Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen taloudellisesti menestynyt 46-vuotias mies ja tapailen useita 18-25 vuotiaita naisia - kysyttävää?

Vierailija
01.05.2024 |

Olen taloudellisesti menestynyt 46-vuotias mies ja tapailen useita 18-25 vuotiaita naisia - kysyttävää?

Oletan, että järjestely nuorten gimmojen kanssa on nykyään normaalia ja hyväksyttävää, onhan tuossa iltasanomissakin hyväksyntä-artikkeli minua vanhemmasta, joka toimii samalla tavalla.

En toki ole mikään miesmalli, mutta fyrkkaa löytyy ja käydään usein Pariisissa, Milanossa jne. nuorten neitien kanssa. Vastineeksi otan heiltä seksíä.

t. Sami

Kommentit (373)

Vierailija
301/373 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet jäänyt tuolle tasolle? Aikuinen ihminen?

No jos hän on tottunut ajamaan uudella Ferrarilla, niin miksi tyytyä lommoiseen vanhaan Toyotaan?

Jos on itsekin vanha lommoinen Toyota? Millainen ihminen vertaa ihmistä esineeseen? 

Vierailija
302/373 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

>> Olen taloudellisesti menestynyt 46-vuotias mies ja tapailen useita 18-25 vuotiaita naisia - kysyttävää? <<

Aivot ovat täysin kehittyneet vasta n. 20-vuotiaana, joillakin vasta 30-vuotiaana.

Et tainnut tietää tätä?

https://www.terveyskyla.fi/aivotalo/aivot-ja-toimintakyky/aivojen-toimi…

Joillain naisilla ei taida järkeä olla minkään ikäisenä.

"Suomalaisnaisilta saa Onin mielestä helposti seksiä paljaalla, eivätkä he kysele taudeista."

Mene nyt pelle muualle minun ketjustani jankkaamasta noita värifantasioitasi. Täällä ei puhuta mistään keski-ikäisistä naisista vaan keski-ikäisen rahamiehen seksielämästä.

Ensimmäinen mustan reikiinsä paljaana ottanut tautipesä ilmoittautui. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/373 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu kun ei saa naisia kuin rahalla, eikö ole arvoton olo?

Vierailija
304/373 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

>> Olen taloudellisesti menestynyt 46-vuotias mies ja tapailen useita 18-25 vuotiaita naisia - kysyttävää? <<

Aivot ovat täysin kehittyneet vasta n. 20-vuotiaana, joillakin vasta 30-vuotiaana.

Et tainnut tietää tätä?

"Suomalaisnaisilta saa Onin mielestä helposti seksiä paljaalla, eivätkä he kysele taudeista."

Mene nyt pelle muualle minun ketjustani jankkaamasta noita värifantasioitasi. Täällä ei puhuta mistään keski-ikäisistä naisista vaan keski-ikäisen rahamiehen seksielämästä. Ensimmäinen mustan reikiinsä paljaana ottanut tautipesä ilmoittautui. 

Nyt ottaa pellellä tiukasti ainooseen aivosoluun, niin näyttää pistävän vihaksi. Varo ettei aneurysma repee, tulee rumaa jälkeä. :(

Vierailija
305/373 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet jäänyt tuolle tasolle? Aikuinen ihminen?

No jos hän on tottunut ajamaan uudella Ferrarilla, niin miksi tyytyä lommoiseen vanhaan Toyotaan?

Jos on itsekin vanha lommoinen Toyota? Millainen ihminen vertaa ihmistä esineeseen?

Susanna P: "Olen nainen, joka tykkää nuorista miehistä. Kun on tottunut ajamaan tuliterällä ja sporttisella Ferrarilla, olisi todella iso kynnys siirtyä omaa vuosimalliani olevaan Toyotaan, Penttilä antaa esimerkin."

Vierailija
306/373 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tilanne olisi toisinpäin eli 46-vuotias nainen ja parikymppinen mies, niin mammat olisivat haltioissaan "you go girl slayyyyy!!". 

Ap:n tilanteessa ei ole mitään väärää. Molemmat osapuolet saavat, mitä haluavat. Tietysti nelikymppisiä naisia kismittää, kun varakas mies menee ohi suun.

Mies ei saa olla liian " kiltti".

"Ulkomaalaisissa miehissä oli hienoa myös se, että he uskalsivat lähestyä ja kouria toisin kuin ylikohteliaat ja kompleksiset suomalaismiehet. Pari vuotta, ja Mari oli käynyt läpi satoja mustia miehiä."

Sulla on joku outo fiksaatio noihin ulkkarimiehiin.  Relaa hei, lehtijutut on lehtijuttuja, niitä tehdään ihan just siks että sua ja sun kaltaisia miehiä vtuttais. Älä ole kohdennetun viestinnän uhri vaan la

Sun kaltaisia" eli siis mitä? Naisten kirjoittamia juttuja lehtiin joita lukevat vain naiset. Itse luin nämä jutut Hommaforumilta jonne niitä on koottu.

Persupelle asialla jälleen. Kuka yllättyi?

Vierailija
307/373 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tainnut tietää tätä?

Mene nyt pelle muualle minun ketjustani jankkaamasta noita värifantasioitasi. Täällä ei puhuta mistään keski-ikäisistä naisista vaan kNyt ottaa pellellä tiukasti ainooseen aivosoluun, niin näyttää pistävän vihaksi. Varo ettei aneurysma repee, tulee rumaa jälkeä. :(

Siellä on vemakolla aivot kuoliossa afrikkalaisen ku p an jäljiltä.

Vierailija
308/373 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tilanne olisi toisinpäin eli 46-vuotias nainen ja parikymppinen mies, niin mammat olisivat haltioissaan "you go girl slayyyyy!!". 

Ap:n tilanteessa ei ole mitään väärää. Molemmat osapuolet saavat, mitä haluavat. Tietysti nelikymppisiä naisia kismittää, kun varakas mies menee ohi suun.

Mies ei saa olla liian " kiltti".

"Ulkomaalaisissa miehissä oli hienoa myös se, että he uskalsivat lähestyä ja kouria toisin kuin ylikohteliaat ja kompleksiset suomalaismiehet. Pari vuotta, ja Mari oli käynyt läpi satoja mustia miehiä."

Sulla on joku outo fiksaatio noihin ulkkarimiehiin.  Relaa hei, lehtijutut on lehtijuttuja, niitä tehdään ihan just siks että sua ja sun kaltaisia miehiä vtut

Sun kaltaisia" eli siis mitä? Naisten kirjoittamia juttuja lehtiin joita lukevat vain naiset. Itse luin nämä jutut Hommaforumilta jonne niitä on koottu.

Hommalaisethan on ihan kuuluisia siitä, että niitä kiinnostaa musta makkara enemmän kuin mikään. No naistenlehdet varmaan seuraavana listalla. Onkohan niillä siellä oma neulonta- ja virkkauskerho?

Vierailija
309/373 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa että vaikka salsakwamella olisi iq yli oman populaationsa mediaanin, niin teidän mongrellilla ei ole, koska >> Regression toward the mean.

Toki teidän patjojen tapauksessa tällä ei liene väliä.

Vierailija
310/373 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs siinä, jos ei kaipaa kumppania ja ei haittaa se, että on ostanut seuran. Ja on se tytöille kiva, että saavat vastinetta rahallisesti palveluista.

Meidän vanhempien naisten tortut ja ikääntyvät kehot kelpaavat oikein hyvin niille miehille, ketkä arvostavat erilaista vaihtotaloutta kuin kuvailemasi.

Kaikki voittaa. Sinä ja ne tytöt, sekä me ketkä haluavat kumppanin.

Vierailija
311/373 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs tuo taloudellisesti menestynyt 46-vuotias mies vaikuttaa katkeralta (ja, anteeksi jos sanon, tyhmältä) ollakseen menestynyt, useita 18-25-vuotiaita tapaileva herrahenkilö. Kovasti sitä tuntuu kiinnostavan iäkkäämpien naisten reiät ja niiden täytteet, ja rumaa ääntä tuntuu pitävän mennä meuhkatessaan. 

Vierailija
312/373 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Tapailen 18-30v tyttöjä. Ikää mulla 46. Me ei käydä matkoilla. Tapaillaan hotelleissa tai tyttöjen luona. Harrastetaan seksiä. Raha ei vaihda omistajaa 😍 

Vierailija
313/373 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kirjoittamia juttuja lehtiin joita lukevat vain naiset. Itse luin nämä jutut Hommaforumilta jonne niitä on koottu.

Seuraavaksi leikataan tuet näiltä teidän bo rdel leilta eli reggae-, safari-,  ja salsaklubit. Ei noihin kuulu valtion rahaa laittaa. Onneksi Riikassa on oikeaa naista enemmän kuin teissä yhteensä.

Vierailija
314/373 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle kysymys: Osaatko sanoa, mikä siinä on että tänään tuntuvat hyvin monet 46-vuotiaat miesoletetut haluavan avautua seksielämästään täällä mammapalstalla. Onko nyt kuu jossain kummassa asennossa vai mikä lienee ilmiön taustalla?

Vierailija
315/373 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuitenkaan ole biologisesti menestynyt. Kun lapsia ei kerta ole. Tomuksi muutut.

Vierailija
316/373 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kirjoittamia juttuja lehtiin joita lukevat vain naiset. Itse luin nämä jutut Hommaforumilta jonne niitä on koottu.

Seuraavaksi leikataan tuet näiltä teidän bo rdel leilta eli reggae-, safari-,  ja salsaklubit. Ei noihin kuulu valtion rahaa laittaa. Onneksi Riikassa on oikeaa naista enemmän kuin teissä yhteensä.

Voi että. Tuliko persupellelle niin paha mieli tuolla Vornasketjussa, että piti avata ihan uusi naistenhaukkumislanka, että mielipaha ja harmitus saa edes jonkin purkautumiskohteen? Ja mikäs muu se persumiestä enemmän ilahduttaa kuin haukkua suomalaisia naisia. Semmoista isänmaallisuutta.

Mutta sinänsä huvittavaa, että bordellien ehdoton ykkösasiakas, suomalainen persu-ukko, täällä hekumoi bordellien tukien leikkauksella, ihan kuin se yhdellekään naiselle olisi mikään issue 😅.

Vierailija
317/373 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitin etteivät lehdet kirjoittele positiiviseen sävyyn vanhemmista miehistä jotka pokaavat nuoria naisia. Olin väärässä, koska unohdin Mikael Jungnerin. Hänhän juottaa Teatterin vipissä 40 vuotta nuorempia wosuja pilden toivossa, ja on lehdissä esillä kuten  Penttilä ja KuKKhovi.

Vierailija
318/373 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitin etteivät lehdet kirjoittele positiiviseen sävyyn vanhemmista miehistä jotka pokaavat nuoria naisia. Olin väärässä, koska unohdin Mikael Jungnerin. Hänhän juottaa Teatterin vipissä 40 vuotta nuorempia wosuja pilden toivossa, ja on lehdissä esillä kuten  Penttilä ja KuKKhovi.

Se onkin Sipoon pelimiehen kaveri.

Vierailija
319/373 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kuitenkaan ole biologisesti menestynyt. Kun lapsia ei kerta ole. Tomuksi muutut.

Ihan niin kuin kaikki muutkin, ne sun lapset myös.

Vierailija
320/373 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kohdannut kaksoisliekkisi?