Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko YHTÄKÄÄN lokkia ns. gold diggeriä joka elää vain miehen/miesten rahoilla?

Vierailija
26.04.2024 |

Miten paljon sellaisia on todellisuudessa? Ovatko edes kauniita? Miten peiteltyä homma on?

Kommentit (329)

Vierailija
261/329 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kaikki av-mammat loisisivat, jos se olisi mahdollista. Rikkaita ei riitä kaikille ja monilla mammoilla on kilometriluku täynnä. Toivottavasti äijänne vaihtavat teidät nuorempaan, niin pääsette sossun tuille ilman eläkettä.

Vaihtaa saa, mutta mies köyhtyisi samalla yhtä paljon kuin minä rikastuisin. Ei avioehtoa. Seuraavalla rouvalla ei olisikaan niin leveää elämää.

Vierailija
262/329 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen pari miestä, jotka elivät elämäntapa työttöminä naisen käydessä töissä. Toinen 11 v kotona, lyhyitä tukitöitä lukuunottamatta. Toinen näistä teki kyllä kotona kaiken ja ei alko ym ongelmaa. Toinen hieman boheemi taivaanrannan maalari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
263/329 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun edesmennyt miesserkku nuorena parikymppisenä asui muutaman vuoden 10 v vanhemman yh-naisen kanssa ilmaiseksi hänen asunnossaan ja nainen elätti serkkuani, vaikka hänellä oli kaksi kouluikäistä lasta elätettävänä myös. Tämä nainen oli vain tyytyväinen, kun sai mieleistään miesseuraa, kun ei hän kelvannut kenellekään muulle miehelle. Hänestä se oli hyvä diili.

Vierailija
264/329 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Lähipiirini kuuluva nainen, joka elää varakkaan yrittäjäpuolisonsa varoilla. 

Häntä ei ole koskaan ole kiinnostanut opiskelu tai työnteko ja tavoitteena oli saada rikas mies, ettei itse tarvitsisi käydä töissä. Tässä sitten onnistui. Nopeasti raskaaksi ja naimisiin. 

Rouva ei myöskään tee kotitöitä yms. rahvaan hommia, vaan sitä varten palkataan ulkopuoliset tekijät. On onnistunut erilaisten kuvioiden myötä vuosien mittaan keplottelemaan mieheltään merkittävän omaisuuden omiin nimiinsä. Sanomattakin on selvää, että mitään yhteistä tällä parilla ei ole. Mies on töissä 24/7 ja rouva käy shoppailemassa. Rahaa palaa satoja tuhansia per vuosi toinen toistaan näyttävimpiin hankintoihin ja projekteihin.

Ja ei, mistään kaunottaresta ei ole kyse. Ihan tavallisen näköinen pari kyseessä. 

Vierailija
265/329 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen. Lähipiirini kuuluva nainen, joka elää varakkaan yrittäjäpuolisonsa varoilla. 

Häntä ei ole koskaan ole kiinnostanut opiskelu tai työnteko ja tavoitteena oli saada rikas mies, ettei itse tarvitsisi käydä töissä. Tässä sitten onnistui. Nopeasti raskaaksi ja naimisiin. 

Rouva ei myöskään tee kotitöitä yms. rahvaan hommia, vaan sitä varten palkataan ulkopuoliset tekijät. On onnistunut erilaisten kuvioiden myötä vuosien mittaan keplottelemaan mieheltään merkittävän omaisuuden omiin nimiinsä. Sanomattakin on selvää, että mitään yhteistä tällä parilla ei ole. Mies on töissä 24/7 ja rouva käy shoppailemassa. Rahaa palaa satoja tuhansia per vuosi toinen toistaan näyttävimpiin hankintoihin ja projekteihin.

Ja ei, mistään kaunottaresta ei ole kyse. Ihan tavallisen näköinen pari kyseessä. 

Kai jenkeissä on muitakin ammatteja kuin kotirouva, poliitikko ja valtion virkamies vai kuka ne tavarat myy jos kaikki ovat kotirouvia, poliitikkoja tai valtion virkamiehiä?

Vierailija
266/329 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edeltävään viestiin ei voi vastata, mutta vastaan, että Jenkeissä kotirouviin on varaa vain ylemmällä keskiluokalla. Siellä on köyhyysepidemia laajalle levinnyttä, matalapalkka-aloilla joutuu tekemään useampaa työtä ja sama valitettavasti on Suomeenkin tulossa tekoälyn ja robotiikan yleistymisen johdosta.

Vierailija
267/329 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä heidän asiansa noin tarkkaan muka tiedät. 

Vierailija
268/329 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän keskustelun kommenteista näkee miten katkeria ovat fiilikset velavanhojenpiikojen yksinäisinä perjantai-iltoina. 

Miellätkö itsesi velaksi tai piiaksi? Minä luulin sua ihan perusinkkeliksi.

Alkuper. kommentin kirjoittaja on itse ihan sekaisin, ei ole hänellä ns. kaikki inkkelit pierukuutiossa 🤣

Vierailija
269/329 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on kyllä miehillä lokkeilu paljon yleisempää kuin naisilla.

Kaikki pummit, rentut ja taitelijat etsivät kaunista nuorta naista, jonka rahoilla voivat sikailla vapaasti. Miehillä siihen sikailuun kuuluu myös pettäminen. Harva miespuolinen miljonääri katsoisi sormiensa läpi samanlaista käytöstä, mitä nämä rentut vaativat naisilta. 

Kaura-Kukkonen on lähinnä poikkeus joka vahvistaa säännön

*snif* Ei kelpaa edes juopoille leuattomille sotkamolaisille vahinkomiljonääreille kunnollinen, koulutettu ja kiltti naapurintyttö. *snif* Jännänaisia ne vain jahtaa.

Vierailija
270/329 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistuttavissa en tunne kuin yhden. Kaksi miespuolista ystävääni ovat sen sijaan niin sanotusti naineet rahaa. Elävät paljon leveämmän kuin mitä omalla paikallaan pystyisivät 

Vierailija
271/329 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Koetko siis itsesi gold diggeriksi, vai miksi kerrot tämän kaiken tässä ketjussa?"

Vastasin jo aiemmin ketjussa (paitsi kysymykseen kauneudesta: mieheni mielestä olen kaunis). Suomessa gold diggerit ovat harvassa.

Mutta lokki olet? Et anna suhteeseen mitään arvokasta (=rahaa) vaan pyrit vain itse kaikin tavoin hyötymään?

Rahaa mulla ei ole, omaisuutta kyllä, ja siitä on mieskin hyötynyt monin tavoin. Tosin nykyisin hän maksaa myös mun omaisuuden kulut. 

Minä ymmärrän lokin sellaisena, joka elää antamatta mitään vastalahjaksi. Parisuhteessa se tärkein lahja on tietenkin ihminen itse, kaikkineen. Jokainen päättää omasta puolestaan millaisen hyödyn suhteestaan saa tai on saamatta, toisen puolesta sitä ei voi päättää. Ei edes oman aviopuolison puolesta. Mutta hänpä tykkää,

Jos tuo ei ole lokkeilua, sitten mikään ei ole lokkeilua.

Yhtä lailla jos mies vain pelaa pleikkaria kaikki päivät naisen tehdessä kahta työtä ja hoitaessa kotityöt, niin ei mieskään ole lokki. Hänhän antaa naiselle itsensä ja sitä laatuaikaa.

Vierailija
272/329 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos tuo ei ole lokkeilua, sitten mikään ei ole lokkeilua.

Yhtä lailla jos mies vain pelaa pleikkaria kaikki päivät naisen tehdessä kahta työtä ja hoitaessa kotityöt, niin ei mieskään ole lokki. Hänhän antaa naiselle itsensä ja sitä laatuaikaa."

Selvä. Kenelläkään ei siihen kuitenkaan ole valitusoikeutta siihen miten muut oman elämänsä järjestävät eikä kukaan kyllä ole yrittänytkään irl arvioidakaan, sikäli kun tiedän.

Parisuhteessa olijat eivät omien havaintojeni mukaan laske suhteen rahallisia hyötyjä ja haittoja, jos suhde on onnellinen. Mutta jos jompikumpi ei tunne saavansa vastinetta, alkaa rahojen, oikeuksien ja velvollisuuksien räknäily.

Ulkopuoliset taas arvioivat muiden parisuhteita omilla kriteereillään, jotka kertovat eniten heistä, koska heillä ei useinkaan oikeaa tietoa tilanteesta ole (vaikka niin kuvittelisivatkin). Olen joskus täällä kertonutkin, että moni on luullut, että arvoasuntoni on mieheni, koska hän on suurituloinen. Mutta olen perinyt osan omaisuuttani jo alle kaksikymppisenä. 

Vierailija
273/329 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yhtä lailla jos mies vain pelaa pleikkaria kaikki päivät naisen tehdessä kahta työtä ja hoitaessa kotityöt, niin ei mieskään ole lokki."

Naisen tapauksessa kotiäiti tai kotirouva yleensä on synnyttänyt ja hoitanut lapset ja tekee kotitöitä eikä vain pelaa pleikkaria.

Vierailija
274/329 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne. Yhden työttömän naisen tunnen mutta hänen miehensä on työtön myös. 

Vierailija
275/329 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yhtä lailla jos mies vain pelaa pleikkaria kaikki päivät naisen tehdessä kahta työtä ja hoitaessa kotityöt, niin ei mieskään ole lokki."

Naisen tapauksessa kotiäiti tai kotirouva yleensä on synnyttänyt ja hoitanut lapset ja tekee kotitöitä eikä vain pelaa pleikkaria.

Aivan, niin meilläkin. Ja onhan tässä 35 vuoteen mahtunut monenlaista vaihetta. Alkuun asuimme minun asunnossani Stadissa ja rahoitin myös mieheni yritystä omilla varoillani.

Mutta vaikka mies vain pelaisi pleikkaria, niin mitäpä se muille kuuluu, jos vaimo pitää mieheltään saamiaan asioita arvossa. Pleikkarin peluun lisäksi niitä varmasti on muitakin.

Vierailija
276/329 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset on periaatteessa kullankaivajia

Vierailija
277/329 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset ovat periaatteessa kullankaivajia ja haluavat päästä helpolla jos se on mahdollista.

Vierailija
278/329 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tunnen, tosin pienessä mittakaavassa. Elämäntapa työtön ja miehensä duunari. Mieshän ne pariskunnan menot makselee. Onneksi ei lapsia ole.

Vierailija
279/329 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän Sirpa Selänne on vissiin ihan olemassa oleva ihminen, mutta aika harvinaista taitaa olla. 

Hän ja muut julkkikset ovat ainoita, joita tiedän olevan, en tunne silti heitäkään.

Vierailija
280/329 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset ovat periaatteessa kullankaivajia ja haluavat päästä helpolla jos se on mahdollista.

Totta, mutta helpolla pääseminen ei tarkoita sitä, että ei voisi olla tavoitteita. Helpolla pääseminen voi tarkoittaa sitä, että voi tehdä asioita, joista itse nauttii työelämässä ja muutenkin. Kukapa nyt vaikeaa elämää ehdoin tahdoin haluaisi.

Ehkäpä me parjatut kotirouvat edustamme sitä ajatusta, että nuo saavat tehdä sitä mitä haluavat (vaikkei se niin aina olisikaan). Miehet myös tekevät mitä haluavat, kun elättävät vaimojaan vapaaehtoisesti ja käyvät töissä, joista nauttivat. Siksi se herättää tunteita, että tuollainen on ideaalitilanne ja harvinaista. Kotirouviin ja heidän miehiinsä projisoidaan omia tunteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän