FBI pysäytti taas Trumpin salamurhan. Miksi oikeisto vihaa Trumpia?
Kommentit (19)
Äiti käräytti poliisille, anna mun kaikki kestää... Todella ammattimaista suunnittelua.
Eli Trump on siis vasemmiston agentti, jos oikeisto yrittää salamurhata?
Eiköhän tässä ole taas klassinen false flag -operaatio. Jokainen vassarinarkkari on Suomessakin persu heti kun jää kiinni.
Varmaan tästäkin Trump ja maga saa jotenkin väännettyä syyn Bidenille, Obamalle ja demokraateille :D
No tämä nyt selittää ihan kaiken mitä äärioikeisto touhuilee:
https://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/0956797611421206
Ne ovat matalaälyistä porukkaa, joka ei ole looginen vaan möyhää TUNTEELLA. Kts. persut.
Vierailija kirjoitti:
Eli Trump on siis vasemmiston agentti, jos oikeisto yrittää salamurhata?
Eiköhän tässä ole taas klassinen false flag -operaatio. Jokainen vassarinarkkari on Suomessakin persu heti kun jää kiinni.
Republikaanit haluaa jonkun täysirkisen Trumpin tilalle ennen kuin maa on tuhottu.
Vierailija kirjoitti:
Äiti käräytti poliisille, anna mun kaikki kestää... Todella ammattimaista suunnittelua.
Tiedoksesi, rikolliset jäävät yleensä kiinni, koska ovat täysiä tonttuja, ei siksi, että viranomaiset olisivat erityisen kyvykkäitä. Lisäksi oikeistolaisia nyt ei älystään tunneta🤭🤭
Miksi (maailmanparas) tiedustelu ei tiennyt mitään vaan äidin piti tehdä työt?
Se mullakin kävi mielessä, kun niitä pippaloita järjestettiin, että aiotaankohan Trump taas koittaa salamurhata. Ja kyllä vain.
On se kyllä karmeaa, että jotkut katsoo oikeudekseen yrittää saada toisia hengiltä. Mutta jos kerran tavallisetkin ihmiset sitä keskenään harrastaa, niin ei kai sitä nyt ihmetellä pidä, jos joku poliittiseen johtajaan sellaista intoa kohdistaa.
No, Epstein -asiakirjijen julkaisun takaraja lähestyy, se on 2.7. Eli näitä spektaakkeleja tullaan näkemään jatkossakin, joka vie huomion muualle. Eiköhän Yhdysvallat iske vielä Iraniin. Trump on nurkkaan ajettu ja kaatuva linnake, joka pitää epätoivoisesti kiinni vallastaan. Suosio on niin huono, että välivaaleissa tullaan hötkyyttämään huolella, ja silloin Trumpin valta päättyy. Nimellisesri hän toki on lopoukautensa ajan vielä presidentti, mutta kongressi tulee tekemään hänen elämästään vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi (maailmanparas) tiedustelu ei tiennyt mitään vaan äidin piti tehdä työt?
Naisten pitää aina kasvattaa kurittomat nulikat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi (maailmanparas) tiedustelu ei tiennyt mitään vaan äidin piti tehdä työt?
Koska oikeasti he eivät ole mitenkään kyvykkäitä, vaikka muuta väittävät, ainoastaan rikolliset ovat vielä umpisurkeampia tapauksia. Toivottavasti tämä ei tule enää kenellekään yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Äiti käräytti poliisille, anna mun kaikki kestää... Todella ammattimaista suunnittelua.
"Moikka äiti, mä käyn ampumassa pressan"🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi (maailmanparas) tiedustelu ei tiennyt mitään vaan äidin piti tehdä työt?
Naisten pitää aina kasvattaa kurittomat nulikat.
Kasvattakaa ne oikein.
Lupasi halpaa bensaa ja autotehtaille töitä. Mitta tekeekin miljardi diilejä itselleen, sukulaisilleen ja kavereilleen Kannattajat pettyivät.
Kaikkihan sitä vihaa, mukaanlukien Melania. Eräät aiemmin hartaasti Trumpin persettä nuolleet persutkin on nykyään hiljaa.
Vieläköhän Jussi Halla-ahon mielestä Trumpin uudelleenvalinta on parasta ikinä?
No, miksi kyseistä sekoboltsia nyt yleensä vihataan?