Oletko nähnyt enkelin, tai oletko kohdannut jonkun jonka olet jälkeenpäin epäillyt olevan enkeli?
Minä olen. Olivat ihan ihmisen näköisiä, mutta jälkeenpäin mietin että nuo oli enkeleitä.
Kommentit (450)
Monikin on nähnyt. Niitä kutsutaan hallusinaatioksi tai mielenterveysongelmaksi
Vierailija kirjoitti:
Monikin on nähnyt. Niitä kutsutaan hallusinaatioksi tai mielenterveysongelmaksi
Ei meillä kaikilla ole sellaisia mutta sellaisiakin voi joillekin tulla. Kannattaa varmaan kehittää itsestänsä hieman älykkäämpää ihmistä. :)
Jos kiinnostaa enemmänkin mm. hallusinaatiot, mielenterveysasiat, psyykkiset ongelmat ja sairaudet ynnä muut elämään sekä terveyteen liittyvät aspektit niin minulta löytyy tietoa niistäkin. Ihmisen tietoisuutta on pyritty tutkimaan kautta aikain ja apuna on käytetty myös hypnoosia osana tutkimuksia. Näistäkin minultakin siis löytyy tietoa. - Näkijä
2 ihmistä kertoi minulle, että he olivat lapsena nähneet enkelin.
Toisesta tuli aikuisena ateisti, mutta hän kertoi aikuisena asian ja ei edes ihmetellyt sitä.
Uskon heitä, koska kaikilla pienillä lapsilla on lapsenusko.
Vierailija kirjoitti:
Jos kiinnostaa enemmänkin mm. hallusinaatiot, mielenterveysasiat, psyykkiset ongelmat ja sairaudet ynnä muut elämään sekä terveyteen liittyvät aspektit niin minulta löytyy tietoa niistäkin. Ihmisen tietoisuutta on pyritty tutkimaan kautta aikain ja apuna on käytetty myös hypnoosia osana tutkimuksia. Näistäkin minultakin siis löytyy tietoa. - Näkijä
Mielenkiintoista. Tuttavani työskentelee skitsofrenikoiden kanssa ja on hyvin intohimoinen tutkija näissä asioissa. Se työ on hänelle aivan sydämen asia suorastansa.
Vierailija kirjoitti:
Enkelit voivat näyttäytyä meille erilaisin aistittavin tavoin ja perinteisessä enkelihahmossa tai missä tahansa hahmossa. He voivat näyttää meille myös minkälaisia tahansa näkyjä erilaisin tavoin, tietoisuutemme toimii moninaisin tavoin.
Miten ihmeessä jos ei niitä edes ole olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkelit voivat näyttäytyä meille erilaisin aistittavin tavoin ja perinteisessä enkelihahmossa tai missä tahansa hahmossa. He voivat näyttää meille myös minkälaisia tahansa näkyjä erilaisin tavoin, tietoisuutemme toimii moninaisin tavoin.
Tämä on täysin totta. Monesti haluammekin saada mielikuvia elämästä, jopa näkyjä tulevastakin enkeleiltä.
Epäilen että ei kuitenkaan ole. Et ainakaan laittanut mitään todisteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut pelasti enkeli Turkissa. Olin humalassa ja lähtenyt epämääräiseen seuraan.
Yhtäkkiä edessä oli poliisi, joka käytti aurinkolaseja keskellä pimeää yötä. Käski nää mun seuralaiset pois ja tilasi mulle taksin.
Samoin Suomessa. Autostani oli irronnut pakoputki. Pysähdyin bussipysäkille. Perään pysähtyi mies, jolla aurinkolasit päässään. Oli syksy.
En tiennyt mitä mun pitää tehdä. Mies taikoi jostain narua ja sitoi roikkuvan pakoputken niin, ettei se enää roikkunut ja neuvoi minne ajan korjauttamaan. Sanoi, että se puhkaisee bensatankin muuten.
On muitakin enkelintapaamisia, aina miehiä.
Tulee rauhoittunut olo jälkeenpäin.
Kiva kuulla näitä todistuksia. 🙂
Tarvitsetko erikseen todisteita poliisien tai miesten olemassaolosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enkeleitä, mutta henkiä kyllä. Sairaalassa työskennellessä kyllä niihin törmää silloin tällöin. Vai miksi muuten monitori alkaa ottamaan sydänkäyriä, vaikkei potilasta lähelläkään ja johdot nätisti kiedottu roikkumaan.
oliskos siinä akku? tai sitten se oli enkeli. joo, kyllä se todennäköisemmin oli enkeli.
Joo, ei voi olla muuta selitystä sille miksi elektroninen laite kytkeytyy päälle kuin enkeli. Hyvä että löytyi näinkin selvät todisteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enkeleitä, mutta henkiä kyllä. Sairaalassa työskennellessä kyllä niihin törmää silloin tällöin. Vai miksi muuten monitori alkaa ottamaan sydänkäyriä, vaikkei potilasta lähelläkään ja johdot nätisti kiedottu roikkumaan.
oliskos siinä akku? tai sitten se oli enkeli. joo, kyllä se todennäköisemmin oli enkeli.
Etkö sinä ymmärtänyt? Mikä vaikuttaa sähkölaitteisiin?
Niiden kytkentä ja ohjelmointi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut pelasti enkeli Turkissa. Olin humalassa ja lähtenyt epämääräiseen seuraan.
Yhtäkkiä edessä oli poliisi, joka käytti aurinkolaseja keskellä pimeää yötä. Käski nää mun seuralaiset pois ja tilasi mulle taksin.
Samoin Suomessa. Autostani oli irronnut pakoputki. Pysähdyin bussipysäkille. Perään pysähtyi mies, jolla aurinkolasit päässään. Oli syksy.
En tiennyt mitä mun pitää tehdä. Mies taikoi jostain narua ja sitoi roikkuvan pakoputken niin, ettei se enää roikkunut ja neuvoi minne ajan korjauttamaan. Sanoi, että se puhkaisee bensatankin muuten.
On muitakin enkelintapaamisia, aina miehiä.
Tulee rauhoittunut olo jälkeenpäin.
Kiva kuulla näitä todistuksia. 🙂
Tarvitsetko erikseen todisteita poliisien
Mene pois, niin saadaan pidettyä tämä kivana ketjuna.
Vierailija kirjoitti:
Olen aika vahvasti yhteyksissä yliluonnolliseen.
Et ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan erään tosi rankan päivän ainoan lapseni vauva-ajalta. Vauva oli ollut koko päivän tyytymätön ja päiviunille menokin oli yhtä huutoitkua. Olin todella uupunut, koin monenlaisia tunteita väsymyksestä vihaisuuteen. Muistan kun istuin tuolissa lapseni huoneessa, nojaten eteen pää käsieni varassa. Yhtäkkiä tunsin kuinka joku halaa takaa päin, mutta ketään ei näkynyt. Se halaus oli merkityksellinen, koin jonkinlaisen helpotuksen olossani ja tilanne vauvan kanssa ei tuntunut enää ollenkaan niin raskaalta. Todella erikoinen kokemus. Ehkä enkeli antoi voimahalin?
Se saattoi olla enkeli tai joku edesmennyt läheinen ihminen. Minä olen saanut näkymättömän halauksen esim. hautajaisissa. Olo keveni yhtäkkiä ja koko tilaan laskeutui rauhallinen tunnelma.
Raamatun mukaan kuolleet ei tule. Jo
No ei meillä ole mitään syytä olettaa Raamatun olevan totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole.
Edelleen, mene pois. Teille ankeuttajille on täällä jo noi kaikki muut keskusteluketjut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys teille, jotka löydätte ympäriltänne merkkejä, jotka ovat ylemmiltä voimilta saatuja. Mistä te tiedätte sen olevan juuri sinulle osoitettu merkki ja että millä perusteella se ylipäätään on merkki eikä esimerkiksi sattuma tai jotain vastaavaa?
En itse usko yliluonnolliseen, mutta tiedän että uskomiseni ei vaikuta yliluonnollisen olemassaoloon. Jumalan tai jonkun vastaavan toimesta tulevat merkit ainakin tällä logiikalla ovat hyviä ja johtavat elämää parempaan suuntaan, en tässä kyseenalaista sitä.
Kyseenalaistan vajavaisen ihmisen harkintakyvyn. Millä perusteella juuri sinä osaat tulkita saamiasi merkkejä oikein, saati erottaa niitä sattumista tai muista tapahtumaketjuista, joista et ole tietoinen?
Itse kutsun sitä "tietämiseksi". Asiasta tulee vain niin vahva varma tunne, että tiedän jonkun olleen viesti ylempää. Tiedän asiat usein yhtä
Suomeksi siis et mistään, mutta kunhan vaan keksit jonkun selityksen.
Vierailija kirjoitti:
Se että allekirjoitat viestisi Näkijä kertoo aika vahvasti että mitään tietoa ei kyllä löydy.
Mene pois, niin saadaan pidettyä tämä kivana ketjuna.
En mene, niin saadaan pidettyä tämä totuudenmukaisena ketjuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole.
Edelleen, mene pois. Teille ankeuttajille on täällä jo noi kaikki muut keskusteluketjut.
Edelleen, en mene. Teille mt-ongelmaisille ei tarvita ainuttakaan ketjua harhojenne ja valeidenne levittämiseen.
Korjaisin edelliseen viestiin että "joskus voi tulla hetki.." joten eteen tuli turha "jos" sana.