Nyt se myrkyn lykkäs :(:(:(:(
Mieheni on jo muutaman vuoden ehdottanut parinvaihtoa ja nyt sitten 4kk sitten sitä kokeiltiin. Kokemus ei ollut mitenkään kummoinen ja myöhemmin mies totesikin että sen olisi voinut jättää väliin. No, nyt olen sitten luultavasti raskaana tälle toiselle miehelle. Oma mieheni on sterilisoitu. Mulla on vielä toistaiseksi ollut kuparikierukka jota menin poistattamaan viime viikolla ja siellä sitten todettiin tämä raskaus. Olen nyt aika sekaisin enkä tiedä mitä ajatella. Ultra olisi ensi viikolla missä selviää lopullisesti miten pitkällä ollaan, aika pitkällä kuitenkin. Miehelle en uskaltanut kertoa vielä mitään, meillä jo 4 lasta ja siksi se sterilisaatio tehtiin 6kk sitten ettei lapsia enää enempää. Nyt mietin että mitä teen? Onko mahdollista pitää kuitenkin lapsi niin että biologiselle isälle ei kerrota ja pidämme tämän omanamme? Olen aivan totaalisesti shokissa!! Auttakaa!
Kommentit (90)
Ei mitenkään helppo tilanne teillä mut yritä kertoo miehellesi. Kun kerran ootte parinvaihtoleikkejä harrastaneet niin luulisi miehesi ymmärtävän sua, sillä et ole pettänyt häntä. Et ole yksin vastuussa tapahtuneesta. Tuu kertoo tänne miten asianne jatkuvat. Tsemppiä!!!
yksiavioisuutta!!!! Ja kyllä olisin itse VAATINUT kortsun käyttöä!!!!
Miten te mammat oikein ootte niin huijattavissa? Ensinnäkin, tuskin ap kertoisi koko stoorin ensin täällä ja sitten vasta ultran jälkeen miehelleen? Lisäksi eikö muka synnyttänyt nainen huomaisi olevansa raskaana kuin vasta 5 kuukaudella? Ja kolmanneksi MIKSI IHMEESSÄ mies " salaisi" raskaudenmahdollisuuden vaimoltaan, jos on kerran valmis käymään läpi noinkin kivuliaan operaation? (ja kuinka vaimo on niin typerä, ettei itsekin ota kyseisestä operaatiosta selvää jo etukäteen)
Ultrassa ollaan oltu ja puhelin asiasta miehellenikin ja lupaukseni mukaan tulin kertomaan miten kävi. Eli ultran mukaan viikkoja on vasta 14+3 eli todennäköisesti odotan oman mieheni lasta! Kerroin kaiken miehelle ja hän on hieman järkyttynyt vauvauutisesta mutta sanoi nyt tarvitsevansa hieman aikaa ajatella. Hän lähti lenkille hieman ajattelemaan asiaa. Ehkäpä tämä viides on meidän elämäämme tarkotettu. Molemmat suljimme pois sen että lapsi olisi toisen miehen, näiden viikkojen perusteella.
ap
Siis miehesi on itse tämän parinvaihtoidean takana joten tuollaisesta " vahingosta" ei sinua voi syyllistää. Olet nyt siis raskaana ja jos pidätte lapsen, se on sillä sipuli! Pidätte sen omana lapsena, jos olette naimisissa, yhteiskunta olettaa automaattisesti miehesi olevan lapsesi isä. Juttelet miehesi kanssa ja niin sanotusti sovitte että lapsi on teidän. Sinun ei tarvitse suostua edes isyystesteihin asiasta. Tietääkö se toinen mies, oman miehesi sterilisaatiosta?
Ja jäin miettimään että onko siis mahdollista että oma miehesi ei välttämättä lasta haluaisi? Jos näin on ja miehesi alkaa asiasta napista, on moraalisesti mieheltäsi väärin toimia niin!
Mies kertoi että lääkäri oli sanonut että 30 siemensyöksyn jälkeen sterilisaatio varmistuu. Ensimmäiset kerrat mies ns. heitti mahalle jota silloin hieman ihmettelin mutta hän ei ole koskaan tahtonut käyttää kumeja, vie kuulemma seksistä kaiken maun. Häntä ei oltu pyydetty viemään mitään spermanäytetä minnekään.
ap
on 1-2 prosentin riski tulla raskaaksi, että tiedoksi vaan tietämättömille! Älkää ottako kuparikierukkaa jos ette missään tapauksessa enää halua lapsia!
et ap jo kirjoitti että 14+jotain en nyt muista mitä. Sisälukutaitoa kiitos!
terv. Ei ap mutta lukutaitoinen
Viimeinen viesti, jonka näin ennen kuin rupesin kirjoittamaan omaa viestiäni oli, että on parempaa viihdettä kuin Harlekiini.
Eli en ollut ehtinyt nähdä ap:n 14+ viestiä ennenkuin kirjoitin oman viestini.
DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!
naisen joka odotti kolmattaan.. hän kertoi et esikoinen oli syntynyt vaik oli pillerit ja toka kun oli kierrukka ja tämä kolmas vaikka oli tehty sterilisaatio :) Nauroikin että seuraavaksi tehdään kyllä kohdun poisto :)
Jos kerran 4 kk toisen kanssa paneskelusta, niin ja viikkoja 14+3 eli n. 3 ja puoli kuukautta.. Saattaa ultra kuitenkin heittä parilla viikolla? vai?
: )