Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pelkkä T-Paitakin maksaa nykyisin yli 30e

Vierailija
01.05.2024 |

Ehkä mäkin tilaan sieltä jostain Temulta vai mikä lie sitte

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa Teemulta 

Vierailija
22/104 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska niiden tekeminen maksaa. 

Eihän maksa. Bangladeshilaisessa hikipajassa teetetty kuitenkin vaikka mikä hintalappu olisi.

Kyllä vaan maksaa. Kun ei ne ilmaiseksi sieltä hikipajasta Suomeen siirry. Ota, lapsi, asoista selvää. 

Maksaa sen saman kuin joku vitosen paidan. Kun maksaa 30€ paidasta niin maksaa enemmän brändistä, ei valmistuksesta.

Ei, vaan maksaa laadusta. Yli 30€ maksava t-paita on laadukkaampi kuin se vitosen hikipajapaita. Minulle on paskanhailee, mitä merkkiä vaatteeni ovat. Pääasia, että ovat laadukkaita ja vähintään Euroopassa (mieluiten Suomessa) valmistettuja. Siksi olen valmis maksamaan t-paidasta, vaikka 50€, jos tiedän sen kestävän vuosia ja olevan vastuullisesti tuotettu. En halua tukea lapsityötä ja orjuutusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boozt: 10 kpl t paitoja 40€.

Ei tarvii edes odotella kuukausi kaupalla että tulee jostakin kiinasta.

Vierailija
24/104 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde ulkomaille ja osta Primarkista. 

Tämähän sitä säästöä vasta onkin.

Vierailija
25/104 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin viime viikolla töihin aluspaidoiksi t-paitoja (työhaalarin alla paidan kuosilla ei ole merkitystä). 20kpl paitoja maksoi 3,50€. 

Vierailija
26/104 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ostaa Teemulta 

Kuka se on??

Vierailija
27/104 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kanssa samaa. Puman tuulihousut 140 euroa. Oikeasti?

Vierailija
28/104 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ostaa Teemulta 

Minä osta ainakaan muulta kuin Alilta.

Vierailija
29/104 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin kanssa samaa. Puman tuulihousut 140 euroa. Oikeasti?

Ei kun leikisti. Ne laittaa sen hinnan mainokseen vain pilailumielessä. Oikeasti ne myy housuja ilmaiseksi. 

Vierailija
30/104 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan t-paitoja ja muita vaatteita on ollut erihintaisia. Ei ole mikään tämän päivän juttu, että yksi t-paita maksaa 3 euroa ja toinen 30 euroa. 

Vierailija
31/104 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa mennä epätoivoiselle tasolle nämä Temun markkinointiviestit. 

Vierailija
32/104 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän maksa. Bangladeshilaisessa hikipajassa teetetty kuitenkin vaikka mikä hintalappu olisi.

Kyllä vaan maksaa. Kun ei ne ilmaiseksi sieltä hikipajasta Suomeen siirry. Ota, lapsi, asoista selvää. 

Maksaa sen saman kuin joku vitosen paidan. Kun maksaa 30€ paidasta niin maksaa enemmän brändistä, ei valmistuksesta.

Ei, vaan maksaa laadusta. Yli 30€ maksava t-paita on laadukkaampi kuin se vitosen hikipajapaita. Minulle on paskanhailee, mitä merkkiä vaatteeni ovat. Pääasia, että ovat laadukkaita ja vähintään Euroopassa (mieluiten Suomessa) valmistettuja. Siksi olen valmis maksamaan t-paidasta, vaikka 50€, jos tiedän sen

Jos et halua tukea orja- ja lapsityövoimaa niin sitten sinun pitäisi olla kiinnostunut siitä mitä brändiä vaatteesi on. Vai oletko tosissaan niin tyhmä että luulet hinnan olevan tae siitä että vaate olisi jotenkin eettinen?

Vierailija
33/104 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandoltla on !pre owned osasto että paitaa on vain pari kertaa käytetty. maksaa paidat about 12 euroa

Vierailija
34/104 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan maksaa laadusta. Yli 30€ maksava t-paita on laadukkaampi kuin se vitosen hikipajapaita. Minulle on paskanhailee, mitä merkkiä vaatteeni ovat. Pääasia, että ovat laadukkaita ja vähintään Euroopassa (mieluiten Suomessa) valmistettuja. Siksi olen valmis

Voi helvetti, kun teille tampiolle pitää kaikki vääntää ratakiskosta. Pointtini oli: En osta vaatetta brändin takia eli brändillä ei minulle ole merkitystä. Brändi voi olla mikä tahansa, kunhan se on vastuullinen. Ymmärsitkö? 

Vierailija
35/104 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä pukassa on pitänyt elää, että vasta nyt tajuaa Suomessa olevan myynnissä myös yli 30e maksavia t-paitoja :D

Vierailija
36/104 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan maksaa laadusta. Yli 30€ maksava t-paita on laadukkaampi kuin se vitosen hikipajapaita. Minulle on paskanhailee, mitä merkkiä vaatteeni ovat. Pääasia, että ovat laadukkaita ja vähintään Euroopassa (

Opettele ilmaiseen itseäsi. Koska äksen sinulle oli paskanhailee mitä merkkiä se paita on. Nyt sitten välität että sillä onkin väliä. Koita päättää ja sitten jatketaan keskustelua, okei.

Vierailija
37/104 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan maksaa laadusta. Yli 30€ maksava t-paita on laadukkaampi kuin se vitosen hikipajapaita. Minulle on paskanhailee, mitä merkkiä vaatteeni ovat. Pääasia, että ovat laadukkaita ja vähintään Euroopassa (

Sekavaa settiä. Ensin ei mitään väliä ja sit kohta onkin väliä että pitää olla vastuullinen.

Vierailija
38/104 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele ilmaiseen itseäsi. Koska äksen sinulle oli paskanhailee mitä merkkiä se paita on. Nyt sitten välität että sillä onkin väliä. Koita päättää ja sitten jatketaan keskustelua, okei.

Opettele ymmärtämään lukemasi. Paskanhaille mitä merkkiä=en osta vatteita brändin takia. Ostan vastuullisesti tuotettuja vaatteita riippumatta riitä, minkä brändin nimen alla niitä myydään. Joko nyt meni kaaliin vai pitääkö hakea tulkki paikalle?

Vierailija
39/104 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkkäiseltä tilasin 3 euron paitoja ja ovat osoittautuneet oikein hyväksi,

Vierailija
40/104 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele ymmärtämään lukemasi. Paskanhaille mitä merkkiä=en osta vatteita brändin takia. Ostan vastuullisesti tuotettuja vaatteita riippumatta riitä, minkä brändin nimen alla niitä myydään. Joko nyt meni kaaliin vai pitääkö hakea tulkki paikalle?

Niin niin. Ensin sanot ettei ole väliä ja sitten keksit että sillä onkin. Tulkki ei tässä auta kun sinun omat ajatukset on niin sekasin. Turha muille kiukutella kun et osaa selkeästi ilmaista itseäsi.