Olen taloudellisesti menestynyt 46-vuotias mies ja tapailen useita 18-25 vuotiaita naisia - kysyttävää?
Olen taloudellisesti menestynyt 46-vuotias mies ja tapailen useita 18-25 vuotiaita naisia - kysyttävää?
Oletan, että järjestely nuorten gimmojen kanssa on nykyään normaalia ja hyväksyttävää, onhan tuossa iltasanomissakin hyväksyntä-artikkeli minua vanhemmasta, joka toimii samalla tavalla.
En toki ole mikään miesmalli, mutta fyrkkaa löytyy ja käydään usein Pariisissa, Milanossa jne. nuorten neitien kanssa. Vastineeksi otan heiltä seksíä.
t. Sami
Kommentit (373)
Sami on taas tänään panemassa, 19-vee mallityttö antaa tehdä kuulemma "mitä tahansa".
Vierailija kirjoitti:
Sami on taas tänään panemassa, 19-vee mallityttö antaa tehdä kuulemma "mitä tahansa".
Tietysti rahaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko harrastanut kolmen tai useamman kimppaa? Jos niin miten? Sinä ja tytöt? Vai oletko jakanut tytön kavereiden kanssa? Triple-P (airtight girl)? DAP? DVP?
Mikä on rajuinta mitä olet niille tehnyt?
Sitominen? Piiskaaminen? Ruoskinta? Kuristaminen? Pureminen?
Pureminen!!! Juuresliha on hyvää syötävää.
Eikö tunnu vähän ikävältä, kun nuoret naiset tapailevat vain rahojasi, ei sinua.
Vierailija kirjoitti:
Sami, olet ALFA!!!
Aika hupaisaa, kun käyt täällä ihailemassa päiväunipersoonaasi. Joko unohdit, että tulit tuolla taannoin julistaneeksi, että tämä on sinun eli katkeran, yksinäisen, naisettoman palstapellen oma ketju, kun joku vitsiniekka ap:ksi tekeytyen käski sinua häipymään naistenlehtispämmeinesi hevon kuuseen.
Se käy mentaalihospitaalissa näköjään aika pitkäksi ja yksinäistäkin taitaa olla, ja sitten joutuu keksimään seurakseen ostomorsiamet ja palstalle vihollisekseen vihaiset mammat. Vaikka ihan vain ystävällisessä hengessä kyseltiin kaikkea mukavaa, kun sitä kerran toivoot. Voi voi.
Miten joku puupää edes jaksaa kirjoittaa tällaisia paska-avauksia? 0/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami, olet ALFA!!!
Aika hupaisaa, kun käyt täällä ihailemassa päiväunipersoonaasi. Joko unohdit, että tulit tuolla taannoin julistaneeksi, että tämä on sinun eli katkeran, yksinäisen, naisettoman palstapellen oma ketju, kun joku vitsiniekka ap:ksi tekeytyen käski sinua häipymään naistenlehtispämmeinesi hevon kuuseen.
Se käy mentaalihospitaalissa näköjään aika pitkäksi ja yksinäistäkin taitaa olla, ja sitten joutuu keksimään seurakseen ostomorsiamet ja palstalle vihollisekseen vihaiset mammat. Vaikka ihan vain ystävällisessä hengessä kyseltiin kaikkea mukavaa, kun sitä kerran toivoot. Voi voi.
Mitäs pahaa naisettomuudessa? Kyllä se on todella varteenotettava elämäntapa nykyisin. Tämäkin palsta sen osoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko harrastanut kolmen tai useamman kimppaa? Jos niin miten? Sinä ja tytöt? Vai oletko jakanut tytön kavereiden kanssa? Triple-P (airtight girl)? DAP? DVP?
Mikä on rajuinta mitä olet niille tehnyt?
Sitominen? Piiskaaminen? Ruoskinta? Kuristaminen? Pureminen?
Pureminen!!! Juuresliha on hyvää syötävää.
Sepi Kumpulaisella on tuon niminen biisi. ;-)
Vierailija kirjoitti:
Jos näet negepatjan saavan turpaan negeltään, mitä teet?
A) Jatkat matkaa.
B) Soitat apua.
C) Menet itse auttamaan.
Oikea vastaus on A.
Juuri näin. Kiinnostaa yhtä paljon kuin se että joku potkaisee koiranpaskaa kadulta ojaan.
Laki vaatii puuttumaan, vaikka vihaisikin tuollaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Kai hän saa näistä palkkaa tai palkkioita? Tai voithan kysyä sitä suoraan jutun kirjoittaneelta Merja Asikaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka uskoo tuollaista trollia! Mielikuvitus kohdillaan.
Seittipimppi ilmoittautui! :-P
Molemmat hyötyy,sirpu saa uudet ripset ja juomat.Sinä ehkä tunnet itsesi "mieheksi" Vanhemmat naiset osaa jo vaatia muutakin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näet negepatjan saavan turpaan negeltään, mitä teet?
A) Jatkat matkaa.
B) Soitat apua.
C) Menet itse auttamaan.
Oikea vastaus on A.
Juuri näin. Kiinnostaa yhtä paljon kuin se että joku potkaisee koiranpaskaa kadulta ojaan.
Laki vaatii puuttumaan, vaikka vihaisikin tuollaisia naisia.
Ei vaadi. Ma tup at ja luokitellaan nykyisin myöskin itse vieraslajiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä oli parodia Penttilä-artikkelista, joka nauroi toimittelijanaikkosten ja heidän OF-kaveriensa yhteistyölle, minkä tarkoitus myydä lehden maksullisia extroja kaltaisillesi typeryksille.
Nuoren lihan himo. Sama kuin Susanna P:llä. Paitsi että hän vielä kuvaa ne OFsessiot ja myy matskun toisille pakkelibotoxmuumioille. Oletko asiakkaansa?