Olen taloudellisesti menestynyt 46-vuotias mies ja tapailen useita 18-25 vuotiaita naisia - kysyttävää?
Olen taloudellisesti menestynyt 46-vuotias mies ja tapailen useita 18-25 vuotiaita naisia - kysyttävää?
Oletan, että järjestely nuorten gimmojen kanssa on nykyään normaalia ja hyväksyttävää, onhan tuossa iltasanomissakin hyväksyntä-artikkeli minua vanhemmasta, joka toimii samalla tavalla.
En toki ole mikään miesmalli, mutta fyrkkaa löytyy ja käydään usein Pariisissa, Milanossa jne. nuorten neitien kanssa. Vastineeksi otan heiltä seksíä.
t. Sami
Kommentit (373)
Vierailija kirjoitti:
Miten saa vanhan koiran totutettua hampaiden pesuun? Mä en kerta kaikkiaan saa hommaa onnistumaan, vaikka mitä yrittäisin.
Ja kissa valjaisiin? Aargh.
Oon itsekin ihmetellyt, että miten niin moni koulutettu tai yliopistoa vielä käyvä parikymppinen on valmis myymään itseään huomattavasti vanhemmille miehille. No näin melkein viisikymppisenä en kyllä valita :) Onneksi ei ole omia tyttäriä.
Vierailija kirjoitti:
Voi tätä kaksinaismoralismin määrää, mikäli Suomalaismies naisi 30 vuotta nuoremman ulkomaalaisen naisen, miestä haukuttaisiin ensin perverssiksi ja sitten naista ei päästettäisi suomeen ja avioliitto tulkittaisiin lumeavioliitoksi "liian suuren ikäeron" vuoksi.
Tuntemani 70-vuotias suomalaismies (huom. pieni alkukirjain) kyllä sai 34-vuotiaan thaivaimonsa Suomeen (huom. iso alkukirjain) ongelmitta.
Vierailija kirjoitti:
Sheivaatko sääresi? Entä röörisi (perä)?
Mulla on koko talvi menny iha karva-apinana ja tänää ku t o o s a a sit pitkästä aikaa sheivailin niin totesin et onpa muuten kasvanu järkyttävät perskarvat!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on hienointa, mitä olet rahalla saanut? Entä mikä on hienointa, mitä olet saanut ilmaiseksi?
Tää ok törkeen hyvä kysymys!!
Totta. Vastaillaan me, kun ap taitaa olla panohommissa.
Aloitan. Ilmaiseksi olen saanut rakkautta. Rahalla omakotitalon.
Rahalla koira, ilmaiseksi samaisen koiran loputon kiintymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä auttaa koiran ripuliin?
Samaa mietin. Just turautti valtavan läjän.
Eli ap vastauksia, kiitos.
Dia-Tab on ihan ehdoton. Meillä ei promaxit tai mitkään auta.
Maitohappobakteereista Purinan viikon kuuri. Ruokana Hill's id.
Ei kysyttävää. Hyvä että henkisesti kehittymättömämmät naiset kiinnostaa teitä niin saadaan me vähän enemmän elämänkokemusta saaneet naiset olla rauhassa. Rikkaat miehet on itselle muutenkin turnoff. Tai no miehet yleisesti ottaen kun netissä näyttävät todelliset värinsä. Mennyt maku vastakkaiseen sukupuoleen
Vierailija kirjoitti:
Pimpsaa kutittaa, voiko olla hiivaa?
Sun tapauksessa lienee kongonk uppa?
Heti baariin sisään mennessä näen, ketkä ovat black focus -asenteella liikenteessä, kertoo gambialainen 27-vuotias Oni. Hän tarkoittaa naisia, jotka ovat kiinnostuneita mustista miehistä. Suomalaisnaisilta saa Onin mielestä helposti seksiä paljaalla, eivätkä he kysele taudeista."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman rahaa et ilmeisesti saisi noita nuoria?
So? Ei se Penttiläkään saisi nuoria kolleja ilman silareita, pakkelia, hiuslisäkkeitä, hoikkuutta jne.
Ap
Saahan ne pojatkin rahaa niistä videoista, joita tämän paklatun muumion kanssa tekevät.
Saavatko?
Vierailija kirjoitti:
Mitä kannattaa katsoa tänään telkkarista?
En oo ap, mut Robin Hood näyttäs tulevan ysiltä, klassikko!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pimpsaa kutittaa, voiko olla hiivaa?
Sun tapauksessa lienee kongonk uppa?
Heti baariin sisään mennessä näen, ketkä ovat black focus -asenteella liikenteessä, kertoo gambialainen 27-vuotias Oni. Hän tarkoittaa naisia, jotka ovat kiinnostuneita mustista miehistä. Suomalaisnaisilta saa Onin mielestä helposti seksiä paljaalla, eivätkä he kysele taudeista."
Jumangaut miten liekeissä nää palstatyypit on noista tummamieshommista, mä en tietäis yhtään mitään koko skenestä, ellei nää jatkuvasti tuuttais täällä mammalla referaattia milloin minkäkin aviisin jutuista 😅. Taitavat olla keskeinen kohderyhmä sille reportaasigenrelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saa vanhan koiran totutettua hampaiden pesuun? Mä en kerta kaikkiaan saa hommaa onnistumaan, vaikka mitä yrittäisin.
Hyvänmakuinen koirien hammastahna auttaa vähän, mut silti tuottaa täälläkin tuskaa. Plus ne ikenet alkaa heti vuotamaan jos yhtään osuu harjas, ihan sama kuinka varovasti harjaa. Käytätkö muuten millasta harjaa? Ite ostin Normalista jonku aivan minimini vauvojen pehmohammasharjan ja sillä on ees vähän siedettävää.
Kissa ja valjaat onki sit asia hyvin erikseen :D tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvänmakuinen koirien hammastahna auttaa vähän, mut silti tuottaa täälläkin tuskaa. Plus ne ikenet alkaa heti vuotamaan jos yhtään osuu harjas, ihan sama kuinka varovasti harjaa. Käytätkö muuten millasta harjaa? Ite ostin Normalista jonku aivan minimini vauvojen pehmohammasharjan ja sillä on ees vähän siedettävää.
Kissa ja valjaat onki sit asia hyvin erikseen :D tsemppiä!
Ainiin, en oo ap
Kun kerran oot rahamiehiä niin liikeniskö joku pikku bonari tähän suuntaan?