Mammat, kumman kaa olisitte mieluummin 24h yksin metsässä, tuntemattoman miehen vai karhun kanssa?
Olet nainen, jonka täytyy viettää 24 tuntia yksin metsässä ilman kännykkää, työkaluja tai minkäänlaisia aseita. Sinulle annetaan kaksi vaihtoehtoa: joko nälkäinen karhu on samalla alueella kanssasi tai suomalainen mies. Mies on täysin tuntematon. Et tiedä hänestä mitään.
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on paljon suurempi syy pelätä tuntematonta miestä kuin naisella.
Kerro ihmeessä vähän taustaa tälle väittämälle?
Miesasiamiesten levittämään disinformaatioon eli valeeseenhan tuo perustuu.
Kyllähän mä sen tiedän mutta haluan kuulla mitä harhoja tuon kirjoittajalla on.
Tilastokeskus - 2. Rikoksien uhrit ja selvitettyihin rikoksiin syylliseksi epäillyt (stat.fi)
Enemmistö uhreista ollut miehiä, niissä rikoksissa missä uhrin sukupuoli eritellään-
Karhun, ehdottomasti. Tuollaisessa avoimessa rajattomassa tilassa karhu väistää kyllä. Ei ole järkevää verrata sitten tilannetta siihen, että suljetussa tilassa yksinelävät eläimet on kasattu yhteen - se on niille täysin luonnoton ja äärimmäisen stressaava tilanne. Miehet taas muodostavat helposti laumoja, eikä aitauksessa/suljetussa tilassa oleminen ole heille luonnoton tilanne, harrastavat sitä ihan luonnostaan (terassin aitojen sisäpuolelle kerääntyminen, festivaaliaitojen sisäpuolille kerääntyminen, entiset huoltsikan baariporukat jne.
Kaikkein vähiten haluaisin olla tuollaisessa metsässä joidenkin tämän palstan kommentoijien kanssa: niiden, jotka eivät lue viestejä kunnolla, vaan nappaavat sanan sieltä ja täältä ja nekin lukevat väärin, kuvittelevat tulkitsevansa todellisuutta paremmin kuin muut joidenkin amerikkalaisbloggarien johdattamana ja joiden oma kognitiivinen toimintakyky on jotain hormonihuuruisen teinipojan ja dementoituneen Bruce Willisin väliltä (vaikka ovatkin omien sanojensa mukaan naisoletettuja).
Mä voin tulla teidän kans sinne metsään. Tosin lähden heti kotiin kun on parempaa tekemistä, niin voitte olla sitten rauhassa yksin.
M37
En mä halua olla metsässä koko vuorokautta kummankaan kanssa. Oon mieluummin kotona.
Useimmissa rikoksissa uhri on mies. Ylipäänsä kummat on yleisempia seksuaali- vai väkivaltarikokset? Toisessa uhrit useammin naisia, toisessa miehiä.