Mammat, kumman kaa olisitte mieluummin 24h yksin metsässä, tuntemattoman miehen vai karhun kanssa?
Olet nainen, jonka täytyy viettää 24 tuntia yksin metsässä ilman kännykkää, työkaluja tai minkäänlaisia aseita. Sinulle annetaan kaksi vaihtoehtoa: joko nälkäinen karhu on samalla alueella kanssasi tai suomalainen mies. Mies on täysin tuntematon. Et tiedä hänestä mitään.
Kommentit (166)
Miehen kanssa. Ilman muuta. Suattaishan tuo antaa vaikka kosketellakin, ties vaikka ihan mulukkua antais.
Vierailija kirjoitti:
Entäs koira vai mies 🤔? Tämä taitaa olla selvä.
On, täysin selvä.
t. koira-allerginen
ps. koira houkuttaisi susia, joten siksikin mies olisi turvallisempi
Vierailija kirjoitti:
Miettikää nyt: Teitä vastaan kävelee tuiki tavallinen hemmo, mutta hänellä on vaan niin paha olla niin tuikkaa sinut kuoliaaksi.
Jostain syystä miehet tekee näin, tappaa tuntemattoman, naiset tekee im jos on paha olla.
No ei kovin moni mies kuitenkaan. Todella harvassa on tollaiset ihmiset.
Karhun. Se ei ainakaan ahdistele tai ra***aa.
Siis tässähän on periaatteessa kaksi vaihtoehtoa.
Karhu = kuolema
Mies = raiskatuksi tuleminen.
Moni valitsee kuoleman ennemmin?
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin mies, jos se ei satu olemaan esimerkiksi Michael Penttilä.
Penttilät, Michael ja Susanna, olisivat unelmapari tekemään OF-videoita.
Riippuu karhusta miten se minun kanssa pärjää.
Mies söisi vain pillua, mutta karhu söisi kokonaan. Vain pillu löytyisi metsästä.
Miehen kanssa, mutta myönnän suoraan että asiaan vaikuttaa että olen erittäin isokokoinen (pitkä ja lihava) Justiina-tyyppinen emäntä jota mies todennäköisesti pelkäisi enemmän kuin minä häntä :'D
Vierailija kirjoitti:
Karhu = kuolema
Ei sanottu että mies on so mali. Joten ei ole tuo varmaa.
Älä kuitenkin juo aamulla kahvia, koska 4 ydinsähkön tuottajaa on huomenna huollossa.
Itseasiassa, ottaisin kolme miestä yhtä aikaa. Kunnolla kerrankin! Ihan innostuin. Milloin tää retki on?
Olutta, makkaraa, 3 raavasta miestä ja minä, puutteessa oleva pullukka av-mamma! 😍
Oon niin valmis. 24h peliaikaa vielä. Kuulostaa niin lomalta. Oon niin kyllästynyt mun pihtaavaan mieheen ja rasittaviin lapsiin.
Ei haittais sade tai tuuli kun ryskäisin menemään! Aaai että!
Vierailija kirjoitti:
Karhun. Se ei ainakaan ahdistele tai ra***aa.
Ole huoleti, ei se mieskään niin tekisi. Enemmän läskinpala karhua houkuttaa kuitenkin.
Olipa paha. Kummankaan kanssa en haluaisi tuollaiseen tilanteeseen. Mutta kyllä sen miehen valitsisin kahdesta vaihtoehdosta. Suurin osa suomalaismiehistä on kuitenkin ihan täyspäisiä kunnon ihmisiä. Karhu taas on aina arvaamaton.
Mies siis tuntematon, mutta entä karhu? Saako olla tuttu karhu, vai pitääkö senkin olla ennestään tuntematon.
Vierailija kirjoitti:
Karhu = kuolema
Outo näkemys jos kyse on suomalaisesta miehestä eikä Mustista.
Mies suojelisi minua kaikelta pahalta. Eli miehen kanssa tietysti 😆
Entä tuntematon mies vai Nalle Wahlroos?
Kyllä varmaan osa väistelee. Muut sitten ajattelee että tuskin omalle kohdalle osuu