Miten pestä ikkuna nopeasti ja huomaamattomasti ettei naapurit kyttää`??
Kommentit (67)
Mitä väliä vaikka naapurit kyttäisivät. Ehkä ovat kateellisia puhtaista ikkunoistasi.
Vierailija kirjoitti:
Pese yöllä.
Iiik. En pysty!!! Jos joku näkee tuon niin ajattelee varmasti, että tässä on jotain todella hämärää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pese yöllä.
Iiik. En pysty!!! Jos joku näkee tuon niin ajattelee varmasti, että tässä on jotain todella hämärää.
Ap
Älä pese ollenkaan. En ole eläessäni pessyt yhtään ikkunaa.
Mies45
Muuta sellaiseen paikkaan jossa naapuri ei ole näköetäisyydellä. Minä voin pestä ikkunat vaikka keskellä päivää alasti, eikä ole pelkoa, että kukaan näkisi.
Eli häpeät itseäsi niin paljon ettei kukaan saisi nähdä sinua. Todella surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pese yöllä.
Ap
Älä pese ollenkaan. En ole eläessäni pessyt yhtään ikkunaa.
Mies45
Etkä tehnyt paljon muutakaan.
Kivaa puuhaa. Ihanaa kun puhtaat ikkunat. MITÄ VÄLIÄ VAIKKA KOKO MAAILMA KYTTÄISI. LAITA NÄYTELMÄ PYSTYYN NIILLE JA SANO ETTÄ TEKEVÄT VIDEON SIITÄ MITEN IKKUNAT PESTÄÄN SIELLÄ MISSÄ ASUT.
Vai oletko esittänyt upporikasta ja kun joudutkin itse pesemään ikkunat etkä tilaa ikkunanpesuihmistä niin valheessa eläminen paljastuu ja naapurit vähintään ihmettelee. Sitä se valheessa eläminen tuottaa... AHDISTUSTA...
Kolmen huoneen kämpän + parvekelasit ikkunanpesu noin 180 e ja 2-3 tuntia. TILAA!
Pese ensin rauhassa sisäpinnat jolloin sinulle vaikein osuus eli ulkopinnan pesu jää toiselle päivälle ja senhän nyt sutaisee hetkessä.
Ota ilo irti tilanteesta. Pue päälle minihame (etenkin jos olet mies) ja verkkosukkahousut, sekä todella antava toppi. Jos ei ole yläosassa täytettä omasta takaa, niin kanafileet auttaa (ne silikoniset). Kietaise päähän huivi sillä tavalla 50-luvun tyylisesti. Istu välillä ikkunalaudalla ja imeskele tikkaria, tai juo pillillä pullosta jotain vaaleanpunaista juomaa.
Mitä VTTUA mä just luin! Pistä nyt hyvä ihminen hanttiin tuolle ahdistuksellesi äläkä jätä asioita sen takia tekemättä! Tämä kaikella rakkaudella oikeasti, sua ahdistaa vaan enemmän mitä enemmän jätät tekemättä
Unohda homma. Kyllä se kohta jokupäivä sataa poikittain
Se on kyllä ahdistavaa kun ei tiedä tarkkaileeko joku takaapäin että mitä teen ja miten sen teen. Jopa ohikulkevat autot häiritsee jos menevät liian hiljaa. Sitä haluaisi ihan rauhassa ilman mitään ylimääräisiä silmäpareja tehdä tuollaisia tavallisia kodin askareita kuten ikkunanpesu.
Eikö ole hyvä että kyttää niin ei käy kun venäjällä ikkunahommat
Meidän kyttäävä ex-naapuri huomasi kyllä kun pesin ikkunoita ja tuli vinoilemaan (toivottavasti) että minun pitäisi pestä hänenkin ikkunansa. Näin meni 5 vuotta, kunnes muutti pois. Ei se sillain häirinnyt tavallaan totuin siihen, viimevuonna melkein ikävöin sitä keskustelua.
Miksi hävetä ikkunanpesua javielä vähemmän jos naapuri näkee.
Aamuyöllä on vähiten liikennettä