Olen taloudellisesti menestynyt 46-vuotias mies ja tapailen useita 18-25 vuotiaita naisia - kysyttävää?
Olen taloudellisesti menestynyt 46-vuotias mies ja tapailen useita 18-25 vuotiaita naisia - kysyttävää?
Oletan, että järjestely nuorten gimmojen kanssa on nykyään normaalia ja hyväksyttävää, onhan tuossa iltasanomissakin hyväksyntä-artikkeli minua vanhemmasta, joka toimii samalla tavalla.
En toki ole mikään miesmalli, mutta fyrkkaa löytyy ja käydään usein Pariisissa, Milanossa jne. nuorten neitien kanssa. Vastineeksi otan heiltä seksíä.
t. Sami
Kommentit (373)
Minäkin olen 46-vuotias mies, mutta ei minun tarvitse käyttää rahaa saadakseni nuorten naisten seuraa. Naiset tosin ostavat minulle joskus lahjoja. Viimeksi sain Pradan parfyymia kun käytiin yhdessä Kicksillä.
Kysymyksiä AP:lle:
* Miten suuret kuukausitulot sinulla on keskimäärin, nettona?
* Mikä on mielestäsi paras paikka tutustua 18-25 vuotiaisiin naisiin?
Oletko missä vaiheessa ajatellut vakiintua. Tai siis kuinka pitkään ajattelit jatkaa poikamieselämää? Useimmat ikäisesi ovat kuitenkin jo naimisissa ja saavat kiksinsä muualta kuin uusista nuorista naisista ja matkustelusta.
On toi ikärakenne aika vänkä juttu. Oman ikäiset mimmit katsoo nenänvartta pitkin ja olettavat kaikenlaista kohtelua. Valmiita lähtemään heti suhteesta, kun vähän koittaa tehdä itselleen mieluisia asioita.
Nuoret likat katsoo ylöspäin ja houkuttelevat avoimesti, jopa hyökkäävästi ja ovat heti mukana kaikessa mitä teet, mentiin sitten metsälle tai pelattiin vaan koneella.
Että siinä mielessä se valinta on aika helppo, jos itsetuntoa yhtään pistelee miten mollatuksi sitä on joutunut itsensä kokemaan itsenäisen naisen kanssa, joka luulee olevansa suurikin boss lady, mutta tosiasiassa kyse taitaa olla enemmänkin mielenterveysongelmista.
Toimintasi on täysin normaalia polyamoriaa. Niin minullakin, 52 -vuotiaana polyamorikko naisena, saan elää elämäni ihaninta aikaa ja rakastaa kuutta nuorempaa, komeaa ja kestävää kundia. Tapailen heitä kutakin omien halujeni, siis rakkauteni, mukaan kerran viikossa ja joitakin useamminkin. Elämä on ihanaa!
P.S. Olen ihan tavallinen työssäkäyvä ja vähän tienaava, joten meillä tuo matkustelu menee niin päin, että kundit vie mua ulkomaille. Huomenna lähdössä Wieniin yhden komistuksen kanssa. Kevättä mielessä, pus <3
Siitä vaan, kunhan et mun tyttäreen koske. Jos kosket niin sanotaan niin että tulet tuntemaan sen nahoissasi. Pitkään.
Ei mitään kysyttävää.
Ei yhtikäs mitään.
Vierailija kirjoitti:
On toi ikärakenne aika vänkä juttu. Oman ikäiset mimmit katsoo nenänvartta pitkin ja olettavat kaikenlaista kohtelua. Valmiita lähtemään heti suhteesta, kun vähän koittaa tehdä itselleen mieluisia asioita.
Nuoret likat katsoo ylöspäin ja houkuttelevat avoimesti, jopa hyökkäävästi ja ovat heti mukana kaikessa mitä teet, mentiin sitten metsälle tai pelattiin vaan koneella.
Että siinä mielessä se valinta on aika helppo, jos itsetuntoa yhtään pistelee miten mollatuksi sitä on joutunut itsensä kokemaan itsenäisen naisen kanssa, joka luulee olevansa suurikin boss lady, mutta tosiasiassa kyse taitaa olla enemmänkin mielenterveysongelmista.
Valitat että ikäisesi naiset haluavat määrätä sinua, sitten haluat suhteen, jossa tehdään juuri niin kuin sinä itse haluat. Millainen omat mt tilanteesi on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitat että ikäisesi naiset haluavat määrätä sinua, sitten haluat suhteen, jossa tehdään juuri niin kuin sinä itse haluat. Millainen omat mt tilanteesi on?
Aika logiikkaan pohjautuvat tässäkin kysymyksessä. Miksi turhaan ottaa riesaksi valittavaa ja vihaavaa 30 independent naista, kun voi nykymaailmassa valita nuoremman ja avoimemman hyväkroppaisen nuoren naisen alun, joka arvostaa hyvää opetetusta ja rentoa asennetta. Veikkaan, että sille nuorelle naisellekin aika jättipotti kuten osoittaa joka päivä.
Parhaimmillaan erittäin mukavaa yhdessäoloa. Kuin oma lapsi, jonka kanssa voi pitää hauskaakin. Molemmat ovat tyytyväisiä.
Tää on tietenkin sulta pois, mutta lähtökohtaisesti se on ihan oma vikasi.
Py antoi minulle käteisellä asuntolainan, meillä on nyt yhteinen koti. Käydään parikertaa vuodessa reissussa, py maksanut kun hänellä enemmän rahaa. Mä toivottavasti maksan seuraavan. Ollaan molemmat 28. Vähän hölmöjä ehkä nuo sun naiset jota tapailet. Voisivat varmasti saada saman, tai jopa paremman ku mä.
Koville näyttää ottavan tuollainen parodia-artikkeli. Olet ilmeisesti Penttilän OF-tilaaja, ja innolla tunget vierasesineitä saastaisiin ruumiinaukkoihisi kuvitellen että joku pitäisi sinua haluttavana naisena.