Nyt se myrkyn lykkäs :(:(:(:(
Mieheni on jo muutaman vuoden ehdottanut parinvaihtoa ja nyt sitten 4kk sitten sitä kokeiltiin. Kokemus ei ollut mitenkään kummoinen ja myöhemmin mies totesikin että sen olisi voinut jättää väliin. No, nyt olen sitten luultavasti raskaana tälle toiselle miehelle. Oma mieheni on sterilisoitu. Mulla on vielä toistaiseksi ollut kuparikierukka jota menin poistattamaan viime viikolla ja siellä sitten todettiin tämä raskaus. Olen nyt aika sekaisin enkä tiedä mitä ajatella. Ultra olisi ensi viikolla missä selviää lopullisesti miten pitkällä ollaan, aika pitkällä kuitenkin. Miehelle en uskaltanut kertoa vielä mitään, meillä jo 4 lasta ja siksi se sterilisaatio tehtiin 6kk sitten ettei lapsia enää enempää. Nyt mietin että mitä teen? Onko mahdollista pitää kuitenkin lapsi niin että biologiselle isälle ei kerrota ja pidämme tämän omanamme? Olen aivan totaalisesti shokissa!! Auttakaa!
Kommentit (90)
Miksi mies vaivautuu heittämään spermat vatsalle sterilisaation jälkeen jos ja kun naisella on se kuparikierukka? Siis onhan silloin ehkäisy kunnossa...
Toisekseen ihmeellistä on, että kierukanpoistossa todetaan raskaus, mutta tässä yhteydessä ei tarkemmin asiaa lähdetty selvittelemään... Juupajuu.
Sterilisaatioon kuuluu aina 1-2 tarkistuslaakia, jossa todetaan, että siittiöitä ei enää ole, ja sperma on hedelmöittämiskykyistä vielä kuukausia toimenpiteestä.
Steri voi vuotaa myöhemminkin, olen yksi, jolla on siitä valitettava kokemus, mutta joko ap on todella yksinkertainen tai provoaa, jos ei perusjuttuja sterilisaatiosta tiedä.
Mihin mä sitä ovisaikaa tarttisin? Jos ultran mukaan on saatu tietyt raskausviikot, niin niistä voi laskea hedelmöitymispäivän. Ovis on ollut sitten sinä päivänä tai vuorokautta ennen, eihän munasolu elä kuin 24 h.
T: 116
Olen nyt laskenut ja pohtinut ja laskenut ja mun käsityksen mukaan toinen mies ei mitenkään voi olla isä! =) Parinvaihto tapahtui 4kk sitten ja olen raskautunut vasta sen jälkeen. Nyt on mieskin jo innoissaan tulevasta lapsesta =) Joka tapauksessa päätimme ettemme puhu parinvaihto pariskunnalle mitään raskaudesta koska tuskin enää heihin tulemme törmäämään.
ap
Onnea tulevasta vauvasta! Tosi hieno juttu, että teidän ei tarvi tätä isyysasiaa enää pohtia. Nyt vaan onnea odotukseen!
T: 116
Entäs jos tulevan lapsen isä onkin joku kolmas? Niitäkin on sattunut. :)
Kyllä sen vauvan oli tarkoitus syntyä teidän perheeseenne, kun kahdesta eri ehkäisystä huolimatta tulit raskaaksi!! Aikamoinen onnenpotku minusta!! Ja kyllä miehesi on erittäin todennäköisesti lapsen isä, kannattaa kokonaan unohtaa epäilyt ja keskittyä onnelliseen odotukseen :)