Miksi on väärin antaa miehelle seksiä aina kun hän sitä haluaa
Tarkoitan nyt omalle miehelle eikä kellekään random ukolle:D
Aina ei tarvitse olla yhdyntää, annan silloin suuhoitoa. Parisuhde voi hyvin ja ei ole mitään kireyttä tai vääntöä mistään asiasta. Mies tuleekin niin nopeasti että sen hoitaa siinä muun tekemisen ohella. Ei vaadi paljon parisuhteen kunnossa pito.
Kommentit (207)
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ajattelee vaan omia halujaan, minä ja mun halut on ihan roskaa mielestään. Vetäkööt siis käteen.
Oletko itse osallistunut miehesi valintaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaako ap miehesi aina sinulle, kun haluat, myös suuhoitoja, vai onko taas kerran yksipuolista tämä antaminen parisuhteessa?
Minun harvemmin tekee mieli. En syty itsestään, vaatii kosketusta ensin.
Ap
MIKSI OLET PARISUHTEESSA?
On aseksuaalitkin parisuhteessa vaikka itse seksiä ei tee mieli
Ei se "antaminen" aina väärin ole. Riippuu ihan ihmisistä, miten se vaikuttaa. Joillekin naisille se on helppo nopea palvelus. Toiselle taas alistava toimitus, joka etäännyttää kerta kerran jälkeen, kunnes ero on ainoa vaihtoehto. Joillekin miehille riittää, kunhan nainen antaa vaikka ei itse ole sillä tuulella. Toiset miehet taas haluavat seksiä, jossa molemmat ovat mukana täysillä.
Vaikeaa on, kun samanmielisten pitäisi löytää toisensa ja muutenkin sopia toisilleen. Itsellä kävi älytön tuuri tässä lotossa aikoinaan. Ja kyse on vain tuurista.
Ei ole väärin. Naisen velvollisuus👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Ei se "antaminen" aina väärin ole. Riippuu ihan ihmisistä, miten se vaikuttaa. Joillekin naisille se on helppo nopea palvelus. Toiselle taas alistava toimitus, joka etäännyttää kerta kerran jälkeen, kunnes ero on ainoa vaihtoehto. Joillekin miehille riittää, kunhan nainen antaa vaikka ei itse ole sillä tuulella. Toiset miehet taas haluavat seksiä, jossa molemmat ovat mukana täysillä.
Vaikeaa on, kun samanmielisten pitäisi löytää toisensa ja muutenkin sopia toisilleen. Itsellä kävi älytön tuuri tässä lotossa aikoinaan. Ja kyse on vain tuurista.
Kiitoksia parhaimmasta viestistä koko keskustelussa. Taisin minäkin voittaa aikoinaan lotossa:)
Hyvää vappua ja kevättä kaikille
Ap
Väärää on se jos tyydytät vain oman miehesi. Sen verran pitäisi olla yhteisöllisyyttä että tekisit saman muillekin halukkaille.
Näin miehenä on sanottava että ns. velvollisuus-seksi on aika tylsää. Spontaani suihinotto taas voi olla jees.