Tällaisina päivinä yksinäisyys todella sattuu
Mikään joulu ei ole minua koskaan liikuttanut, vaikka olen monet sellaiset yksin. Mutta tänään kirpaisee, kun on kaunis ilmakin. Näien mielessäni ihmiset iloisena terasseilla, huvipuistossa, mökeillä... Minä olen täydellisen yksin ja surullinen.
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Miksi te yksinäiset ette ota yhteyttä vanhempiinne tai sisaruksiinne vappuna? Mun sydän särkyisi jos perheenjäseneni viettäisi vappua yksin!
Vanhemmat on jo kuolleet eikä sisaruksia ole. Miksi se on niin mahdotonta ymmärtää, että osa meistä on ihan oikeasti aivan ypöyksin eikä ole ketään keneen ottaa yhteyttä missään tilanteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen samassa tilanteessa, eronnut 40v nainen. Lapset sentään on seurana kuitenkin.
Kyllä sitä voi mennä ihmisten ilmoille itsekin, tämä maa on täynnä yksinäisiä. Mua ilahdutti tänään kun sain pari työsähköpostia. Kyllä muakin joku muistaa. :D
En ees kokisi olevani yksinäinen jos olisi lapsia.
En kyllä itse saa lapsistani sellaista samanlaista seuraa kuin aikuisista ystävistä. Ehkä joku sitten saa, mutta en ainakaan itse lapsilleni puhuisi ihan kaikkea mielenpäällä olvevia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla eka vappu, ettei kukaan ole kutsunut minnekään, eikä edes toivottanut hyvää vappua.
Jos asuu yksin, sukulaiset vähenee ja itse vanhenee, ja seurani ei enää kiinnosta, niin loppuikä menee kai kuolemaa odotellessa.
Mutta se on normaalia.
Niinhän se menee mutta ei se normaalia ole. Normaalissa elämässä ihmisellä on jonkinlainen perhe ja ystäviä.
Jos lapsuudenperhe on kuollut, eikä itse ole naimisissa, niin mitä epänormaalia tuossa on? Ei kaikilla ole ystäviä.
Niin se on minullakin mutta kyllähän normaalissa elämässä ihmisellä on oma perhe ja muita ihmissuhteita. Se vaan ei ole normaalia ettei
Kuitenkin 60-70% koskaan eläneistä miehistä ei jatkanut sukuaan ja naisista noin 30%
Olet kylmä ihminen, kun edes joulu ei liikuta.