Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Britanniassa historiallinen linjanveto: Sukupuolessa on kyse biologiasta, ei identiteetistä

Vierailija
02.05.2024 |

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/d856f567-0759-4b1f-adc2-e3fcf79b3a2e

"Yhdistyneen kuningaskunnan julkinen terveydenhuoltojärjestelmä NHS linjaa, että sukupuolessa on kysymys biologiasta eikä sukupuoli-identiteetistä."

"Jotkut naispotilaat ovat valittaneet siitä, että heidän on ollut pakko jakaa makuutila transnaisten kanssa.

Muutos on paluu terveeseen järkeen ja myöhäinen tunnustus siitä, että naisten hyvinvoinnilla ja turvallisuudella on väliä, Sex Matters -ryhmä sanoo Telegraphin mukaan.

Uuden ohjeistuksen mukaan naisilla on myös oikeus pyytää intiimihoitoa samaa sukupuolta olevan lääkärin tai hoitajan toimesta. Tähän asti naispotilaat ovat voineet joutua ottamaan vastaan hoitoa miehiksi syntyneiltä henkilöiltä, jotka ovat myöhemmin korjanneet sukupuoltaan."

Onneksi woketus alkaa jo hiipua, pahiten aivopesuun uponneet eivät vain voi muuttaa silvottua kehoaan takaisin. He ovat pahimpia uhreja joille ehkä tulevaisuudessa tullaan maksamaan korvauksia.

Kommentit (720)

Vierailija
681/720 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa tällä ei ole merkitystä kun nykyään miehet ja naiset on muutenkin samoissa huoneissa. Ja kumpiakin sukupuolia hoitaa vastakkaisen sukupuolen edustajat myös intiimihoidoissa.

Ongelma onkin naisille suunnatut ja nimetyt tilat, joissa voikin sitten pyöriä eturauhasen omistavia henkilöitä, joko juridisen vaihtaneita tai sitten pelkällä omalla ilmoituksella. Naisella ja tytöllä tulisi olla oikeus saada intiimitoimenpiteiden suorittajaksi saman sukupuolen edustaja niin halutessaan, erityisesti jos on traumakokemuksia taustalla. Naisten ja tyttöjen tulisi voida luottaa tilojen sukupuolimerkintöihin. Transnaisten validaatiota ei tule tehdä naisten ja tyttöjen oikeuksien, turvallisuuden, yksityisyyden ja arvokkuuden kustannuksella.

Vierailija
682/720 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos pyytää lauseessa vain kertomaan jonkun sanan määritelmää,niin sen perään ei muutenh kuulu mitään  kysymysmerkkiä .

Jos nyt haet jotain sellaista vastausta kuin esim. että 'ihmisapinoiden heimoon kädellisten 

lahkoon kuuluvan homo sapiens -lajin naarasyksilö' tms.  niin tuskin löydät sitä muualta kuin jostain antropologian alaan tai apinoiden tutkimukseen kuuluvista kirjoista. Suomen kielen opiskelijoillekin se 'nainen'-sana vain käännetään heidän omalle kielelleen

(esim. die Frau,  la femme, woman , una donna, la mujer tms. kielelle -eikä kukaan luokassa taatusti kysy siitä sen enempää. )"

Sellaisen turautit tällä kertaa. Mitä kohti ja miksi transidentifioituva mies "transnainen" siis transitioituu, jos naisen määritelmän antaminen tuottaa sinulle noin suuria vaikeuksia? Substantiivista toiseenko, vai peräti henkilökortin kirjaimesta toiseen? Jos naisen määritelmä liittyy mielestäsi lähinnä apinoiden tutkimiseen, niin miksi niin moni transidentifioituva mies "transnainen", jäljittelee ja fetisoi biologisten naisten kehollisia ominaisuuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/720 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen edelleen transmiehenä naisten vessaan, lällällää. Ja jos kukaan teistä alkaa kiskomaan kaikkien laatikkoleukaisten housuja alas naisten vessassa, niin teidät sieltä vessasta bännätään, ei minua.

Vierailija
684/720 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytetaankö ennen hoitojen / leikkausten aloittamista kuvia siitä millaisia neova ginat ja neop enkikset ovat? Tai miltä naisen reisi tai ranne näyttää sen jälkeen kun siitä on otettu ihosiirre siihen uuteen pötkylään, joka ei todellakaan näytä aidolta miehen elimeltä vaan joltain burritolta.

Neovagina on käytännössä avohaava, siis keho kohtelee sitä sellaisena. Ja yleisimmällä menetelmällä siihen käytetään jotain suolta minkä vuoksi se haisee ulo steelle bakteerien takia...

Katsokaapa sellainen dokumentti kuin What is a woman. Avasi ainakin mun silmät.

Penisrullissa on valtavan suuret komplikaatioluvut, eli korjausleikkaukset, tulehdukset, inkontinenssi, nekroottisuus (kuolio) ja irtoaminen ovat yleisiä. Myöskään kosmeettisista syistä tehtävä mastektomia ei ole läpihuutojuttu.

Vierailija
685/720 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa tällä ei ole merkitystä kun nykyään miehet ja naiset on muutenkin samoissa huoneissa. Ja kumpiakin sukupuolia hoitaa vastakkaisen sukupuolen edustajat myös intiimihoidoissa.

Ei, kun varmaan wokettajat säätää ihan kohta lain missä vain samoin identifioituvat saavat hoitaa toisiaan 😂

Nythän väännetään siitä että transia ei saa näytellä normo. Trans epäilemättä voi kyllä esittää filmissä normoa, tämä ei haittaa. Jotenkin liittyy siihen että kaikki pääsevät tekemään haluamaansa unelmatyötä.

Liittyy siihe, että transien mielenpahoittamista vältetään muiden ryhmien oikeuksien, turvallisuuden ja yksityisyyden kustannuksella. Muun yhteiskunnan on toimittava transin validointiautomaattina ja fetissin toteuttamisen mahdollistajana.

Vierailija
686/720 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja sanoin että esim. dokumentissa kannattaa aina kiinnittää huomiota siihen kuka sen on tehnyt jne. tuottanut yms. eli sen ns. taustatietoihin, eli painotin vain ns. lähdekriittisyyttä.

(olet varmaan kuullut siitä termistä ja siitä mitä se tarkoittaa ? )"

Mitä virheellistä tai vääristeltyä dokumentissa esitetään? Miten luotettavia sitten ovat transaktivistien ja gendermyönteisten tahojen, kuten Setan, Sexpon, Trans ry:n, Trasekin, Transfeminiinien, Transhausen perheiden ja vihervassujen ulostulot ja tuotokset?

Vierailija
687/720 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuottaja näyttää olleen 'Gender Unity Project'.  Siitä voi googlettaa lisää.

Saimme tuossa turkiksi tekstitetyssä ohjelmassa ainakin yhden 'nainen'-sanan määritteen lisää.

Turkiksi 'nainen' on näköjään 'kadin'.

Mielenkiintoista.

Aina sitä oppii jotain uutta ! 

Sulla taitaa olla määritteen ja määritelmän merkitykset hukassa. Nainen on nainen = kehäpäätelmä.

Vierailija
688/720 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairaiden hullunpuuskat kestävät vain tietyn ajan. Näin se on aina mennyt. Totuus voittaa lopulta. Paljon vahinkoa ehtivät kuitenkin saada aikaan ennen sitä.

Vierailija
689/720 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menen edelleen transmiehenä naisten vessaan, lällällää. Ja jos kukaan teistä alkaa kiskomaan kaikkien laatikkoleukaisten housuja alas naisten vessassa, niin teidät sieltä vessasta bännätään, ei minua.

Onko sinulla useinkin vaikeuksia erottaa ihmisten sukupuoli? Mikä mahtaa olla videolla naisten tiloihin tunkeutuvien hyypiöiden sukupuoli:

Vierailija
690/720 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielisairaiden hullunpuuskat kestävät vain tietyn ajan. Näin se on aina mennyt. Totuus voittaa lopulta. Paljon vahinkoa ehtivät kuitenkin saada aikaan ennen sitä.

Eniten surettaa transalttarille uhrattujen lasten ja nuorten puolesta. Heidän, joiden terveys, kehollinen eheys, hedelmällisyys ja aikuisuuden seksuaalisuus uhrataan transhullutuksen takia, autismikirjolle kuulumisen, homoseksuaalisuuden tai väärillä leluilla leikkimisen vuoksi.

Vierailija
691/720 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuottaja näyttää olleen 'Gender Unity Project'.  Siitä voi googlettaa lisää.

Saimme tuossa turkiksi tekstitetyssä ohjelmassa ainakin yhden 'nainen'-sanan määritteen lisää.

Turkiksi 'nainen' on näköjään 'kadin'.

Mielenkiintoista.

Aina sitä oppii jotain uutta ! 

Sulla taitaa olla määritteen ja määritelmän merkitykset hukassa. Nainen on nainen = kehäpäätelmä.

Tarkkoja määrittelyjä:

Talo on talo, mutta voihan se olla esim. työväentalo, kunnantalo,  kaupungintalo jne.(mutta ei kuitenkaan kuontalo ,eikä astalo)

Autokin voi olla paloauto ,poliisiauto, taksiauto tms. -auto.

(Auto on kulkuneuvo , mutta Kautokeino on paikkakunta) 

Perhonen voi olla nokkosperhonen, ritariperhonen, tai jopa amiraaliperhonen ,

(...mutta ei sentään alokasperhonen, eikä alokas Perho.)

Vierailija
692/720 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla useinkin vaikeuksia erottaa ihmisten sukupuoli? Mikä mahtaa olla videolla naisten tiloihin tunkeutuvien hyypiöiden sukupuoli:

Esim Sara Forsberg. Mitkä sukupuoligeenit hänellä on? Kolme sekuntia aikaa miettiä, et saa googlata.

Vierailija
693/720 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Transmiehet ovat biologisia naisia. Transmiehenä sun kuuluukin mennä naisten vessaan.

Vierailija
694/720 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim Sara Forsberg. Mitkä sukupuoligeenit hänellä on? Kolme sekuntia aikaa miettiä, et saa googlata.

Vertaatko Sara Forsbergia videon pervomiehiin? Lopettakaa jo intersukupuolisten käyttäminen transasian keppihevosina ja ähäkutteina. Naisten tiloihin pyrkivillä miehillä ei ole sen enempää lisääntymiselimistön kehityspoikkeamia kuin muullakaan väestöllä. Transnaisistakin valtaosa pitää peniksensä ja on kiinnostunut naisista seksuaalisesti.

Vierailija
695/720 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, en tiedä kuka on Sara Forsberg. (onko hän joku joka jokaisen pitäisi vähintään tietää, ellei nyt ihan henkilökohtaisesti tuntea ?)

Vierailija
696/720 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillulliset asioivat pillullisten tiloissa ja kullilliset kullillisten. Ei se ole rakettitiedettä.

Vierailija
697/720 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pillulliset asioivat pillullisten tiloissa ja kullilliset kullillisten. Ei se ole rakettitiedettä.

Onko se sitten siis jotain kullitiedettä vaiko pillulogiaa,tai jotain v.tun logistiikkaa? ?

Vierailija
698/720 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata sekoittaa mielisairautta ja luonnevikaisuutta. Luonnevikaiset ovat kärsivällisiä ja sitkeitä, ainakin psykot. Käyttävät kaikki mahdolliset konstit näyttäytyäkseen itse uhreina ja systeemin vainottuina. Ja vieläpä korjatakseen ongelmia, ollakseen hyvän asialla, oikeudenmukaisuuden palveluksessa jne.

Eikai kaikkia niitä psykoleffoja sun sarjoja ihan sattumalta työnnetty solkenaan tuossa muutama vuosikymmen sitten? Samoja elementtejä löytyy nykymenosta.  Höpläyttäminen on se juttu. Ovat tietenkin itse täysin syyttömiä ja viattomia ja pahat (heidän pelikirjansa mukaan) joutaakin listiä tai sitten kouluttaa älyllisyyden verholla osaksi heidän omia joukkojaan. Tuo jälkimmäinen onkin se mikä tekee tästä erityisen puistattavaa, kun lapset ja nuoret käännetään vanhempiaan ja vanhempia sukupolvia vastaan.

Etäisesti tuttua jostain..luonnehäiriöisille ominainen triangulaatio. He ovat aina niitä pelastajia ja hyviksiä itse. Mikä oikeuttaakin aivan kaiken mitä tekevät. Itse-epäilykset eivät vaivaa.

Vierailija
699/720 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelma on että sokeat typerykset saadaan seuraamaan kaikkea mitä käskyttäjät käskevät. Että se olisi pohjimmiltaan tosin ihmisluonteemme: tarve alistua tyrannialle. Silloin olisimme vasta todella turvassa - omalta vastuultamme.

Vierailija
700/720 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se sitten siis jotain kullitiedettä vaiko pillulogiaa,tai jotain v.tun logistiikkaa? ?

Ihan kuule perusbiologiaa ja sosiaalisia normeja, ei sen kummempaa. Miten jotkut osaavatkin tehdä perusasioista elämää suurempia ongelmia. Jos sulla on tai on ollut heppi, niin asioit samoissa tiloissa muiden hepinheiluttajien kanssa. Jos on turvaton olo, niin ei se ole naisten ongelma. Kouluttakaa miehet kohtaamaan sukupuolen ilmaisun moninaisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän