Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi on väärin antaa miehelle seksiä aina kun hän sitä haluaa

Vierailija
28.04.2024 |

Tarkoitan nyt omalle miehelle eikä kellekään random ukolle:D

Aina ei tarvitse olla yhdyntää, annan silloin suuhoitoa. Parisuhde voi hyvin ja ei ole mitään kireyttä tai vääntöä mistään asiasta. Mies tuleekin niin nopeasti että sen hoitaa siinä muun tekemisen ohella. Ei vaadi paljon parisuhteen kunnossa pito.

Kommentit (207)

Vierailija
41/207 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti se on väärin, koska nainen valitsee silloin itse haluta olla mieliksi. Jotkut haluaa senkin olevan huono asia, valta kun sattumoisin on silloin juurikin naisella ja sehän ei naisvihaajille sovi.

Vierailija
42/207 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sanonut miehelle että saa ottaa minut milloin tahansa. Olen varmaan myös h u o r a 😆 En tee koskaan aloitetta mutta mies tietää että olen sillä tuulella kun pukeudun erityisen viettelevästi ja siten että vaate on helposti riisuttavissa. Kaikilla on omat juttunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/207 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole väärin, jos itsekin haluaa.

Vaimon/miehen pakottaminen seksiin kun ei halua on väärin

Vierailija
44/207 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajahan ei nimenomaan halua vaan tarjoilee jotain kädenlämpöistä käsihoitoa samalla kun katsoo telkkaria. 

Vierailija
45/207 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että monella naisella on matalampi libido kuin miehillään. Minä annan aina, paitsi jos on fyysisesti oikein paha olo. Ehkä pari kertaa vuodessa kieltäydyn ja yli 10 vuotta on oltu yhdessä. 

Vierailija
46/207 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajahan ei nimenomaan halua vaan tarjoilee jotain kädenlämpöistä käsihoitoa samalla kun katsoo telkkaria. 

Ap myös sanoo nauttivansa siitä kun tekee toiselle hyvää, miksei samalla siinä TV:täkin katso jos jokin hyvä ohjelma menossa. Sama kuin ottaisi toisen kainaloon. Ei sitä silti tarvitse lopettaa sitä toista tekemistä.

Vierailija
47/207 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että monella naisella on matalampi libido kuin miehillään. Minä annan aina, paitsi jos on fyysisesti oikein paha olo. Ehkä pari kertaa vuodessa kieltäydyn ja yli 10 vuotta on oltu yhdessä. 

Alkuhuumassa naisen libido voi olla samanlainen kuin miehelläkin ja tämä valitettavasti sitten laskee kun suhde arkiintuu, paitsi miehellä se pysyy edelleen samana. On jotenkin väärin että miehen pitää toimia naisen halujen mukaan. Varsinkin kun alussa annetaan olettaa muuta. Eli eiköhän yleensä ne miehet alistu kun joutuvat tyytymään vähempään. Naiset sen päättää milloin seksiä on tarjolla.

Vierailija
48/207 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuhuumassa naisen libido voi olla samanlainen kuin miehelläkin ja tämä valitettavasti sitten laskee kun suhde arkiintuu, paitsi miehellä se pysyy edelleen samana. On jotenkin väärin että miehen pitää toimia naisen halujen mukaan. Varsinkin kun alussa annetaan olettaa muuta. Eli eiköhän yleensä ne miehet alistu kun joutuvat tyytymään vähempään. Naiset sen päättää milloin seksiä on tarjolla.

Onko sinusta siis 10 vuotta vielä suhteen alkuhuumaa vai ymmärsinkö väärin? 

Vierailija
49/207 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaako ap miehesi aina sinulle, kun haluat, myös suuhoitoja, vai onko taas kerran yksipuolista tämä antaminen parisuhteessa?

Minun harvemmin tekee mieli. En syty itsestään, vaatii kosketusta ensin.

Ap

Tekeekö miehesi sinulle muita ekstrapalveluksia sitten kompensoimaan, esim. hieroo jalkojasi tai niskaasi, laittaa herkkuruokiasi yms.?

Kyllä! Mies huomioi minut aina ja tekee useimmiten meillä ruoat koska on hyvä kokki. En minä hänelle tykkäisi nautintoa edes tuottaa jos olisi täysin mulkku:D

Ap

En mitään kodinhoitajaa halunnut, vaan rakastavan miehen.

Håmå se olikin.

Kaapissa. 

Alhainen teko, minkä kyllä syvällä itsessään joskus tulee ymmärtämään.

Täysi paska.

Vierailija
50/207 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju haiskahtaa hieman..tekaistulle. Kuin yks ja sama henkilö kirjoittelee saman tyyppisiä kommentteja..

Vierailija
51/207 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju haiskahtaa hieman..tekaistulle. Kuin yks ja sama henkilö kirjoittelee saman tyyppisiä kommentteja..

Jep, taitaa olla Pentti 56v Järvenpäästä

Vierailija
52/207 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettepä te näitä linkittele keskusteluihin joissa miehet ilakoivat rai*katuille ja ta*etuilke naisille. Silloin mollotatte hiljaa! Tyypillinen heterolettu, mies saa pakottaa, painostaa, olla itsekäs ja akka vain mukautuu ja miellyttää. Sitten väitätte sairaiksi teitä kritisoivia.

Miehet eivät KOSKAAN tee mitään eteenne. Miehet vetävät teitä tur*aan. Aloittajan kaltaisten lapsellisten lehmien takia kaikkia naisia esineellistetään, painostetaan seksiin ja pidetään sieluttomina leluina.

Älä ole suhteessa jos et edes omaa seksuaalisuutta. Miksi te huomionhkuiset akat olette noin epätoivoisia? Mies ei ikinä suostu mihinkään mikä ei hyödytä häntä itseään,

Oletko mies vai nainen? Jos olet nainen niin haukut itseäsi 

Vierailija
53/207 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tällä jankuttajalla on aikamoista shaissea niin tässä oli ihan fiksu pointti:

"Älä ole suhteessa jos et edes omaa seksuaalisuutta. "

Silloin ei todellakaan kannata olla suhteessa jos ei itse ole seksuaalinen ja toinen. 

Vierailija
54/207 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettepä te näitä linkittele keskusteluihin joissa miehet ilakoivat rai*katuille ja ta*etuilke naisille. Silloin mollotatte hiljaa! Tyypillinen heterolettu, mies saa pakottaa, painostaa, olla itsekäs ja akka vain mukautuu ja miellyttää. Sitten väitätte sairaiksi teitä kritisoivia.

Miehet eivät KOSKAAN tee mitään eteenne. Miehet vetävät teitä tur*aan. Aloittajan kaltaisten lapsellisten lehmien takia kaikkia naisia esineellistetään, painostetaan seksiin ja pidetään sieluttomina leluina.

Älä ole suhteessa jos et edes omaa seksuaalisuutta. Miksi te huomionhkuiset akat olette noin epätoivoisia? Mies ei ikinä suostu mihinkään mikä ei hyödytä häntä itseään,

Miksi puhuisin omasta seksielämästäni kun puhutaan seksuaalisesta väkivallasta? Sehän olisi vähintäänkin hölmöä. 

Ikävää jos miehesi ei tee mitään eteesi. Toivon että asiasi lähtevät parantumaan. 

Vierailija
55/207 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tällä jankuttajalla on aikamoista shaissea niin tässä oli ihan fiksu pointti:

"Älä ole suhteessa jos et edes omaa seksuaalisuutta. "

Silloin ei todellakaan kannata olla suhteessa jos ei itse ole seksuaalinen ja toinen. 

Siis jos toinen on, jäi vähän lause kesken.

Vierailija
56/207 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Itse olen ratkaissut ongelman käymällä ammattilaisella silloin, kun kotona ei saa. Erittäin hyvä ratkaisu! Kassit eivät kivistä, kotona on rauhallinen tunnelma ja sopu säilyy. Kaikki saavat sen verran seksiä kuin haluavat. Suosittelen kaikille muillekin.

m39

Vierailija
57/207 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap myös sanoo nauttivansa siitä kun tekee toiselle hyvää, miksei samalla siinä TV:täkin katso jos jokin hyvä ohjelma menossa. Sama kuin ottaisi toisen kainaloon. Ei sitä silti tarvitse lopettaa sitä toista tekemistä.

Olihan tuo kiva että mieskin nauttisi siitä että tekee naiselle hyvää ettei naisen tarvitsisi aina olla antaja. 2024 menossa mutta asenteet laahaa perässä, ihan naistenkin vuoksi. 

Vierailija
58/207 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Oikeasti kukaan (suomalainen) nainen ei ole tuollainen kuin aloittaja. Katkeria ja itsekkäitä pihtareita kaikki tyynni. Onneksi minulla on filippiiniläinen naisystävä. Hän ei ole feminismin pilaama, ja ymmärtää, miten mies pidetään tyytyväisenä.

Vierailija
59/207 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaako ap miehesi aina sinulle, kun haluat, myös suuhoitoja, vai onko taas kerran yksipuolista tämä antaminen parisuhteessa?

Tämä. Heterosuhteen normi taitaa edelleen olla seksuaalisesi turhautunut ja tyydyttämätön nainen. Mies tietty chillaa tyytyväisenä kassit tyhjänä kun nainen imee posket lommolla kaikki illat ja naisen some on taas ihanaa mukatäydellinenrakkaussuhdepskaa täynnä. Herätkää jo. 

Heterosuhteen normi...? Sori vaan mutta kyllä tätä lesbojenkin suhteessa näkee. Riittää kun toinen on tarpeeksi alistuva ja liian kiltti niin toinen ottaa vain oman hyödyn. Tiedän koska olen ollut se kiltti ja mikään kumppani ei ollut niin väkivaltainen, julma ja ilkeä kuin toinen nainen.

Vierailija
60/207 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän naisia jotka eivät koskaan sano ei. Ovat useimmiten ulkomaalaisia. Yksi näistä on läheinen ystäväni ja puhutaan joskus seksijutuistakin. Ei hän näytä kärsivältä ja useimmiten hän on se joka sanoo perheessä sen viimeisen sanan. Hän on todennut että seksi on kuin yksi kotityö muiden ohessa. Ja tietenkin se tehdään hyvällä fiiliksillä eikä naama mutrussa. Kysyin kerran että miten voit harrastaa seksiä jos ei huvita niin totesi koska hän rakastaa kumppaniaan ja ei se kamalaa ole.

Kuulostaa kyllä järkyttävältä, kuten moni muu seksisuorittajanaisen kommentti tässä ketjussa. Ette taida tietää nautinnosta heteroseksissä mitään. Heteroseksin orgasmivaje naisille on todellinen ongelma.

Naisten rima heteroseksin suhteen on helvetissä.