Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffit pilalla. Mies nolasi minut kaverinsa edessä

Vierailija
27.04.2024 |

Menimme miehen kanssa elokuviin. Kas, sielläpä olikin yksi miehen kaveri myös, jonka en tiennyt olevan siellä. Mies meni kaverinsa viereen istumaan, juttelivat niitä näitä ja sitten mies esitteli meidät. 

He eivät ilmeisesti olleet sopineet tapaamistaan varsinaisesti etukäteen, mutta hetkeä ennen leffaa olivat viestitelleet ja todenneet olevansa menossa katsomaan samaa leffaa. Minulle tästä ei kerrottu mitään. 

Tilanne oli vaivaannuttava, koska luulin kyseessä olevan miesystäväni ja minun keskinäiset treffit. Toki tiedän, että elokuvateatteri on julkinen paikka ja siellä voi törmätä keneen tahansa, mutta en silti halua joutua yllätetyksi tuolla tavalla. Kyseessä oli pienen paikkakunnan pieni leffateatteri, eli paikat olivat vapaavalintaiset. 

Pitääkö seurustelukumppanin kavereihin ja tuttuihin tutustua, ja pitääkö heidän kanssaan jutella? Olen melko yksityinen ihminen enkä ole kovin innostunut tutustumaan muihin. Lisäksi tuntuu, että miehen kaverin läsnäolo pilasi treffimme. Olisin halunnut olla rauhassa, mutta minut yllätettiin ikävällä tavalla.  Tunnen itseni nolatuksi. Ylireagoinko? 

Kommentit (233)

Vierailija
61/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai siis teidän mielestänne on täysin ok jättää seurustelukumppani huomiotta treffeillä ja keskittyä siihen kaveriin? Ja teidän mielestänne on ok tunkea pariskunnan seuraan kolmanneksi pyöräksi? Minulta ei kysytty, haluanko ylipäätään jutella tuon tyypin kanssa. En halunnut. Koen, että hänen läsnäolonsa pilasi treffimme. Miesystäväni oli yhtä lailla mukana treffien pilaamisessa. 

- ap

Jos kaveri istui valmiiksi penkissä ja miesystäväsi meni hänen viereensä istumaan, niin ei tuo kaveri tunkenut yhtään mihinkään.

Miesystäväni pilasi treffimme lyöttäytymällä kaverinsa seuraan. Meidän olisi pitänyt mennä muualle istumaan. 

- ap

No miksi sitten kirjoitit, että "teidän mielestänne on ok tunkea pariskunnan seuraan kolmanneksi pyöräksi?".

Vierailija
62/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo nyt sitten niin kamalaa, jos kerran seurustelette, eikä kyseessä olleet mitkään ensitreffit.

Kyllä se on kamalaa. Minulle ei kerrottu etukäteen, että joudun tapaamaan miehen kaverin, vaikka mies ilmeisesti tiesi kaverinsa olevan siellä. Enkä halunnut puhua sille kaverille, mutta käytännössä oli pakko moikata, koska miesystäväni esitteli meidät. Lisäksi koen, että jäin tilanteessa täysin syrjään, koska miesystäväni kohdisti kaiken huomion kaveriinsa. 

- ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki olettaisi että treffeillä keskitytään siihen treffikumppaniin eikä kaveriin. 

Vierailija
64/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai siis teidän mielestänne on täysin ok jättää seurustelukumppani huomiotta treffeillä ja keskittyä siihen kaveriin? Ja teidän mielestänne on ok tunkea pariskunnan seuraan kolmanneksi pyöräksi? Minulta ei kysytty, haluanko ylipäätään jutella tuon tyypin kanssa. En halunnut. Koen, että hänen läsnäolonsa pilasi treffimme. Miesystäväni oli yhtä lailla mukana treffien pilaamisessa. 

- ap

Jos kaveri istui valmiiksi penkissä ja miesystäväsi meni hänen viereensä istumaan, niin ei tuo kaveri tunkenut yhtään mihinkään.

Miesystäväni pilasi treffimme lyöttäytymällä kaverinsa seuraan. Meidän olisi pitänyt mennä muualle istumaan. 

- ap

No miksi sitt

Ehkä sitten kirjoitin väärin. Miesystäväni oli suurempi tekijä treffien pilaamisessa, suurempi kuin kaverinsa. 

- ap

Vierailija
65/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo nyt sitten niin kamalaa, jos kerran seurustelette, eikä kyseessä olleet mitkään ensitreffit.

Kyllä se on kamalaa. Minulle ei kerrottu etukäteen, että joudun tapaamaan miehen kaverin, vaikka mies ilmeisesti tiesi kaverinsa olevan siellä. Enkä halunnut puhua sille kaverille, mutta käytännössä oli pakko moikata, koska miesystäväni esitteli meidät. Lisäksi koen, että jäin tilanteessa täysin syrjään, koska miesystäväni kohdisti kaiken huomion kaveriinsa. 

- ap 

Eikö siellä leffateatterissa sitä paitsi katsota elokuvaa eikä vieressä istujia? Tietysti mies teki vähän tökerösti, jos olitte treffeillä ja hän lyöttäytyi kaverinsa seuraan, mutta jos olette pariskunta jo muutenkin, niin mitä se nyt sitten haittaa jos vähän kaverin kanssa juttelee. 

Vierailija
66/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylireagoit. Tietenkin treffeillä olisi fiksua keskittyä siihen treffikumppaniin eikä jäädä muiden kanssa suustaan kiinni (siinä suhteessa miesystäväsi käyttäytyi tökerösti), mutta on ihan normaalia tervehtiä ja keskustella, jos tulee joku kaveri vastaan. Jos teistä tulee pari, niin ne miehen kaverit ovat myös sinun kaveripiiriäsi - tietysti sinun tulee heihin tutustua ja jutella heidän kanssaan.

Kuka on keksinyt, että puolison tai seurustelukumppanin kavereihin täytyy tutustua? En minä halua. Eikä tuo miehen kaverikaan näyttänyt olevan tilanteesta innoissaan, näytti olevan vaivaantunut kun meidät esiteltiin. 

- ap

Vierailija
67/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään tylsempää treffipaikkaa kuin leffateatteri? Pari tuntia istutaan hiljaa vierekkäin.

Vain kauhuleffat käyvät uuden treffikumppanin kanssa tapaamiseen, koska silloin voi luontevasti ottaa käsikontaktia jännässä paikassa, jos vetovoimaa löytyy. Muutoin käyn mieluummin yksin tai pitkäaikaisen kumppanin kanssa, jolloin voi valita mieleisensä leffan (ei kauhua) ja on ihan luontevaa olla ja voi keskittyä ja nauttia elokuvasta toisenkin kanssa. Ja se kädestä pitäminenkin on ihan sallittua ilman jännitystä siitä onko se ok.

M44

Vierailija
68/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylireagoit. Tietenkin treffeillä olisi fiksua keskittyä siihen treffikumppaniin eikä jäädä muiden kanssa suustaan kiinni (siinä suhteessa miesystäväsi käyttäytyi tökerösti), mutta on ihan normaalia tervehtiä ja keskustella, jos tulee joku kaveri vastaan. Jos teistä tulee pari, niin ne miehen kaverit ovat myös sinun kaveripiiriäsi - tietysti sinun tulee heihin tutustua ja jutella heidän kanssaan.

Kuka on keksinyt, että puolison tai seurustelukumppanin kavereihin täytyy tutustua? En minä halua. Eikä tuo miehen kaverikaan näyttänyt olevan tilanteesta innoissaan, näytti olevan vaivaantunut kun meidät esiteltiin. 

- ap

Kai olet sanonut kumppanillesi, ettet halua tutustua hänen kavereihinsa?

Vierailija
69/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ennemminkin voisi sanoa, että sinä nolasit miehesi hänen kaverinsa edessä käyttäytymällä töykeästi ja epäsosiaalisesti. Ei sinua tuossa ole nolattu millään tavalla.

Itse asiassa moikkasin miehen kaveria ja olin täysin asiallinen muutenkin. 

- ap

Vierailija
70/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Oli tuo varmasti ärsyttävää, mutta missä kohtaa se nolaaminen tapahtui?

Miesystäväni tavallaan pakotti minut juttelemaan kaverinsa kanssa esitellessään meidät. Tilanne oli tosi vaivaannuttava. Tuskin se kaverikaan minulle halusi jutella. 

- ap

No kun sellainen esittely nyt vaan kuuluu hyviin tapoihin. Eihän siinä tarvitse mitään muuta sitten sanoa kun Hei tai Moi.

Vierailija
71/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
72/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ennemminkin voisi sanoa, että sinä nolasit miehesi hänen kaverinsa edessä käyttäytymällä töykeästi ja epäsosiaalisesti. Ei sinua tuossa ole nolattu millään tavalla.

- ap

Kaikki meni siis hyvin. Eihän se kaveri kuitenkaan teidän kanssanne jatkanut iltaa enää leffan jälkeen.

Vierailija
73/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap 

Niin. Tämä kaveri on selkeästi mielenkiintoisempaa seuraa. Oletko miettinyt, miksi näin kävi? 

Vierailija
74/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin keran ravintolassa naisen kanssa treffeillä ja se huomasin kaverin siellä. Tilattiin ruoka ja se meni juttelee sille ja jutteli 50 minuuttia vaikka ruoka tuotiin pöytään ajat sitten. Söin siinä yksin ja kun olin syönyt niin se tuli takas pöytään. Nousin siitä ja sanoin kiitos vaan ja heitin 20 euroa siihen ja sanoin maksa lasku ja lähdin kotiin.

Vierailija
75/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Kaikki meni siis hyvin. Eihän se kaveri kuitenkaan teidän kanssanne jatkanut iltaa enää leffan jälkeen.

Ei se mennyt hyvin. Miehen kaveri oli selvästi kiusaantunut. Itselleni jäi outo fiilis tuosta illasta sekä tunne että tein jotain väärin, vaikka olin ihan asiallinen. 

Miksi tuo yksi kirjoittaja syyttää minua epäsosiaalisesta käytöksestä? 

- ap

Vierailija
76/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies on nolo. Treffeillä kaveria voi moikata ja vaihtaa muutaman sanan. Muuten keskitytään treffikumppaniin.

Vierailija
77/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jos panokaverin ystäviin ei halua tutustua varsinkaan pienellä paikkakunnalla , mutta kyllä seurustelukumppanin ystävät on ihan normaalia esitellä . 

Vierailija
78/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies sanoi kun otit asian puheeksi?

Vierailija
79/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne oli minulle epämukava, mutta silti moikkasin miehen kaveria, olin asiallinen ja muutenkin tein parhaani. En ollut töykeä. 

- ap

Vierailija
80/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison kaveriin ei ole pakko tutustua. Ihme vänkäämistä ketjussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan