Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt enkelin, tai oletko kohdannut jonkun jonka olet jälkeenpäin epäillyt olevan enkeli?

Vierailija
26.04.2024 |

Minä olen. Olivat ihan ihmisen näköisiä, mutta jälkeenpäin mietin että nuo oli enkeleitä.

Kommentit (450)

Vierailija
101/450 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Tai no harhoja voi nähdä, mutta fakta on se että sellaista mitä ei ole ei kukaan myöskään voi nähdä. 

Harhat ovat aivan eri asia kuin toistuvat kokemukset täysin hereillä ja tietenkin ilman mitään lääkkeitä. Olen esim. saanut muutaman videon valopalloista, jotka lähtivät maasta kovaa vauhtia suoraan ylös näkymättömiin. Sekä tosiaan ne kaksi, jotka livahtivat avoimen partsin oven alta verhojen taakse. Päiväsaikaan täydessä auringonpaisteessa ja minä selvinpäin niinkuin aina.

Eivät ne nyt niin kauhean kovaa vauhtia ole voineet lähteä, eivätkä myöskään päättyä näkymättömiin jos ehdit kaivaa puhelimen esille, laittaa kameran päälle ja vielä kuvatakin tilanteen. 

Hassu! Kuvasin ympäristööni ja havaitsin ne pallot vasta kotona rauhallisessa ympäristössä katsoessani videoita.

Vierailija
102/450 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Tai no harhoja voi nähdä, mutta fakta on se että sellaista mitä ei ole ei kukaan myöskään voi nähdä. 

Harhat ovat aivan eri asia kuin toistuvat kokemukset täysin hereillä ja tietenkin ilman mitään lääkkeitä. Olen esim. saanut muutaman videon valopalloista, jotka lähtivät maasta kovaa vauhtia suoraan ylös näkymättömiin. Sekä tosiaan ne kaksi, jotka livahtivat avoimen partsin oven alta verhojen taakse. Päiväsaikaan täydessä auringonpaisteessa ja minä selvinpäin niinkuin aina.

Etpä ole tainnut saada. 

Kyllä vaan sain ja ne ovat vieläkin tallella vaikka aikaa on kulunut neljä vuotta. 

Henkiä. Sitä en tiedä minkä sorttisia henkiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/450 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan erään tosi rankan päivän ainoan lapseni vauva-ajalta. Vauva oli ollut koko päivän tyytymätön ja päiviunille menokin oli yhtä huutoitkua. Olin todella uupunut, koin monenlaisia tunteita väsymyksestä vihaisuuteen. Muistan kun istuin tuolissa lapseni huoneessa, nojaten eteen pää käsieni varassa. Yhtäkkiä tunsin kuinka joku halaa takaa päin, mutta ketään ei näkynyt. Se halaus oli merkityksellinen, koin jonkinlaisen helpotuksen olossani ja tilanne vauvan kanssa ei tuntunut enää ollenkaan niin raskaalta. Todella erikoinen kokemus. Ehkä enkeli antoi voimahalin?

Se saattoi olla enkeli tai joku edesmennyt läheinen ihminen. Minä olen saanut näkymättömän halauksen esim. hautajaisissa. Olo keveni yhtäkkiä ja koko tilaan laskeu

Tuonpuoleisessa on monta ns. tasoa. Monta eri lokaatiota. Asia selviää, kun lukee Raamattua niin että selvittää sanat alkuperäiskielellä. Joistain lokaatioista ei ehkä noin vain siirrytäkään eri ulottuvuuksien välillä.

Vierailija
104/450 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt mutta olen kuullut suojelusenkelin äänen. Jos ei olisi varoittanut minua yhdestä yhtäkkisestä tapahtumasta olisin kuollut.

Vierailija
105/450 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena kovassa kuumeessa näin olohuoneessa ison värikkään enkelin, jolla oli suuri kirja käsissään. Mutta kovin tyly se oli. Kaikki tekemäni oli ollut väärin. Ei tainnut olla oikee enkeli. Uskon kyllä enkeleihin, kuka vaan voi olla enkeli tai peräti jeesus ja yritän siksi suhtautua kanssaihmisiin ystävällisesti ja lämpimästi. 

Vierailija
106/450 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsena kovassa kuumeessa näin olohuoneessa ison värikkään enkelin, jolla oli suuri kirja käsissään. Mutta kovin tyly se oli. Kaikki tekemäni oli ollut väärin. Ei tainnut olla oikee enkeli. Uskon kyllä enkeleihin, kuka vaan voi olla enkeli tai peräti jeesus ja yritän siksi suhtautua kanssaihmisiin ystävällisesti ja lämpimästi. 

Se oli joku kuumehenki kiusaamassa sinua. Esitti enkeliä.

Vierailija
107/450 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas teidän kanssanne!! Kahden lapsen teki mieli karkkia tai jätskiä, mutta heillä ei ollut rahaa. Kirjoittaja näytti heistä kiltiltä ihmiseltä, joten häneltä he uskalsivat pyytää rahaa, mutta kun eivät saaneet, lähtivät pois, koska olivat kunnollisia tavallisia lapsia!

No voi jeskamandeeraus sinun kanssasi. Miksi ne lapset eivät pyytäneet kiltin näköistä tätiä ostamaan heille karkkia, kun olivat muka niiiin tavallisia kerjuulla olevia lapsia eivätkä muuten kysyneet kestäkään muulta rahaa, miksei?

Vierailija
108/450 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni kävi kuolemansa jälkeisenä aamuna luonani. Tunsin hänen energiansa selvästi. En avannut silmiä koska tiesin, että olisin nähnyt hänet. Tilanne kesti suht kauan, jonka jälkeen viileä ilma poistui huoneesta. Hän lähti. 

Hautajaiset olivat elämäni raskaimmat, mutta koskaan en ole sellaista rauhan tunnetta kokenut. Huomasin hymyileväni surullista hymyä, tunsin hänet vahvasti antamassa minulle voimaa kestää. 

Tunsin outoa ihmeellistä, kaunista rauhaa ja myös jonkinlaisen helpotuksen, että hän pääsi pois. Tilaisuus oli pohjattoman surullinen, mutta myös pohjatttoman kaunis ja rauhan energia tulvi koko tilaan. 

Olen unessa nähnyt veljeäni ja lohduttavaa on, että hän vannoi minulle, että me tapaamme vielä. Usein koen hänen olevan läsnä, auttajana, kenties enkelinä.. 

Vierailija
109/450 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sivuhuomautuksena, läheskään kaikki, jotka noita edellä mainittuja kokee, ei ole uskossa tai kuulu johonkin muuhun seurakuntaan kuin luterilaiseen. Yleensä näistä ollaan hiljaa ja ehkä kerrotaan jollekin luotettavalle ihmiselle.

Uskovaisille taasen annetaan armolahjoja sen mukaan, miten Pyhä Henki parhaaksi katsoo. Myös joillakin luterilaisilla papeilla on näitä, mutta he eivät kerro sitä seurakunnalleen varmaankin juuri kovan arvostelun ja epäuskon takia.

Vierailija
110/450 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on autettu vaikeissa paikoissa. Eniten mieleeni ovat jääneet yhden aikakauden tapahtumat. Olin tehnyt aikaisemmin huonon valinnan, josta sitten koitui kaikenlaista. Minua autettiin monessa kohtaa yliluonnollisella tavalla. Joku tai jotkut siinä vierelläni kulkivat. Elämä on ihmeellistä, paljon enemmän kuin mitä me silmin näemme. 

Vierailija
111/450 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan erään tosi rankan päivän ainoan lapseni vauva-ajalta. Vauva oli ollut koko päivän tyytymätön ja päiviunille menokin oli yhtä huutoitkua. Olin todella uupunut, koin monenlaisia tunteita väsymyksestä vihaisuuteen. Muistan kun istuin tuolissa lapseni huoneessa, nojaten eteen pää käsieni varassa. Yhtäkkiä tunsin kuinka joku halaa takaa päin, mutta ketään ei näkynyt. Se halaus oli merkityksellinen, koin jonkinlaisen helpotuksen olossani ja tilanne vauvan kanssa ei tuntunut enää ollenkaan niin raskaalta. Todella erikoinen kokemus. Ehkä enkeli antoi voimahalin?

Se saattoi olla enkeli tai joku edesmennyt läheinen ihminen. Minä olen saanut näkymättömän halauksen esim. hautaj

Höpö höpö juttuja sinulla. Ei ole mitään tasoja kuten teillä täällä on.

Vierailija
112/450 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihan oikeatkin enkelit muistuttavat tylystikin asioista, se on heidän tehtävänsä kuten vanhempienkin tehtävä. Enkelit eivät saa opettaa valheellisesti. Aina emme halua hyväksyä totuuksia. Se on varsinkin näteille tyttölapsille ominaista kieltää kaikki vastuualueensa tylynä itsekin.

Vierailija
113/450 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on autettu vaikeissa paikoissa. Eniten mieleeni ovat jääneet yhden aikakauden tapahtumat. Olin tehnyt aikaisemmin huonon valinnan, josta sitten koitui kaikenlaista. Minua autettiin monessa kohtaa yliluonnollisella tavalla. Joku tai jotkut siinä vierelläni kulkivat. Elämä on ihmeellistä, paljon enemmän kuin mitä me silmin näemme. 

Täysin totta.

Vierailija
114/450 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys teille, jotka löydätte ympäriltänne merkkejä, jotka ovat ylemmiltä voimilta saatuja. Mistä te tiedätte sen olevan juuri sinulle osoitettu merkki ja että millä perusteella se ylipäätään on merkki eikä esimerkiksi sattuma tai jotain vastaavaa?

En itse usko yliluonnolliseen, mutta tiedän että uskomiseni ei vaikuta yliluonnollisen olemassaoloon. Jumalan tai jonkun vastaavan toimesta tulevat merkit ainakin tällä logiikalla ovat hyviä ja johtavat elämää parempaan suuntaan, en tässä kyseenalaista sitä.

Kyseenalaistan vajavaisen ihmisen harkintakyvyn. Millä perusteella juuri sinä osaat tulkita saamiasi merkkejä oikein, saati erottaa niitä sattumista tai muista tapahtumaketjuista, joista et ole tietoinen?

Kai se on vaan vahva tunne ja sitten vaikea selittää muuten. Esimerkiksi se että äi

Ja muut kuin kristityt eivät osaa tehdä eroa hyvän ja pahan välillä. Näinhän se on. Huoh!

Vierailija
115/450 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä alkoa enkä huumeita ollenkaan. Kuten en silloinkaan käyttänyt ollenkaan, kun olin teini. Joten ne ovat poissa laskuista, mitä minulle tapahtui 17-vuotiaana:

Takan pelti oli laitettu liian aikaisin kiinni. Olin yksin ja soitin yöllä kitaraa, koska yöllä oli aina paras inspiraatio.

Hirvittävän raskas olo ja väsymys valtasi minut yhtäkkiä. Laitoin kitaran pöydälle ja vaivuin raskaaseen uneen. Kädet pöydällä, pää käsien varassa. Joku töytäisi minua tod. voimakkaasti vasempaan hartiaan. Sellainen hyvin voimakas, mutta hyvin pehmeä töytäisy. Jotenkin tajusin et nyt on mentävä. Hoipertelin ulos ja kaaduin. Aloin oksentaa. En voinut nousta ylös. Minulla ei ole vieläkään käsitystä, kauanko makasin siinä.

Se oli paha häkämyrkytys.

Jos en olisi enää herännyt, olisin kuollut sinne.

En uskaltanut ajatella koko asiaa pitkän aikaan.

Kuka on kuullut, että ihminen herää itsestään häkämyrkytyksestä?

Olen koko ikäni ollut sitä mieltä, että suojelusenkeli herätti minut. 

Kiitos rakkaalle suojelusenkelille.

Vierailija
116/450 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys teille, jotka löydätte ympäriltänne merkkejä, jotka ovat ylemmiltä voimilta saatuja. Mistä te tiedätte sen olevan juuri sinulle osoitettu merkki ja että millä perusteella se ylipäätään on merkki eikä esimerkiksi sattuma tai jotain vastaavaa?

En itse usko yliluonnolliseen, mutta tiedän että uskomiseni ei vaikuta yliluonnollisen olemassaoloon. Jumalan tai jonkun vastaavan toimesta tulevat merkit ainakin tällä logiikalla ovat hyviä ja johtavat elämää parempaan suuntaan, en tässä kyseenalaista sitä.

Kyseenalaistan vajavaisen ihmisen harkintakyvyn. Millä perusteella juuri sinä osaat tulkita saamiasi merkkejä oikein, saati erottaa niitä sattumista tai muista tapahtumaketjuista, joista et ole tietoinen?

Merkin tunnistaa siitä että sen tietää olevan itselle tai ajattelee olisikohan tässä merkki? Se voi olla tai sitten ei, riippuu täysin tilanteesta. Olemme myös erilaisia joten käsittelemme myös erilaiset tilanteet eri tavoin ja suhtaudumme niihin eri tavoin. Kaikille skeptinen suhtautuminen ja kyseenalaistaminen tai tutkiminenkaan ei ole yhtä luonnollista saati kiinnostavaa.

Sattuma on tarkoituksenmukaista mutta ei aina sillä tavalla että se olisi jokin merkki tai että sillä olisi jokin suuren suuri merkitys mutta toisinaan on ja sattumakin voi olla todellinen "lottovoitto" ihmiselle. Sattumaa ei kannata vähätellä mutta sattumaan verhoillessa saatte monet asiat kuulostamaan vähäpötöisiltä. Kannattaa arvostaa niitä elämän pieniäkin sattumuksia ja siunauksia. Sattumatkin voivat olla tai aiheuttaa jotakin negstiivista joten muista ottaa vakavasti omat oppiläksysikin asioista, tilanteista ja tapahtumista kuten ihmisistäkin, myös itsestäsi tietystikin.

Jos emme ole tietoisia kaikesta mitä tapahtuu, sekin on tarkoituksenmukaista niin hyvässä kuin pahassakin. Emme koskaan kykene huomaamaan kaikkea koska se ei ole edes tarkoitus ja liittyy osiltaan myös oppimiseemme elämässä mutta myös karmallisiin asioihin. Niin "älykästä" ihmisestä ei tule koskaan että voisi välttyä kaikelta ikävältä koko elämänsä, sellainen ei ole tarkoituksenmukaista joten kannattaa muistaa se oma kuolevaisuus ja arvostus elämää sekä luojaammekin kohtaan. Elämä on aina meitä vahvempi voima eikä meidän tehtävämme ole ryhtyä Jumalaksi hänen tilalleen edes mielissämme. Jos ryhdymme sellaisiin toimiin saatamme jopa pilata aivan kaiken.

Saa laittaa lisää hyviä ajatuksia. Tässä nyt hieman jotakin. Aihe on varmasti laaja mutta perusasiat ovat mielestäni hyvin helposti ymmärrettävissä. Tämä nyt vain jos joku oikeasti tykkää pohtia näitäkin asioita.

Lisään vielä että enkelit ovat aina kanssamme myös kun yritämme tarkkailla, havainnoida sekä laskelmoida asioita joten joskus saatat saada hemmetin hyviä ajatuksia tai epävarmuuksiakin mutta muista olla skeptinen itsesikin suhteen ettet harhauta itseäsi. Meitä myös testaillaan välillä ja tämäkin liittyy kuitenkin siihen oppimiseen. Siksikin on ymmärrettävää että joskus mokailemme elämässä koska opettelemme asioita mutta rajansa kaikella ja tässä on muistettava että lapset ovat eri asia kuin aikuiset kypsät ihmiset.

Vierailija
117/450 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviä auttavia ihmisiä sanotaan monesti enkeleiksi. He ovatkin maanpäällisiä enkeleitä. Oletko tavannut tällaisia ihmisiä?

Olen tavannut sellaisia ihmisiä, mutta en halua sanoa ihmisiä enkeleiksi sillä uskon että oikeita enkeleitä on olemassa. Tiedän ettei he tarkoita kirjaimellisesti, mutta silti. -ap

Jos luet Raamattua, niin huomaat että enkelit voivat ilmentyä ihmisen näköisinä. :)

Kyllä, enkelit voivat näyttäytyä ihmisenkin hahmossa kuten minkälaisina haluavat.

Perinteisesti enkelihahmo on edustanut puhdasta rakkautta, valoa ja suojelusta ja ihmisen hahmossa ilmentyminen ehkä enemmän opettavaista enkelienergiaa, tietoa myöskin. 

Vierailija
118/450 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviä auttavia ihmisiä sanotaan monesti enkeleiksi. He ovatkin maanpäällisiä enkeleitä. Oletko tavannut tällaisia ihmisiä?

Olen tavannut sellaisia ihmisiä, mutta en halua sanoa ihmisiä enkeleiksi sillä uskon että oikeita enkeleitä on olemassa. Tiedän ettei he tarkoita kirjaimellisesti, mutta silti. -ap

Jos luet Raamattua, niin huomaat että enkelit voivat ilmentyä ihmisen näköisinä. :)

Joo, luen minä ja kyllä tulee mieleen kohtia joissa enkelit on ihmisen näköisiä. Esimerkiksi olikohan se Loot jonka luo meni enkelit ja kaikki luuli niitä ihan perus-ihmisiksi. Ja muitakin kohtia. Ehkä tämä kuulostaa nyt sitten saivastelulta, mutta vaikka ne näytti ihmisiltä, ei ne ollut ihmisiä. Jotkut ihmiset

Ihan hyvää pohdintaa, ihmisen perustehtävä elämässä on oppia sekä opettaa. Enkelit voivat ilmentää itseänsä missä muodossa tahansa ja olomuodolla on aina oma merkityksensä. Mielikuvituksemme on pelivälineemme meidän ja enkeltemmekin välillä joten arvostakaa sitä kaikkea mitä saatte kun ajattelette asioita. 

Vierailija
119/450 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin eilen ihmisen joka vaikutti kuolleelta. Puhui kuitenkin joten hengissä oli. Vaalea iho ja veden haaleat silmät, joissa ei vaikuttanut olevan edes pupillia. Ehkä hän oli enkeli.

Vierailija
120/450 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kutsun sitä "tietämiseksi". Asiasta tulee vain niin vahva varma tunne, että tiedän jonkun olleen viesti ylempää. Tiedän asiat usein  yhtä

Enkeli on sanansaattaja eli tuo sekä vie asioita. Enkelit ovat opettavia. Kaiken tietää todeksi minkä tietää ja täysin luonnollisesti. Olkaa kiitollisia kaikesta avusta jonka saatte myös mieleenne suoraan tietona, apuna tai apuhavaintonakin. Tutkikaa asioita ja muistakaa että jos joskus voi tulla hetki jolloin kannattaa kyseenalaistaa jopa itsensä täysin. Ole vahva. Ole rohkea. Ole totuudellinen.

Tieto voi lisätä tuskaa mutta aina ei olekaan vaihtoehtoja eikä tuskankaan tarvitse jatkua koko loppuelämää. Älä siis pelkää liian paljon elämää, kipua tai kärsimyksiäkään. Kipu kasvattaa, kipu tappaa mutta kipu myös synnyttää uuttakin elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi