Meinaatko laittaa ylioppilaslakin päähän vappuna?
Kommentit (293)
En ole käyttänyt yo-lakkia omin lakkiaisten jälkeen, enkä nyt 30 v myöhemmin ajatellut aloittaakaan.
Ei kuulu työasuun joten en laita.
En ole vuosiin käyttänyt ja se on jo aika kellastunut, mutta saa nähdä.
- n67v -
Vierailija kirjoitti:
Oranssi Hankkija
Mullakin. Kuljetus alan koulu käyty.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu työasuun joten en laita.
Mulla kuuluu joten laitan
T. Lihamestari
Tietysti! Vähän on likanen mutta silti parempi kuin näitten kouluttamattomien pellehatut yms.
Porukalla Vappua vietetään ja juhlitaan, joten kyllä yo-lakit ovat päässä niin Vappuaaton iltana, kuin Vappu päivänäkin torilla ja herkullisella lounaalla
Odotan niin aattoillan boolia, ja herkullista Vappulounasta buffet-pöydästä.
On ollut tapana laittaa, olen 48 vee, mutta tulee niin nuoruusajat mieleen, kun kulkee se pääsee Vappu päivänä torlla ja katselee nuoria opiskelijoita ylioppilaslakkeineen.
Voi niitä aikoja, kultaista nuoruutta...
En oo koskaan jaksanut kaivaa sitä esiin vapuksi. Nyt en enää ole edes varma missä se on.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti! Vähän on likanen mutta silti parempi kuin näitten kouluttamattomien pellehatut yms.
Miksi sinulla on likainen? Minulla on tasan 40 vuotta vanha ja lumivalkoinen. Missä sinä olet rypenyt, Vornasen kanssa ryyppäämässä?
En! Mummu kyllä pitää joka vuotisen saarnaan, kun en sitä käytä. Lapsuuden kodista muuttaessani en edes ottanut koko turhaketta mukaani. Lukiosta jäi sen verran paha maku suuhu, etten halua muistella niitä aikoja.
Tottakai. Aattona klo 18 kaikille lakit päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla on likainen? Minulla on tasan 40 vuotta vanha ja lumivalkoinen. Missä sinä olet rypenyt, Vornasen kanssa ryyppäämässä?
Ei isojen kaupunkien lakituksissa selvinnyt puhtaalla lakilla ainakaan mun opiskeluaikoinani.
Aion käyttää. On vielä puhdaskin.
Juu laitetaan me vanhat ja perheen nuoriso lakit päähän nyt kun heilläkin omansa.
En oikein tiedä, missä lakkini on.
En, menee hoitaessa muuttoa vappu.