Onkohan aika vaihtaa työpaikkaa, jos inhoaa suurinta osaa työkavereistaan?
Ovat jotenkin hiton yksinkertaista ja rasittavaa porukkaa.
Kommentit (15)
Suosittelen ennemmin itse hakeutumaan terapiaan. Siitä on sinulle varmasti enemmän iloa ja hyötyä. Muuten saatat löytää itsesi uudelleen samasta tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Jos työkaverit on työpaikan tärkein anti. Minulle työn mielenkiintoisuus, palkka, pomo ja asiakkaatkin ovat tärkeämpiä kuin työkaverit.
Työ ei ole mielenkiintoista, palkka on huono ja asiakkaita en tapaa. Pomo on ainoa hyvä asia.
Ap
Ei välttämättä. Riippuu siitä, onko työ itsessään antoisaa ja kiinnostavaa. Töitähän työpaikalla ollaan tekemässä eikä hankkimassa ystäviä/kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Mikä heissä rasittaa sinua?
Alhainen älykkyysosamäärä enimmäkseen.
Ap
Olet yksi heistä. Miksi kuvittelet olevasi fiksumpi ja parempi kuin ne kaikki muut? Vahingossa luulivat, että sinäkin olet yksinkertainen ja rasittava ja sopisit joukkoon?
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Riippuu siitä, onko työ itsessään antoisaa ja kiinnostavaa. Töitähän työpaikalla ollaan tekemässä eikä hankkimassa ystäviä/kavereita.
Työ ei ole antoisaa ja kiinnostavaa, ja sitä tehdään jatkuvasti työkaverien kanssa yhteistyössä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet yksi heistä. Miksi kuvittelet olevasi fiksumpi ja parempi kuin ne kaikki muut? Vahingossa luulivat, että sinäkin olet yksinkertainen ja rasittava ja sopisit joukkoon?
En kuvittele vaan tiedän. He ovat kuin eri planeetalta.
Ap
Voiko olla, ettet tule muiden kanssa toimeen, koska suhtaudut heihin alentuvasti? He aistivat asenteesi? Minä tulen kaikenlaisten ihmisten kanssa toimeen. Älykkyysosamäärä ei vaikuta siihen, miten suhtaudun muihin ihmisiin.
Vaihdettava on. Ennen kuin lähtee terveys. Tosin saatat päätyä tuotakin huononpaan paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla, ettet tule muiden kanssa toimeen, koska suhtaudut heihin alentuvasti? He aistivat asenteesi? Minä tulen kaikenlaisten ihmisten kanssa toimeen. Älykkyysosamäärä ei vaikuta siihen, miten suhtaudun muihin ihmisiin.
Tulen heidän kanssaan toimeen, mutta rasitun ihan liikaa heidän toiminnastaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulen heidän kanssaan toimeen, mutta rasitun ihan liikaa heidän toiminnastaan.
Ap
Älykäs ihminen osaa ratkaista ongelmasi helposti. Siitä vaan ratkomaan, et tarvitse meidän apua.
Jos työkaverit on työpaikan tärkein anti. Minulle työn mielenkiintoisuus, palkka, pomo ja asiakkaatkin ovat tärkeämpiä kuin työkaverit.