Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen taloudellisesti menestynyt 46-vuotias mies ja tapailen useita 18-25 vuotiaita naisia - kysyttävää?

Vierailija
01.05.2024 |

Olen taloudellisesti menestynyt 46-vuotias mies ja tapailen useita 18-25 vuotiaita naisia - kysyttävää?

Oletan, että järjestely nuorten gimmojen kanssa on nykyään normaalia ja hyväksyttävää, onhan tuossa iltasanomissakin hyväksyntä-artikkeli minua vanhemmasta, joka toimii samalla tavalla.

En toki ole mikään miesmalli, mutta fyrkkaa löytyy ja käydään usein Pariisissa, Milanossa jne. nuorten neitien kanssa. Vastineeksi otan heiltä seksíä.

t. Sami

Kommentit (373)

Vierailija
281/373 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vanhempi osapuoli kumminkin väsyy ta kupsahtaa ennen sitä nuorempaa, joten jää sille nuorelle reissukokemukset ja fyrkat muistoksi. Tuskin nuori nainen sitä seksiä kumminkaan jää muistelemaan. Sitä varten hänellä on varmaan joku nuorempi, että saa kunnon kyytiäkin välillä.

Vierailija
282/373 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tilanne olisi toisinpäin eli 46-vuotias nainen ja parikymppinen mies, niin mammat olisivat haltioissaan "you go girl slayyyyy!!". 

Ap:n tilanteessa ei ole mitään väärää. Molemmat osapuolet saavat, mitä haluavat. Tietysti nelikymppisiä naisia kismittää, kun varakas mies menee ohi suun.

Mies ei saa olla liian " kiltti".

"Ulkomaalaisissa miehissä oli hienoa myös se, että he uskalsivat lähestyä ja kouria toisin kuin ylikohteliaat ja kompleksiset suomalaismiehet. Pari vuotta, ja Mari oli käynyt läpi satoja mustia miehiä."

Sulla on joku outo fiksaatio noihin ulkkarimiehiin.  Relaa hei, lehtijutut on lehtijuttuja, niitä tehdään ihan just siks että sua ja sun kaltaisia miehiä vtuttais. Älä ole kohdennetun viestinnän uhri vaan lakkaa lukemasta niitä lehtiä kun ne ihan selvästi

"Sun kaltaisia" eli siis mitä? Naisten kirjoittamia juttuja lehtiin joita lukevat vain naiset. Itse luin nämä jutut Hommaforumilta jonne niitä on koottu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/373 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sä varmaan nuorenet joka kerta yhden päivän. Ja jonakin päivänä olet taantunut samalle asteelle heidän kanssaan. 

Vierailija
284/373 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet jäänyt tuolle tasolle? Aikuinen ihminen? 

Vierailija
285/373 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kysyttävää. Mikä lienee älykkyysosamääräsi? Onko Sinulla edes tietoa sellaisesta?

Vierailija
286/373 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen ansiosta me vanhemmat naiset ollaan vältytty tapaamasta tämän tyyppistä. Kiitosaihehan se on.

Vierailija
287/373 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos hän on tottunut ajamaan uudella Ferrarilla, niin miksi tyytyä lommoiseen vanhaan Toyotaan?

Vierailija
288/373 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko munkkitaikinaan kananmunia?

Vierailija
289/373 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos hän on tottunut ajamaan uudella Ferrarilla, niin miksi tyytyä lommoiseen vanhaan Toyotaan?

Kannattaisi jo nyt ruveta totuttelemaan siihen vanhaan Toyotaan, koska uudella Ferrarilla ajamiset loppuvat ihan varmasti ennen pitkää, koska itse on jo Toyota.

Vierailija
290/373 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kysyttävää. Mikä lienee älykkyysosamääräsi? Onko Sinulla edes tietoa sellaisesta?

Paljonko sinulla? Onko samaa tasoa kun salsakerhosi Kwamella? 60? 

Vierailija
291/373 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

46-vuotiashan on nuori itsekin. Ihmettelisin, jos hän olisi sanonut 58- ja 65-vuotiaita jyystävänsä.

Vierailija
292/373 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi jo nyt ruveta totuttelemaan siihen vanhaan Toyotaan, koska uudella Ferrarilla ajamiset loppuvat ihan varmasti ennen pitkää, koska itse on jo Toyota.

No ei jos rahaa riittää. Naiset (monet,ei kaikki) tekevät rahasta mitä vain.

Muistatko sen hyvinkääläisen TIS-muijan? Kävi Unkarissa ja teki filmejä joissa nuoli 50 vuotta vanhempien miesten preikää. Tienas aika heikosti. Ja siis oli nätti tyttö. Siis oli. YÖK.

Vierailija
293/373 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto tikanpojan puuhun ajaa. Mutta niin myös alas sieltä. 😂 

Vierailija
294/373 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen satu tällä kertaa..

Vierailija
295/373 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais jo ruveta tiirailemaan sinne tytärten äitien suuntaan, koska tyttäret alkavat olla jo poikaystäväiässä.

Vierailija
296/373 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

>> Olen taloudellisesti menestynyt 46-vuotias mies ja tapailen useita 18-25 vuotiaita naisia - kysyttävää? <<

Aivot ovat täysin kehittyneet vasta n. 20-vuotiaana, joillakin vasta 30-vuotiaana.

Et tainnut tietää tätä?

https://www.terveyskyla.fi/aivotalo/aivot-ja-toimintakyky/aivojen-toimi…

Joillain naisilla ei taida järkeä olla minkään ikäisenä.

"Suomalaisnaisilta saa Onin mielestä helposti seksiä paljaalla, eivätkä he kysele taudeista."

Mene nyt pelle muualle minun ketjustani jankkaamasta noita värifantasioitasi. Täällä ei puhuta mistään keski-ikäisistä naisista vaan keski-ikäisen rahamiehen seksielämästä. 

AP

Vierailija
297/373 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei jos rahaa riittää. Naiset (monet,ei kaikki) tekevät rahasta mitä vain.

Muistatko sen hyvinkääläisen TIS-muijan? Kävi Unkarissa ja teki filmejä joissa nuoli 50 vuotta vanhempien miesten preikää. Tienas aika heikosti. Ja siis oli nätti tyttö. Siis oli. YÖK.

Miss Melissa? Joo todella kaunis. Ja sit tekee tota...

Miss Melissa Girlsrimming Miss Melissa Hdsexprom Ass Licking ...

Vierailija
298/373 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

>> Olen taloudellisesti menestynyt 46-vuotias mies ja tapailen useita 18-25 vuotiaita naisia - kysyttävää? <<

Aivot ovat täysin kehittyneet vasta n. 20-vuotiaana, joillakin vasta 30-vuotiaana.

Et tainnut tietää tätä?

"Suomalaisnaisilta saa Onin mielestä helposti seksiä paljaalla, eivätkä he kysele taudeista."

Mene nyt pelle muualle minun ketjustani jankkaamasta noita värifantasioitasi. Täällä ei puhuta mistään keski-ikäisistä naisista vaan keski-ikäisen rahamiehen seksielämästä.

Nyt nousi palstavalaalla halpissidukka päähän. Kusen seuraksi. Hah haa hah. Typerä läjä. Tämä on minun ketjuni.

Vierailija
299/373 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tainnut tietää tätä?

Nyt nousi palstavalaalla halpissidukka päähän. Kusen seuraksi. Hah haa hah. Typerä läjä. Tämä on minun ketjuni.

Voi pieni palstapellen pulleroinen, kertoisit edes joskus jotain uutta. Yhtään kukaan ei sekunnin murto-osaakaan luullut, että palstalle olisi laskeutunut Sami, 46-vuotias rahamies. Ainoa tosi juttu avauksessa oli korkeintaan tuo ikä. Ihan jokainen tiesi, että taas on pellellä tarve vihata ja haukkua naisia, ja ei kun vihaketjua tulille.

Olisit nyt silti voinut vastailla noihin mukaviin kysymyksiin, kun kerran niitä pyysit. Mutta etpä kai osaa, ei tietotaito riitä, joten eipä siin sit mtn.

Vierailija
300/373 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tainnut tietää tätä?

Mene nyt pelle muualle minun ketjustani jankkaamasta noita värifantasioitasi. Täällä ei puhuta mistään keski-ikäisistä naisista vaan keski-ikäisen rahamiehen seksielämästä. Ensimmäinen mustan reikiinsä paljaana ottanut tautipesä ilmoittautui.