Sinä maksat jatkossa Sanoma Oy:lle 5 euroa siitä, että yksityisiä tietojasi ei myydä netin mainoskauppapaikoilla
Mutta se on pieni summa Hesarin sisällöstä. Itse olen tilannut kotiin hesaria jo vuoden 2000 alusta ja maksanut vain yli 10 000 euroa näistä tärkeistä uutisista.
Kommentit (17)
Käytät oikeita selaimia, asetuksia ja lisäosia niin Heserinkin mainokset pysyy aisoissa.
En maksa ja moiset telemetria temput estetty
Iltalehtikin vaatii maksua jos haluat selata juttuja hyväksymättä evästeitä. Jääpä selaamatta. IS toimii edelleen ja toisaalta aika väsyneitä alkaa jo olla ip lehtien jutut ja otsikot ja journalismin taso.
En ole enää kuukausiin käynyt Iltalehdessä käyttöehtojen takia.
Teidän tietonne ovat jo Yhdysvalloissa ja Kiinassa. Miksi te pelkäätte hyväksyä jotkut Iltalehden tai Hesarin evästeet?
Vierailija kirjoitti:
Teidän tietonne ovat jo Yhdysvalloissa ja Kiinassa. Miksi te pelkäätte hyväksyä jotkut Iltalehden tai Hesarin evästeet?
Kiinalaiset tai jenkkiläiset ei haittaa vaikka ne on kyllä valittaneet siitä että en saa runkata alasti älytelkkarin edessä isoa kulliani
Vierailija kirjoitti:
Iltalehtikin vaatii maksua jos haluat selata juttuja hyväksymättä evästeitä. Jääpä selaamatta. IS toimii edelleen ja toisaalta aika väsyneitä alkaa jo olla ip lehtien jutut ja otsikot ja journalismin taso.
Totta, jopa venäjän propaganda ei enää pärjää IS:lle.
Ensinnäkin myydään joka tapauksessa kun katsotaan miten noi mainosspämmijät ostaa jatkuvasti monestakin paikasta sitä yksityistietoa kohdentaakseen mainoksia. Toiseksi metat ja muutama muukin firma tekee liki koko bisneksensä myymällä tietojasi eri suuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin myydään joka tapauksessa kun katsotaan miten noi mainosspämmijät ostaa jatkuvasti monestakin paikasta sitä yksityistietoa kohdentaakseen mainoksia. Toiseksi metat ja muutama muukin firma tekee liki koko bisneksensä myymällä tietojasi eri suuntiin.
Jaa, ensin viedään rahat ja silti myydään...
Vierailija kirjoitti:
Sen mainospaskan takia
Ei, en maksa. En edes persettäni pyyhkisi hesarilla.
Vierailija kirjoitti:
En ole enää kuukausiin käynyt Iltalehdessä käyttöehtojen takia.
Yksi idiootti koittaa jakaa niitä linkkejään tänne avattavaksi.
Mulla ei näy mainokset millään sivuilla. Poikani teki puhelimeeni jonkun eston.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli viikonloppu Hesari välillä silloin kun oli vielä oikeaa paperia. En kyllä lukenut, mutta käytin sytykkeenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli viikonloppu Hesari välillä silloin kun oli vielä oikeaa paperia. En kyllä lukenut, mutta käytin sytykkeenä.
Isäni tilasi aikoinaan sitä lakanaa. Jostain syystä lukikin sen aina. Ehkä siinä on joskus ollut jotain luettavaakin, mutta toi sytyke lienee aina ollut sen arvokkain ominaisuus. Hyvin saa saunan tulipesän syttymään ja sytykettä on runsaasti.
Enpäs! Kun en Ole Minkään lehden Tilaaja! ja voin ilmaiseksi lukea Sanomalehti Kalevan ,Iisalmen Sanomat, Keski- Suomalaisen , Maaseudun
Tulevaisuuden , ja tämän mainoksia täynnä olevan Hesarin Kirjastossa, myös netissä omalla kirjasto kortin tunnuksella ja kirjastosta saadulla salasanalla voiin myös katsoa elokuvia ja tilata e- kirjoja
Ilmaiseksi!
Myös Paikallislehden näen ilmaiseksi, joka on Yhteistyössä Sanomalehti Kalevan kanssa.
En ole maksanut mitään kenellekään.