Mammat, kumman kaa olisitte mieluummin 24h yksin metsässä, tuntemattoman miehen vai karhun kanssa?
Olet nainen, jonka täytyy viettää 24 tuntia yksin metsässä ilman kännykkää, työkaluja tai minkäänlaisia aseita. Sinulle annetaan kaksi vaihtoehtoa: joko nälkäinen karhu on samalla alueella kanssasi tai suomalainen mies. Mies on täysin tuntematon. Et tiedä hänestä mitään.
Kommentit (166)
Tässä ratkaisu tuo _nälkäinen_ karhu joten valitsen miehen. Jos karhu ei olisi nälkäinen niin valitsisin sen.
Karhun kanssa, ei se ihmisiä syö. Kesämökkipaikkakunnalla on paljon karhuja, koskaan en ole vilaustakaan nähnyt, vaikka sienestän ja marjastan.
Otan nälkäisen karhun kiitos. Poimin sille vähän mustikoita ja sillä lähtee nälkä pois :)
Vierailija kirjoitti:
Tässä ratkaisu tuo _nälkäinen_ karhu joten valitsen miehen. Jos karhu ei olisi nälkäinen niin valitsisin sen.
Joo, koska nalle karhut ovat niin herttaisia ihmisille silloin kun eivät ole nälkäisiä.
Mieluummin mies, jos se ei satu olemaan esimerkiksi Michael Penttilä.
Heh. Kaipa se mies. Silti piiloutuisin mieluiten huomaamattomaksi tai menisin metsän laidalle tien lähelle, jos olisi mitään epäilystä että mies voisi olla mielentilassa jossa ei hallitse itseään. Onneksi yleensä metsässä on ihan normaalit ohitukset.
Ole ollut tuossa tilanteessa, alueella oli 2 aikuista karhua ja yksi pentu. Pysyttelin kaukana karhuista ja etsiydyin lähimmälle tielle.
Olen kohdannut metsässä myös tuntemattomia miehiä. Vältän katsekontaktia ja yritän poistua nopeasti paikalta.
Karhu ei saalista ihmistä, mutta jos leikitään mukana, niin karhupelkoisena ehkä mies, joka ei löytäisi minua puun latvasta toisin kuin karhu, jolla on paremmat aistit.
Vierailija kirjoitti:
Minkä kokoisesta alueesta on kyse?
Pelkäisin kumpaakin, eri syistä.
Tarpeeksi suuri ettet siitä helposti löydä pois, ja se on täysin varmaa että tulet törmäämään karhuun tai mieheen jossain välissä.
Olen luultavasti viettänyt aika paljon aikaa karhujen kanssa, kun olen liikkunut metsässä. Ei kai se olisi erikoisempaa olla 24 tuntia kuin 8 tuntia. Enemmän olen tosin tavannut tuntemattomia miehiä kuin karhuja, metsässäkin ja jopa aseitten kanssa. Meillä voisi vuorokausi kahdestaan metsässä kulua ihan mukavasti.
Karhun. Se pakenee kun tömistelee (vaikka olisi nälkäinen). Sen sijaan metsässä yksinään hortoileva mies olisi huonommin ennakoitavissa (mikä lie hullu).
Vierailija kirjoitti:
Karhu ei saalista ihmistä, mutta jos leikitään mukana, niin karhupelkoisena ehkä mies, joka ei löytäisi minua puun latvasta toisin kuin karhu, jolla on paremmat aistit.
Ei saalista mutta voivat toki painimatsiin alkaa ihmistenkin kanssa. Ihminen jää toiseksi
Vierailija kirjoitti:
Niin. Me naiset oltaisi koko päivän puunlatvassa. :D Tai missä lie rantakaislikossa, korrella hengitettäisi ilmaa veden alla piilossa.
Karhun kanssa. Ne nyt harvemmin ovat aseistettuja ja/tai päihtyneenä ja siksi toimivat loogisesti. Ihmisistä ei tiedä koskaan. Tilastollisestikin karhu on turvallisempi vaihtoehto kuin ihminen.
Karhu välttelee ihmistä jo pelkästään sen vuoksi että haisee ihmiselle. Se on villieläin ja niiden mielestä ihminen haisee pahalle.
Nälkäisenä toki saattaisi p*rsusta koettaa onko mikä maku ja haju. Ja jos on emo ja poikaset niin ihmisellä ei ole mahdollisuuksia.
Ottaisin riskin miehen kanssa. Sehän saattaisi olla ihan kivakin ja hyvää seuraa. Jos olisi tervepäinen, voisi vaikka lämmitellä sen kainalossa yöllä, vaikka ihan platonisestikin.
Saisiko miehen puoluekannan valita itse 😬?
Minkä kokoisesta alueesta on kyse?
Pelkäisin kumpaakin, eri syistä.