Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffit pilalla. Mies nolasi minut kaverinsa edessä

Vierailija
27.04.2024 |

Menimme miehen kanssa elokuviin. Kas, sielläpä olikin yksi miehen kaveri myös, jonka en tiennyt olevan siellä. Mies meni kaverinsa viereen istumaan, juttelivat niitä näitä ja sitten mies esitteli meidät. 

He eivät ilmeisesti olleet sopineet tapaamistaan varsinaisesti etukäteen, mutta hetkeä ennen leffaa olivat viestitelleet ja todenneet olevansa menossa katsomaan samaa leffaa. Minulle tästä ei kerrottu mitään. 

Tilanne oli vaivaannuttava, koska luulin kyseessä olevan miesystäväni ja minun keskinäiset treffit. Toki tiedän, että elokuvateatteri on julkinen paikka ja siellä voi törmätä keneen tahansa, mutta en silti halua joutua yllätetyksi tuolla tavalla. Kyseessä oli pienen paikkakunnan pieni leffateatteri, eli paikat olivat vapaavalintaiset. 

Pitääkö seurustelukumppanin kavereihin ja tuttuihin tutustua, ja pitääkö heidän kanssaan jutella? Olen melko yksityinen ihminen enkä ole kovin innostunut tutustumaan muihin. Lisäksi tuntuu, että miehen kaverin läsnäolo pilasi treffimme. Olisin halunnut olla rauhassa, mutta minut yllätettiin ikävällä tavalla.  Tunnen itseni nolatuksi. Ylireagoinko? 

Kommentit (233)

Vierailija
81/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseesi: Kyllä, ylireagoit.

Vierailija
82/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolison kaveriin ei ole pakko tutustua. Ihme vänkäämistä ketjussa.

Ei niin mutta kaipa sitä kaveria voi ohimennen tervehtiä jos tulee vastaa elokuvateatterissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies sanoi kun otit asian puheeksi?

Sanoi, että eihän tuo nyt niin iso juttu ollut tms. Ei oikein syntynyt kunnon keskustelua. 

- ap

Vierailija
84/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikänne?

Vierailija
85/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olikin kaverille antanut ymmärtää, että on tulossa leffaan hänen seuraksi. Kaveri sitten ollut yllättynyt, kun onkin nainen mukana.

Vierailija
86/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä sinä selviät ja pääset eteenpäin...

Vierailija
87/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies olikin kaverille antanut ymmärtää, että on tulossa leffaan hänen seuraksi. Kaveri sitten ollut yllättynyt, kun onkin nainen mukana.

Kaverinsa kuulemma tiesi, että minä olin tulossa sinne myös. 

- ap

Vierailija
88/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda jo, ollutta ja mennyttä. 

Vierailija
89/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelit olevasi yksinomainen huomion kohde, ja sait primitiivireaktion kun näin ei käynytkään. 

Vierailija
90/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus kysymykseesi: Kyllä, ylireagoit.

Vastaus: Ei et ylireagoinut.

Kaverille voi sanoa moi, vaihtaa muutaman sanan ja sit keskittyä treffiseuraan. Mies selkeästi haluaa kaveriaan enemmän kuin sua eli vaihtoon vain. En minä tuollaista miestä ainakaan haluaisi.

Vierailija
91/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🐷

Vierailija
92/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tossa ole mitään ongelmallista. On vaan tiettyjä heppuja joiden kanssa menet vaikka Inarin torilla ja yht'äkkiä tokaisevat Rami perkele no mitäs sinä täällä eli he törmäävät kaikkialla tuttuihin, puolituttuihin ja niiden neljäsosiin. Eri asia jos miehesi jäisi höpöttelemään kaverinsa kanssa jättäen sinut toissijaiseksi ulkopuolelle. Sen kuin äänestää jaloillaan ja kävelee pois. Meissä miehissä on monenlaista junttia ja ei me opita ellei meitä opeteta....

Vierailija
93/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis miehen kaveri tiesi, että minä olen tulossa elokuviin. 

Törmään toisinaan tuohon, että miehet ovat kiusaantuneita seurassani (kuten tämä miesystäväni kaveri). Tuota käytöstä on silloinkin, vaikka itse yrittäisin olla miten kohtelias, asiallinen ja neutraali. Yritän olla välittämättä, mutta oudolta se tuntuu. 

- ap 

Vierailija
94/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tossa ole mitään ongelmallista. On vaan tiettyjä heppuja joiden kanssa menet vaikka Inarin torilla ja yht'äkkiä tokaisevat Rami perkele no mitäs sinä täällä eli he törmäävät kaikkialla tuttuihin, puolituttuihin ja niiden neljäsosiin. Eri asia jos miehesi jäisi höpöttelemään kaverinsa kanssa jättäen sinut toissijaiseksi ulkopuolelle. Sen kuin äänestää jaloillaan ja kävelee pois. Meissä miehissä on monenlaista junttia ja ei me opita ellei meitä opeteta....

Minä nimenomaan jäin ulkopuolelle. Luulin, että luvassa olisi minun ja miesystäväni kahdenkeskinen ilta, mutta eipä sitten ollutkaan. 

- ap

Vierailija
95/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas provo... Palsta on täynnä trolleja nykyään. Ei kukaan normaali ihminen tuollaista kirjoita tänne.

Itseasiassa minä ajattelen samalla tavalla kuin ap. En tiennyt, että meitä on enemmänkin. Ei jokainen ajattele kuin sinä eivätkä kaikki "oudot" ole trolleja. 

Vierailija
96/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas provo... Palsta on täynnä trolleja nykyään. Ei kukaan normaali ihminen tuollaista kirjoita tänne.

Itseasiassa minä ajattelen samalla tavalla kuin ap. En tiennyt, että meitä on enemmänkin. Ei jokainen ajattele kuin sinä eivätkä kaikki "oudot" ole trolleja. 

Täähän se ois. Ihan skitsofrenia-kortti nostetaan ilmaan. 

Vierailija
97/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap esitit asiasi täällä hiukan kärjekkäästi, mutta kyllä minäkin ottaisin itseeni, jos olisin olettanut meneväni miehen kanssa kahdestaan leffatreffeille ja mies sitten nykäisisi yllärinä siihen jonkun kaverinsa kolmanneksi pyöräksi. Totta kai, jos näkee kaverin sattumalta, moikataan ja jos et ollut häntä ennen tavannut, niin esittely kuuluu ihan normaaleihin käytöstapoihin. Olisin ollut itse kovin pahoillani, jollei mieheni olisi esitellyt minua kavereilleen seurusteluaikana ja miettinyt, onko se mun kanssa ollenkaan vakavissaan  Ja introvertti olen, enkä ole miehen kavereiden kanssa juurikaan tekemisissä, toki moikkaan ja vaihdan kuulumiset, jos jossain sattumalta heitä tapaan.

Vierailija
98/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. On oikeastaan mielenkiintoista, että moni tässä ketjussa sanoo "niin nyt vain täytyy toimia" perustelematta sen kummemmin, miksi näin on. 

Minua on tässä ketjussa myös haukuttu töykeäksi, epäsosiaaliseksi ja autistiksi. Epäsosiaalinen olen kyllä mutta en tiedä, olenko autismin kirjolla. Muutama kirjoittaja myös tuntuu sekoittavan tämän ketjun sekä tuon kuvaamani tilanteen keskenään. Olen tuonut tässä ketjussa esille kontroversaalisia ja epäsosiaalisia ajatuksia, mutta se ei kerro mitään siitä, miten tuolla leffateatterissa toimin. Kuten jo sanoinkin, olin asiallinen. Siitäkin huolimatta moni vihjailee, että tein tilanteessa jotain väärää (vaikka tein parhaani) tai että olen kamala ihminen muuten. 

Itse asiassa olen koko elämäni ajan saanut sellaisia viestejä, että toimin väärin tai olen vääränlainen. Tuollaista palautetta tulee silloinkin, kun omasta mielestäni käyttäydyn kohteliaasti, neutraalisti ja asiallisesti. Ei, en möläyttele asiattomuuksia enkä ole epäkohtelias muutenkaan. Koko minun olemassaoloni saa ihmiset provosoitumaan. Läsnäoloni ärsyttää ihmisiä, vaikka en tekisi tai sanoisi mitään. 

Ehkä sitten olen autistinen, en tiedä. 

- ap

Vierailija
99/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda se tyyppi. Mee treffeille jonkun toisen kanssa.

Vierailija
100/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ap esitit asiasi täällä hiukan kärjekkäästi, mutta kyllä minäkin ottaisin itseeni, jos olisin olettanut meneväni miehen kanssa kahdestaan leffatreffeille ja mies sitten nykäisisi yllärinä siihen jonkun kaverinsa kolmanneksi pyöräksi. Totta kai, jos näkee kaverin sattumalta, moikataan ja jos et ollut häntä ennen tavannut, niin esittely kuuluu ihan normaaleihin käytöstapoihin. Olisin ollut itse kovin pahoillani, jollei mieheni olisi esitellyt minua kavereilleen seurusteluaikana ja miettinyt, onko se mun kanssa ollenkaan vakavissaan  Ja introvertti olen, enkä ole miehen kavereiden kanssa juurikaan tekemisissä, toki moikkaan ja vaihdan kuulumiset, jos jossain sattumalta heitä tapaan.

Kiitos! 

- ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi