Olin eilen terassilla ja rahaa meni 140 euroa.
Ei ole mitään halpaa lystiä istua terassilla koko iltaa mutta kivaa oli. Siihen tuli joku sinkkunainen minun pöytääni koska terassi oli täynnä porukkaa ja juteltiin siinä naisen kanssa monta tuntia ja lonkeroa kului illan mittaan. Nainen vielä tarjosi numeroaan jos haluan tavata.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Se on kallista kun kympin maksaa juomat.
Napue Gintonic oli 16.50€. Kympillä saa neljä desiä jotain tarjouskaljaa.
Siellä on wt:t vetänyt lonkkua terassilla 🤣🤣
Mulla meni 230,90 euroa.
Tarkka. Toki tuli myös syötyä terassilla, alkuruoat, pääruoat ja jälkiruoat. Vaimon kanssa oltiin ja vain yksi terassi ja yksi lasku, niin helppo tsekata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Napue Gintonic oli 16.50€. Kympillä saa neljä desiä jotain tarjouskaljaa.

Jopa ovat hinnat nousseet sitten vuodesta 2016, kun kävin baarissa viimeksi 😱
Minäkin olin terassilla. Rahaa ei mennyt yhtään, mutta sääskiä ja parmoja tuli niin pirusti, jotta piti lähteä tupaan telkkaria vahtaamaan. Uutisia.
Viikonloppuna olin Turussa terdellä, olisko lonkero ollut jotain 14€ kun kalja oli yli kympin. .rahaa meni minun ja yhden "vapaaviikonloppuaan" viettävän 40v perheenäidin juomiin vajaa 200€.
Pimppiä sain, se oli pääasia.
Toisaalta, 200 eurolla saa puolta nuoremman ilotytön tunniksi.
Toisaalta, perheenäiti viihdytti minua illan ja lämmitti sänkyä koko yön.
Siihen suhteutettuna pillkahinta.
M42
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni 230,90 euroa.
Tarkka. Toki tuli myös syötyä terassilla, alkuruoat, pääruoat ja jälkiruoat. Vaimon kanssa oltiin ja vain yksi terassi ja yksi lasku, niin helppo tsekata.
Vaimo on kallein nainen. Tyttöjeniltalaista ei tarvitse syöttää. Muutama lonkero ja pukille.
Kävin myös syömässä kebabin ja maksoi 13 euroa. En minä käy kun pari kertaa kesässä terassilla.
T: ap
Satasella tee enää mitään jos lähtee vähä tuulettumaan. Se o 2025 ny.
Minä ostin 13 tölkkiä lonkeroa ja siideriä kaupasta. Maksoin niistä 30€. Juon ne mökin terassilla ja ihailen luontoa :)
Terassit oli eilen kaikki täynnä mitä näin keskustan alueella.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on wt:t vetänyt lonkkua terassilla 🤣🤣
Lonkku on raikas juoma kuumalla säällä. Oletko sä taas niitä, jotka kuvittelee shampanjan tai viinin tai hienojen drinkkien juomien olevan jotenkin parempi asia? Samaa alkoholia ja terveyshaittoja niissä on kaikissa. Ja vastaavasti saman mukavan nousuhumalan niillä saa aikaiseksi.
Ravintoloitsija nuolee suupieliään nami nami rahaa tulee😋
Ihan ryöstöhinnat. Tuohon hintaan kuuluisi saada jo se kaunis asiakaspalvelijatar hehkeksi pöytään istumaan ja juttelemaan ja viihdyttämään asiakasta.