiinnosta paskan vertaa juoko muut maitoa vai ei. Käytän itsekin maitotuotteita, mutta en juo maitoa. Nyt raivoat ihan väärälle ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa että vähemmän siitä haittaa on kuin teidän kannabiksesta ja muista eineksistä mitä
Pakasteet on eineksiä ja niissä on myrkkyjä kun ne on pakattu muoviin joka tuhoaa luontoa. Kahvi on lapsiorjien jauhamaa. Olet sairas kun tuet luonnon tuhoamista ja lapsiorjuutta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mä olen ylimielinen kun tuon esille sen tosiasian, että haukuit muita. :D Lapsellisesti teet vielä musta narsistin kun en taputa sua päähän kun haukut muita. :D Pointti tässä oli se, että haukuit muita. Ei se keitä ja miksi. Sä tässä nyt yrität epätoivoi
Turha itkeä kun paskat on jo housuissa. Itse kirjoiti, että läskit. Se on haukkumista. Itse myönsit kirjoittaneesi noin eli en mä tässä mitään sanoja sun suuhun laita. En valehtele mitään vaan kerron vain tosiasiat jotka kaikki voivat nähdä. Sä haukuit ja sillä selvä. Käytit vielä sanaa juntit selvästi haukkumistarkoituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se hassua kun tarkemmin ajattelee että äidinmaidolle yökötellään mutta sitten huoletta vedetään eläimestä tullutta maitoa.
No se äidinmaito ei ole kulkenut monen eri vatsan kautta ja valmistunut pelkistä heinäkasveista. Lisäksi eihän naiselta tule maitoa kuin silloin kun se spermattu raskaaksi ja synnytyksen jälkeen. Ja lehmiltä sitä tulee aika paljon enemmän. Ja nainen voi myös syödä epäterveellisesti. Kaikkea elävää voi syödä. Ollaanb syöty ihan kaikkea kun oltiin vielä panssarikalana valtameressä 380+ miljoonaa vuotta sitten.
Ei lehmäkään tuota maitoa kuin poikimisen jälkeen. Ihan samalla tavalla kuin ihminen.
Täysin eri asia. Lehmä on kasvissyöjä. Ihminen omnivore.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mä olen ylimielinen kun tuon esille sen tosiasian, että haukuit muita. :D Lapsellisesti teet vielä musta narsistin kun en taputa sua päähän kun haukut muita. :D Pointti tässä oli se, että haukuit muita. Ei se
No kiinnostaahan sinua kun alat valittamaan maitosokerista. Hypinyvittuunsaatana.
Koska se jäi niiden kulttuuriin. Ne on kaikki keskiajan kultuuria ja feodaalista hallintoa. Vettä ei hommattu mistään kunnolla niin aina tapa saada se säilymään oli tehdä viiniä ja olutta.