Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako aikuisena tutustua uusiin ihmisiin, vai onko kaikki vaan samaa pas*aa eri purkissa?

Vierailija
14.09.2025 |

Vain etsinkö vain vääränlaisia ihmisiä, kun en löydä itselleni sopivaa seuraa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat pelkkiä narsisteja. 

Vierailija
2/15 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat hyvin erilaisia kaikin tavoin. Älä luovuta eli kyllä kannattaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadan pettymyksen joukossa varmasti lymyää yksi timantti. Ainakin näin omalla kohdallani käynyt. Tosin en ihan keskiverto ihmisten seurassa oikein viihdy. Heidän keskuudessaan prosentti varmasti korkeampi. 

N40

Vierailija
4/15 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa, jos ottaa sen asenteen ettei niitä timantteja tule joka päivä vastaan.  Antaa kaikille mahdollisuuden, eikä arvioi vain ulkoisen olemuksen mukaan. Kuuntelemalla ja kyselemällä oppii toisesta nopeasti kannattaako jatkaa tuttavuutta. Lisäksi voi ajatella, että joku on timantti naapuriksi tai lähikaupassa on kiva kassahenkilö tai harrastusryhmässä just sopivan oloinen porukka juuri mulle. Ihmisiä voi mielessään järkätä sen mukaan, miten vuorovaikutus toimii eri tilanteissa. Tällä tarkoitan, että jos on helppo naapuri se on kuin bonusta asumiseeni, elämäni laatuun kuin jos naapuri olisi joku seinään paukutteleva lapsiperhe ihan eri elämänvaiheessa kuin minä olen. 

N 63

Vierailija
5/15 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa! Muutenkin nuorena kaikki ovat enemmän tai vähemmän sosiaalisesti kömpelöitä. Iän karttuessa muutama on jo oppinut olemaan. Itse olen aina viihtynyt itseäni vanhempien kanssa ja nyt päälle 3kymppisenä piiriin on tullut omanikäistä porukkaa, ovat ns. hieman jo aikuistuneet. Olin itse pikkuvanha, enkä sietänyt sammakonpäästäjiä, joita nuorissa on paljon.

Vierailija
6/15 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap samaa paskaa kuin kaikki muut, eri purkissa vain? Siitähän sen tiedät kun itseäsi mietit.

Jos olet äärioikeistolainen, kannatat varmaan monokulttuuriteoriaa (jota ei käytännössä ole ikinä missään esiintynyt) ja olet siten identtinen muiden äärioikeistoääliöiden kanssa, eli merkityksetön yksilötasolla.

Vierailija
7/15 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, jonka mielestä kaikki muut ovat paskoja, on lähtökohtaisesti masentunut, harhainen, pakkomielteinen, heikkoegoinen ja erittäin sairas.

Vierailija
8/15 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa olla avoin uusille ihmisille, heiltä voi oppia jotain uutta. 

Vierailija
9/15 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä on someohjattuja zombeja. 

Vierailija
10/15 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn kannattaisiihan ensin tutustua itseensä ja siihen, mistä vahvan negatiiviset, myrkylliset ajatukset kumpuavat. 

Sitten voi uudella asenteella tutustua uusiin ihmisiin, ja huomata, että monet ovatkin aika kivoja! Mutta he eivät ole sinun palvelijoitasi tms.

Vierailija
11/15 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset pysyvät pääasiallisest samanlaisina koko ikänsä. Suurimmalle osalle ei tule mitään "valaistumista". Siksi suomalaiset ovat maailmanlaajuisestikin työpaikkakiusaajien kärkikolmikossa joka vuosi. Siksi toriostaminen ja myyminen on niin hankalaa ja siksi ihmisillä on todella vähän ystäviä.

Vierailija
12/15 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apn kannattaisiihan ensin tutustua itseensä ja siihen, mistä vahvan negatiiviset, myrkylliset ajatukset kumpuavat. 

Sitten voi uudella asenteella tutustua uusiin ihmisiin, ja huomata, että monet ovatkin aika kivoja! Mutta he eivät ole sinun palvelijoitasi tms.

Mutta haluavat ap:n palvelevan heitä ;)

Vierailija
13/15 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset pysyvät pääasiallisest samanlaisina koko ikänsä. Suurimmalle osalle ei tule mitään "valaistumista". Siksi suomalaiset ovat maailmanlaajuisestikin työpaikkakiusaajien kärkikolmikossa joka vuosi. Siksi toriostaminen ja myyminen on niin hankalaa ja siksi ihmisillä on todella vähän ystäviä.

Mikäs se tuommoinen tilasto on?

Vierailija
14/15 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen näkemys että kaikki muut ovat paskaa. 

Vierailija
15/15 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet tässä yhdistävä tekijä. Jos kohtelet muita kuin pskaa, niin sitä saa mitä tilaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän