Olen taloudellisesti menestynyt 46-vuotias mies ja tapailen useita 18-25 vuotiaita naisia - kysyttävää?
Olen taloudellisesti menestynyt 46-vuotias mies ja tapailen useita 18-25 vuotiaita naisia - kysyttävää?
Oletan, että järjestely nuorten gimmojen kanssa on nykyään normaalia ja hyväksyttävää, onhan tuossa iltasanomissakin hyväksyntä-artikkeli minua vanhemmasta, joka toimii samalla tavalla.
En toki ole mikään miesmalli, mutta fyrkkaa löytyy ja käydään usein Pariisissa, Milanossa jne. nuorten neitien kanssa. Vastineeksi otan heiltä seksíä.
t. Sami
Kommentit (373)
Niin? Pitäisikö minun olla kateellinen?
Sheivaatko sääresi? Entä röörisi (perä)?
Vierailija kirjoitti:
Paras kotimaan matkakohde?
Tämä kiinnostaisi minuakin!
Ja oletko käynyt Puolassa? Mitä pidit?
Vierailija kirjoitti:
Pitäsköhän ottaa permis?
Ootko mies vai nainen? Teinipojilla on permikset nyt ihan kuuminta hottia. Tytöillä ei niinkään ole näkynyt.
En ole ap, mutta kommentoin silti. Sori.
Mitä kannattaa katsoa tänään telkkarista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäsköhän ottaa permis?
Ootko mies vai nainen? Teinipojilla on permikset nyt ihan kuuminta hottia. Tytöillä ei niinkään ole näkynyt.
Ihan kamalia noi permikset, kuin olis vanhoja mummoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäsköhän ottaa permis?
Ei tarvitse soritella, hyvä vaan saada mielipiteitä! Joo teinipojilla oon nähnytkin ja monelle sopii. Itse olen nainen, kiharasta tukasta oon aina tykännyt, mut mietityttää se hoitaminen. Ehkä täytyy vielä harkita.
Hauskaa vappua!
Eikö ole rasittavaa kun muijat käsi ojossa kinuavat rahaa ja että se on se ainoa syy miksi haluavat olla kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset käyttävät vähintään yhtä paljon ulkomaalaisia maksullisia kuin miehet, tod.näk paljon enenmänkin.
Nämä naisten hoidot tulevat tänne yhteiskunnan eläteiksi, tai tuodaan naisporukoiden Gambian matkoilta.
Miehet hoitavat asiansa Thaimaassa tai Tallinnassa. Nämä prot eivät pesiydy tänne.
Miehet lisäksi käyttävät näissä suhteissa kumia, naiset eivät. Siksi naisilla Suomessa paljon enemmän lääkeresistenttejä veneeritauteja.
Osa ekstaattisesta kokemuksesta mustan miehen kanssa johtuu siitä, että saa jännittää saako taudin vai ei. Ja jos saa, niin minkä. Vähän niin kuin sateenkaarimiesten bugchasing. Ihquu. Suomalainen heteromies on maailman tylsin olio, vaatii aina hygieniaa, ei osaa heittäytyä kuten musta. T: Vihreä monikulttuurityöntekijänainen
Alkoiko käydä tylsäksi esittää rikasta mutta rumaa keski-ikäistä ukkoa? Aattelit, että ihqumpaa olla seksuaalisesti vapaamielinen nainen?
Aika surkee larppaaja kyllä olet, ei vakuuta kumpikaan roolisuoritus .
Tylsää kun aloittaja ei ees vastaa kysymyksiin täällä... Paljon on vastaamatta!
Kesäloman ajankohta pitäisi ilmoittaa työnantajalle. Mihin aikaa kesästä se kannattaisi sinusta ajoittaa?
Suosikkisi nopeista ja helpoista arkiruuista?
Vierailija kirjoitti:
Mikä auttaa koiran ripuliin?
Hei oon tää alkuperänen ja voisko joku muu sit vastata. En jaksa tehä uutta keskustelua ku täälläki varmasti joku tietää.
Pistetään klassikko: mikä on elämän tarkoitus?
Miksi sunnuntaisin aina alkaa seuraava työpäivä puristella jo heti puolen päivän jälkeen? Miksei ala ahdistaa vasta esim. iltakasilta? Tätä oon pohtinut, osaatko vastata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäsköhän ottaa permis?
Ihan kamalia noi permikset, kuin olis vanhoja mummoja
jep!
Vierailija kirjoitti:
Tylsää kun aloittaja ei ees vastaa kysymyksiin täällä... Paljon on vastaamatta!
Jep, samaa mieltä. Miksi tehdä kysymysketju jos ei aio vastata?
Koetko olevasi jotenkin menestyneempi kuin ne jotka seurustelevat oman ikäistensä kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Pistetään klassikko: mikä on elämän tarkoitus?
Ap vastasi tähän tuolla aika alussa. Tärkein oppi vanhemmilta: elämä on kovaa ja sitten kuollaan tjsp. Eli elämän tarkoitus sit vissiin on kärsiä stanasti ja kuolla pois. Ja mottona oli jonkun hullun mrhamiehen lempihokema latinaksi. Suomeksi ``Vihatkoot, kunhan pelkäävät``. Semmonen kovis on tää meidän ap, joka ei vastaa kysymyksiin, joita itse pyysi. 🙁
Ei hyvänen aika, kun ei kommenteista saa tappelua aikaan, niin tää alkaa kiivailla peukutuksista 😅.
Nolo olet.