Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffit pilalla. Mies nolasi minut kaverinsa edessä

Vierailija
27.04.2024 |

Menimme miehen kanssa elokuviin. Kas, sielläpä olikin yksi miehen kaveri myös, jonka en tiennyt olevan siellä. Mies meni kaverinsa viereen istumaan, juttelivat niitä näitä ja sitten mies esitteli meidät. 

He eivät ilmeisesti olleet sopineet tapaamistaan varsinaisesti etukäteen, mutta hetkeä ennen leffaa olivat viestitelleet ja todenneet olevansa menossa katsomaan samaa leffaa. Minulle tästä ei kerrottu mitään. 

Tilanne oli vaivaannuttava, koska luulin kyseessä olevan miesystäväni ja minun keskinäiset treffit. Toki tiedän, että elokuvateatteri on julkinen paikka ja siellä voi törmätä keneen tahansa, mutta en silti halua joutua yllätetyksi tuolla tavalla. Kyseessä oli pienen paikkakunnan pieni leffateatteri, eli paikat olivat vapaavalintaiset. 

Pitääkö seurustelukumppanin kavereihin ja tuttuihin tutustua, ja pitääkö heidän kanssaan jutella? Olen melko yksityinen ihminen enkä ole kovin innostunut tutustumaan muihin. Lisäksi tuntuu, että miehen kaverin läsnäolo pilasi treffimme. Olisin halunnut olla rauhassa, mutta minut yllätettiin ikävällä tavalla.  Tunnen itseni nolatuksi. Ylireagoinko? 

Kommentit (233)

Vierailija
21/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit ehdottanut kolmen kimppaa leffan jälkeen. Ryhmässä on voimaa.

Ei mitään leffan jälkeen, vaan blowjob molemmille leffan aikana.

Vierailija
22/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jotenkin aivan epäsosiaalinen? Ole itsesi kotona ja anna miesystävän mennä omia menojaan, jos elämä on noin vaikeaa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai siis teidän mielestänne on täysin ok jättää seurustelukumppani huomiotta treffeillä ja keskittyä siihen kaveriin? Ja teidän mielestänne on ok tunkea pariskunnan seuraan kolmanneksi pyöräksi? Minulta ei kysytty, haluanko ylipäätään jutella tuon tyypin kanssa. En halunnut. Koen, että hänen läsnäolonsa pilasi treffimme. Miesystäväni oli yhtä lailla mukana treffien pilaamisessa. 

- ap

Oli tuo varmasti ärsyttävää, mutta missä kohtaa se nolaaminen tapahtui?

Miesystäväni tavallaan pakotti minut juttelemaan kaverinsa kanssa esitellessään meidät. Tilanne oli tosi vaivaannuttava. Tuskin se kaverikaan minulle halusi jutella. 

- ap

Okei. Vaikutat aika estyneeltä persoonallisuudelta.

Vierailija
24/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai siis teidän mielestänne on täysin ok jättää seurustelukumppani huomiotta treffeillä ja keskittyä siihen kaveriin? Ja teidän mielestänne on ok tunkea pariskunnan seuraan kolmanneksi pyöräksi? Minulta ei kysytty, haluanko ylipäätään jutella tuon tyypin kanssa. En halunnut. Koen, että hänen läsnäolonsa pilasi treffimme. Miesystäväni oli yhtä lailla mukana treffien pilaamisessa. 

- ap

No eihän leffassa edes mitään voi jutella. 

Voi hyvää päivää muutenkin.

Tuo väkinäinen esittely tapahtui tietenkin ennen elokuvan alkua. 

- ap

Eikö olisi aika junttia jättää esittelemättä?

Vierailija
25/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,1/5 tarinalle ap! Kiva story!

Vierailija
26/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Miesystäväni tavallaan pakotti minut juttelemaan kaverinsa kanssa esitellessään meidät. Tilanne oli tosi vaivaannuttava. Tuskin se kaverikaan minulle halusi jutella. 

- ap

Käytöksesi ei kuulosta normaalilta. Totta kai seurustelukumppanin kavereille jutellaan.

Vierailija
27/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elokuvissa moikataan jutellaan.  Sitten katellaan mykkänä pimeässä leffaa. 

Etkö osaa keskustella? Itsetuntosi on nolla? Vai oletko suhteessa alistettu, vähätelty ja nyt tämä "kerrankin ollaan kahdestaan, saan huomion vain itselleni" fiilis nyt pilalla, kun mies huomioi yksin olevan kaverin. Hänhän on symppis. Ei jätä kaveriaan yksin. Ethän sinäkään jäänyt yksin. Mustasukkaisuutta?

Kyllä, koen jääneeni tilanteessa syrjään. 

Miesystävä itse halusi kanssani leffaan ja intoili siitä etukäteen, ja sitten nimenomaan menikin juttelemaan kaverinsa kanssa ja minä jäin sivuun. Minun ja miehen treffeistä tulikin hänen ja kaverinsa treffit. Kyllä, olen mustasukkainen. 

Minun olisi pitänyt tilanteessa sanoa a) en halua mennä tuohon istumaan; b) en halua jutella kaverisi kanssa. 

Koen, että minua nöyryytettiin. 

- ap

Vierailija
28/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit laittaa sen nolaus osuuden. Kertoisitko siitä? 

Vierailija
29/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ja paino?

Vierailija
30/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elokuvissa moikataan jutellaan.  Sitten katellaan mykkänä pimeässä leffaa. 

Etkö osaa keskustella? Itsetuntosi on nolla? Vai oletko suhteessa alistettu, vähätelty ja nyt tämä "kerrankin ollaan kahdestaan, saan huomion vain itselleni" fiilis nyt pilalla, kun mies huomioi yksin olevan kaverin. Hänhän on symppis. Ei jätä kaveriaan yksin. Ethän sinäkään jäänyt yksin. Mustasukkaisuutta?

Kyllä, koen jääneeni tilanteessa syrjään. 

Miesystävä itse halusi kanssani leffaan ja intoili siitä etukäteen, ja sitten nimenomaan menikin juttelemaan kaverinsa kanssa ja minä jäin sivuun. Minun ja miehen treffeistä tulikin hänen ja kaverinsa treffit. Kyllä, olen mustasukkainen. 

Minun olisi pitänyt tilanteessa sanoa a) en halua mennä tuohon istumaan; b) en halua jutella kaverisi kanssa. 

Kyllä voi elämä olla vaikeaa kun sen sellaiseksi tekee...

Vierailija
31/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

- ap

Käytöksesi ei kuulosta normaalilta.

Mistä tällainen sääntö on peräisin? 

Vierailija
32/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että miehesi on sosiaalisesti taitavampi ja sosiaalisempi kuin sinä. Hän ei nolannut sinua, olitte julkisella paikalla ja siellä oli tuttu ihminen. Onko sinulla jonkinlainen hylkäämistrauma lapsuudesta? Jättikö isä huomioimatta sinua, jouduitko kilpailemaan huomiosta ja validaatiosta? Yritä sanoa itsellesi, että se oli silloin se, nyt on nyt ja kaikki on ihan hyvi.

Vierailija
33/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ihmiset tämä on provo! Älkää ruokkiko trollia enää. Näitä satuja tulee tänne koko ajan.

Vierailija
34/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

No eihän leffassa edes mitään voi jutella. 

Voi hyvää päivää muutenkin.

Tuo väkinäinen esittely tapahtui tietenkin ennen elokuvan alkua. 

- ap

Eikö olisi aika junttia jättää esittelemättä?

Minusta se olisi ollut parempi vaihtoehto. 

- ap

Vierailija
35/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun entinen pano ja häpeät itseäsi? ???

Kaikkea se maa elättää.

Vierailija
36/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se nolaaminen sattuu just siinä samassa paikassa missä se ärsytyskin voi olla. Samallahan saattaa vaikka vähän suuttua tai vaikkapa tunne hiipua ihan pikkiriikkisen että lähdetäänkö edes jatkoille...tms. Voi olla että pikkukostokin...monenlaista ja helposti

Vierailija
37/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään tylsempää treffipaikkaa kuin leffateatteri? Pari tuntia istutaan hiljaa vierekkäin.

Niinpä. Minua ei haittaisi, jos jossain leffateatterissa olisi muitakin samassa seurueessa.

Ja tuo otsikko " mies nolasi minut kaverinsa edessä". Nolasi siis miten? Ei kai kuitenkaan jättänyt sinua yksin istumaan erikseen? Leffan aikana ei kuitenkaan ole tapana jutella vieruskaverin kanssa, niin ei kai ne montaa sanaa ehtinyt kaverinsa kanssa vaihtaa? Vai jatkuiko ilta kaverin seurassa?

Vierailija
38/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas provo... Palsta on täynnä trolleja nykyään. Ei kukaan normaali ihminen tuollaista kirjoita tänne.

Jännää miten helposti ihmiset uskoo kaiken mitä täällä kirjoitetaan. Välillä joku idiootti kirjoittelee "vaimo sitä tai vaimo tätä" ja ihmiset uskovat kaiken, kun lukee kommentteja näissä ketjuissa.

Vierailija
39/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdit laittaa sen nolaus osuuden. Kertoisitko siitä? 

Jouduin juttelemaan vieraalle ihmiselle, jolle en halunnut jutella. Lisäksi miehen kaveri selvästi inhosi minua, sen näki eleistä. 

Kun mies alkoi jutella kaverinsa kanssa, oli kuin minä en olisi ollut paikalla ensinkään. Jos olisin lähtenyt pois, mies ei olisi edes huomannut. 

- ap

Vierailija
40/233 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet noin vaikea ja yksityinen ihminen, niin eikö elämä olisi mukavampaa ilman seurustelukumppania? Saisit möllöttää omassa rauhassa aivan vapaasti.

Ainakin kumppanisi elämä olisi pidemmän päälle mukavampaa ilman sinua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan